;
coinex

دانلود رایگان قسمت 4 سریال علیرضا دوبله فارسی

دانلود رایگان قسمت 4 سریال علیرضا دوبله فارسی در این نوشتار به شما ارائه خواهد شد. علیرضا از جدیدترین و محبوبترین سریال های ترکی است.

سریال جذاب علیرضا را می توان در دسته آثار ترکی خانوادگی قرار داد. سریالی که به تناسب علاقه و عادت مالوف کارگردانان ترک، جنبه اکشن و درام همیشگی ترکی را نیز همراه دارد. از جمله بازیگران این سریال باید به علیرضا آیچا آیشین توران، تولگا ساریتاش و احمد ممتاز تایلان اشاره کرد. کارگردانی سریال را نیز رجایی کاراگوز برعهده دارد. سریالی که این روزها از شبکه شو تی وی ترکیه پخش می شود.

عمده داستان سریال حول محور شخصیت یک راننده تاکسی به نام علیرضا با ایفای نقش تولگا ساریتاس و دکتر هالیده با ایفای نقش آیچا آیشین چرخ می زند. در ادامه این نوشتار برای دانلود رایگان قسمت 4 سریال علیرضا دوبله فارسی ما را همراهی کنید.

دانلود رایگان قسمت 4 سریال علیرضا دوبله فارسی

دانلود سریال Ariza قسمت 4 دوبله شده

همانطور که چندی پیش نیز گفتیم، داستان سریال علیرضا حول محور یک راننده تاکسی است که از رانندگی امرار معاش می کند. نقش مقابل او، دکتر هالیده است که با پسری به شدت پول پرست در ارتباط است. این دوست پسر دکتر هالیده طی ماجراهایی با علیرضا آشنا می شود و این موجبات درگیری میان این دو را فراهم می آورد.

بعد از این ماجرا، هالیده از علیرضا درخواست می کند که برای در امان ماندن از شر دوست پسر خود، چند روزی از شهر خارج شود. اما علیرضا بدون توجه به حرف های هالیده در عروسی خواهر خود حاضر می شود. موضوعی که نطفه شکل گیری دردسرهای بعدی می شود.

دانلود رایگان قسمت 4 سریال علیرضا دوبله فارسی
دانلود علیرضا قسمت 4 / دانلود قسمت چهارم سریال علیرضا / دانلود سریال ترکی علیرضا با دوبله فارسی / سریال دردسر ساز / سریال ترکی Ariza

در مجموعه علیرضا شما از تماشای لحظات اکشن به وجد می‌آیید و درواقع گذر زمان را حس نمی‌کنید. اگر شما از علاقه‌مندان به سریال های ترکیه‌ای با ژانر اکشن و درام هستید دانلود سریال Ariza قسمت 4 دوبله شده را از دست ندهید.

شما می‌توانید در ادامه به لینک دانلود قسمت 4 سریال علیرضا دسترسی داشته باشید. همینطور علاوه برلینک دانلود قسمت 4 سریال علیرضا ، برای اطلاع از دیگر سریال‌ها نیز می‌توانید بر روی سریال های ترکی کلیک کنید تا تمامی مطالب سریال‌های ترکی تکراتو را مشاهده نمایید. در ادامه، می‌توانید قسمت 4 علیرضا را دانلود کنید.

بیشتر بخوانید:

دانلود رایگان قسمت 1 سریال علیرضا دوبله فارسی

دانلود رایگان قسمت 2 سریال علیرضا دوبله فارسی

دانلود رایگان قسمت 3 سریال علیرضا دوبله فارسی

دانلود علیرضا قسمت چهار دوبله فارسی

دانلود رایگان قسمت 4 سریال علیرضا دوبله فارسی
دانلود علیرضا قسمت 4 / دانلود قسمت چهارم سریال علیرضا / دانلود سریال ترکی علیرضا با دوبله فارسی / سریال دردسر ساز
  • نام اصلی: سریال ترکی Ariza
  • زمان پخش: روزهای جمعه ساعت ۱۹
  • پخش از: شبکه ام‌بی‌سی پرشیا
  • ژانر: درام، اکشن، خانوادگی
  • کارگردان: رجایی کاراگوز
  • نویسنده: اوزان آک‌سونگور
  • بازیگران: آیچا آیشین توران، تولگا ساریتاش، احمد ممتاز تایلان

 دانلود قسمت چهارم سریال علیرضا با کیفیت ۲۴۰P از تلگرام

 دانلود قسمت چهارم سریال علیرضا با کیفیت ۴۸۰p از تلگرام

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود رایگان قسمت 4 سریال علیرضا دوبله فارسی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر