;
coinex

ارز دیجیتال کوکو سواپ ؛ قیمت، آینده و نحوه خرید Coco Swap

ارز دیجیتال کوکو سواپ یکی ارزهای درحال ظهور در جهان رمزارزهاست. امروز درباره قیمت، آینده و نحوه خرید این رمزارز صحبت خواهیم کرد، با ما باشید.

با عملکرد خودکار و پروتکل تولید نقدینگی کوکو سوآپ خود را به‌عنوان یکی از رمزارزهای مطرح در بازار ارزهای دیجیتال مطرح کرده است و شما می‌توانید با اطمینان مقداری از این ارز را در کیف پول خود نگه دارید. در هر معامله پروتکل به‌طور خودکار پاداش‌هایی را به دارندگان و همچنین نقدینگی خودکار برای همیشه قفل می‌کند.

کوکو در تعدادی از صرافی‌های رمزنگاری شده ثبت شده است، برخلاف سایر ارزهای رمزنگاری شده اما شما نمی‌توانید آن را مستقیم با ارز فیات خریداری کنید. به‌همین‌ جهت ما در این جستار تلاش خواهیم کرد آینده رمزارز کوکو سواپ ، پیش بینی قیمت ارز دیجیتال کوکو سواپ ، نحوه خرید رمزارز Coco Swap ، بهترین کیف پول Coco و دیگران جزئیات این رمزارز به صحبت خواهیم پرداخت.

ارز دیجیتال کوکو سواپ

همانطور که گفتیم متاسفانه نمی‌توان این رمزارز با مستقیما با ارز فیات خریداری کرد، با اینحال شما هنوز هم می‌توانید به راحتی این کوین را با خرید بیت کوین و سپس انتقال به صرافی مورد نظر این رمزارز را خریداری نمایید. در همین راستا ما ابتدا پیش از صحبت درباره آینده رمزارز کوکو سواپ و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال کوکو سواپ به آموزش خرید ارز کوکو سواپ از تراست ولت خواهیم پرداخت.

نحوه خرید رمزارز Coco Swap

آنچه که ابتدا باید درباره نحوه خرید رمزارز Coco Swap بدانید آن است که این معامله با ارزهای فیات امکان‌پذیر نیست. بنابراین نخست یکی از رمزارزهای اصلی مانند بیت کوین را بخرید. در این مقاله ما آموزش خرید ارز کوکو سواپ از تراست ولت به میانجی دو صرافی کوین بیس و Uphold به صورت جداگانه توضیح خواهیم داد. بهتر است که از دو صرافی را امتحان کنید.

ارز دیجیتال کوکو سواپ

بیشتر بخوانید:

بهترین آلت کوین ها برای سرمایه گذاری در سال 2021

بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021

در ابتدا نحوه خرید را در صرافی کوین بیس به شما آموزش خواهیم داد. کوین بیس یکی از بزرگترین صرافی‌های رمزنگاری است، سپرده‌های فیات را نیز قبول می‌کند. شما بعد از خرید رمزارز تعداد مشخصی ارز رمزنگاری شده به قیمت 100 دلار مبلغ 10 دلار بیت کوین دریافت خواهید کرد.

ارز دیجیتال کوکو سواپ

خب به بحث آموزش خرید ارز کوکو سواپ از تراست ولت بازگردیم. اکنون پس از ورود به صرافی کوین بیس و تکمیل فرآیند KYC از شما خواسته می‌شود روش پرداخت را انتخاب کنید. شما می‌توانید از یک کارت اعتباری و یا انتقال بانکی استفاده کنید. استفاده از کارت هزینه بیشتری برای شما برخواهد داشت در عوض خرید فوری نیز انجام می‌شود. انتقال بانکی اما بسته کشور محل اقامات ارزان‌تر اما کندتر خواهد بود.

ارز دیجیتال کوکو سواپ

پس از انتخاب روش پرداخت، همه چیز آماده است. تنها کاری که باید بکنید آن است که بر روی گزینه Trade در قسمت بالا سمت چپ کلیک کنید، بیت کوین را انتخاب کرده و معامله را تایید نمایید.

هنوز کار تمام نشده است. همانطور که می‌دانید باید بیت کوینی که خریداری کرده‌اید را به رمز ارز کوکو سواپ تبدیل نماییم. از آنجاکه فعلا رمزارز کوکو سواپ در پنکیک سواپ در دسترس است، ما نحوه تبدیل بیت کوین به این رمزارز را در این بستر آموزش خواهیم داد.

برخلاف سایر مبادلات متمرکز، مراحل تبدیل در پنکیک سواپ کمی متفاوت خواهد بود. زیرا پنکیک سواپ یک بستر معاملاتی غیر متمرکز است که نیازی به ثبت نام یا انجام هیچگونه فرآیند احراز هویت ندارد ولی شما خود باید تماما مدیریت را بر عهده بگیرید.

بنابراین مراقبت کلید خصوصی کیف پول خود باشید. زیرا اگر کلید خود را گم کنید به این معنی خواهد بود که دسترسی به کوین‌های خود را برای همیشه از دست خواهید داد.

همچنین بهتر است که دارایی‌های خود را در کیف پول شخصی خود ذخیره کنید تا در کیف پول بسترهای معاملاتی. اگر نمی‌خواهید از بستر دکس استفاده کنید می‌توانید این کار را در بایننس نیز انجام دهید. ما مراحل انجام این کار به شما نشان خواهیم داد.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت ریپل در سال 2021

پیش بینی قیمت بیت کوین از سال 2022 تا 2030

به‌طور خلاصه از آنجا که این رمز ارز  یک توکن BEP-20 است که در زنجیره هوشمند بایننس اجرا می‌شود، سریعترین برای خرید آن است که بیت کوین خود را به بایننس انتقال دهید آن را به BNB تبدیل کنید.

سپس آن را به کیف پول خود ارسال کرده و در نهایت BNB خود را به توکن کوکو سواپ عوض نمایید.حال اگر می‌خواهید از صرافی UpHold به خرید رمزارز کوکو سواپ بپردازید باید مراحل زیر را دنبال کنید.

ارز دیجیتال کوکو سواپ

پس از به پایان رساندن فرآیند KYC در این صرافی از شما خواسته میشود روش پرداخت را اضافه کنید. در اینجا می‌توانید یک کارت اعتباری ارائه داده و یا از انتقال بانکی استفاده کنید.

بسته به بانک هزینه‌های معامله هنگام استفاده از کارت ممکن است متفاوت باشد. همانطور که پیشتر گفتیم با خرید از طریق کارت اعتباری هزینه شما بیشتر اما کارتان سریع‌تر پیش خواهد رفت. درحالی که این روند در انتقال بانکی کاملا برعکس بوده و هزینه خرید پایین‌تر و روند نیز کندتر است.

اکنون همه چیز آماده است. در صفحه Transact در قسمت From ارز فیات خود را انتخاب کرده و سپس در قسمت TO بیت کوین را انتخاب کنید. روش گزینه Preview کلیک کرده تا معامله را یکبار مرور کنید. اگر همه چیز درست پیش رفته است، روی گزینه confirm بزنید.

بیشتر خوانید:

پیش بینی قیمت چین لینک در سال 2021 

پیش بینی قیمت ترون در سال 2021

 

ارز دیجیتال کوکو سواپ

هنوز کار تمام نشده است و باید بیت کوین خود را به کوکو تبدیل کنید. از آنجا که کوکو در پنکیک سواپ دسترس است می‌توانید این کار از طریق این بستر انجام دهید. اما اگر آشنایی زیادی با این بستر غیرمتمرکز ندارید انجام معامله از بایننس نیز امکان‌پذیر است.

برای این کار همان مراحلی که پیشتر در آموزش خرید ارز کوکو سواپ از تراست ولت به میانجی صرافی کوین بیس یاد داده‌ایم را باید دنبال کنید. یعنی بیت کوین خود را به بایننس انتقال دهید آن را به BNB تبدیل کنید، سپس آن را به کیف پول خود ارسال کرده و در نهایت BNB خود را به ارز کوکو سواپ عوض نمایید.

اکنون پس از صحبت درباره آموزش خرید ارز کوکو سواپ از تراست ولت قصد آن را داریم در ادامه بحث رمزارز کوکو سواپ به صحبت درباره آنیده رمزارز کوکو سواپ و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال کوکو سواپ بپردازیم. ما را در ادامه همراهی کنید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2021

پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2021

پیش بینی قیمت ارز Coco در سال 2021

ارز دیجیتال کوکو سواپ

 

تمام پیش‌بینی‌های ذکر شده در ادامه برگرفته است، پیش‌بینی‌های سایت معتبر دیجیتال کوین پرایس می‌باشد. هم‌اکنون قیمت رمزارز کوکو سواپ نزدیک 0.000982697 دلار است.

طبق پیش‌بینی سایت دیجیتال کوین پرایس اما این قیمت روند افزایش در سال جاری خواهد داشت و قیمت آن تا پایان سال به 0.0013633210 دلار می‌رسد. همانطور که مشخص است این وب‌سایت معتبر روند صعودی را پیش‌بینی کند.

بنابراین از پیش بینی کوکو سواپ 2021 می‌توان انتظار داشت آینده ارز Coco Swap حداقل در کوتاه مدت مثبت است. اکنون پس از صحبت درباره پیش بینی کوکو سواپ 2021 در ادامه بحث رمزارز کوکو سواپ به پیش بینی قیمت ارز Coco در سال 2022 خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت پولکادات در سال 2021

پیش بینی قیمت تتر در سال 2021

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال کوکو سواپ در سال 2022

طبق پیش‌بینی‌های انجام شده توسط وب‌سایت دیجیتال کوین پرایس، ارز دیجیتال کوکو سواپ روند افزایش قیمت خود را در سال 2022 حفظ کرده و در پایان سال به نزدیک 0.0016711701 دلار خواهد رسید. بنابراین می‌توان آینده ارز Coco Swap را مثبت ارزیابی نمود.

اکنون پس از صحبت درباره پیش بینی قیمت ارز Coco در سال 2022 به پیش‌بینی‌های انجام شده در سال 2023 خواهیم پرداخت. ما را در ادامه نوشتار دنبال کنید.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال کوکو سواپ در سال 2023

ارز دیجیتال کوکو سواپ

طبق آنچه وب‌سایت دیجیتال کوین پرایس ادعا کرده است. روند افزایش قیمت کوکو سواپ در سال 2023 نیز ادامه داشت و تا پایان این سال قیمت این رمزارز به 0.0021402302 دلار خواهد رسید.

این روند افزایشی مداوم و ملایم می‌توان این ارز را تبدیل به یک منبع سرمایه‌گذاری بلند مدت مناسب بکند. اکنون پس از صحبت درباره پیش بینی قیمت رمرارز کوکو سواپ در سال 2023 به پیش‌بینی‌های انجام شده در سال 2024 خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت بیت کوین کش 2021

پیش بینی قیمت بایننس کوین در سال 2021

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال کوکو سواپ در سال 2024

طبق پیش‌بینی وب‌سایت معتبر دیجیتال کوین پرایس، روند افزایش ثبات‌مند و مداوم این رمزارز در سال 2024 نیز ادامه داشته و تا پایان سال قیمت این رمزارز به 0.0024184127 دلار می‌رسد.

پس از صحبت درباره پیش‌بینی قیمت رمزارز کوکو سواپ در سال 2024 برای افزایش دانش شما نسبت به چشم‌انداز بلند مدت این رمزارز به پیش بینی قیمت این رمزارز از سال 2028 تا 2025 خواهیم پرداخت. ما را در ادامه دنبال نمایید.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال کوکو سواپ 2028-2025

ارز دیجیتال کوکو سواپ

طبق ادعای وب‌سایت معتبر دیجیتال کوین پرایس، رمزارز کوکو سواپ در سال 2025 0.0027584060 دلار خواهد بود. این قیمت در سال 2026 0.033603869 دلار، در سال 2027 0.0037417461 دلار و در سال 2028 0.0041690256 دلار خواهد بود.

همانطور که این روند چهار ساله و پیش‌بینی قیمت‌ها در سال‌های قبل‌تر نشان داد، آینده این رمزارز بسیار مثبت است. بنابراین اگر شما دنبال سود ناگهانی و غافلگیرکننده نیستید و در عوض در جستجوی یک منبع پایدار و متعادل سودهی می‌گردید، سرمایه‌گذاری بر روی کوکو سواپ یک انتخاب ایده آل خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت یونی سواپ در سال 2021

پیش بینی قیمت هدرا هش گراف در سال 2021

جمع‌بندی

با عملکرد خودکار و پروتکل تولید نقدینگی کوکو سوآپ خود را به‌عنوان یکی از رمزارزهای مطرح در بازار ارزهای دیجیتال مطرح کرده است و شما می‌توانید با اطمینان مقداری از این ارز را در کیف پول خود نگه دارید.

در هر معامله پروتکل به‌طور خودکار پاداش‌هایی را به دارندگان و همچنین نقدینگی خودکار برای همیشه قفل می‌کند. کوکو در تعدادی از صرافی‌های رمزنگاری شده ثبت شده است، برخلاف سایر ارزهای رمزنگاری شده اما شما نمی‌توانید آن را مستقیم با ارز فیات خریداری کنید.

بنابراین ما تلاش کردیم در این مقاله به صورت مفصل درباره نحوه خرید این رمزارز از روش‌های گوناگون صحبت کنیم تا شما به آسانی قادر به انجام اینکار شوید. همچین همانطور که احتمالا می‌دانید در ادامه نوشتار درباره پیش‌بینی قیمت رمزارز کوکو سواپ صحبت کرده و نشان دادیم که روند پایدار صعودی قیمت در چند سال آینده برای این رمزارز انتظار می‌رود و اگر شما سرمایه‌گذار صبور و بلندنظری هستید انتخاب این کوین برایتان بسیار مفید فایده خواهد بود.

به‌طورکلی در طول نوشتار تمام تلاش خود را کردیم که به طور مفصل درباره ابعاد گوناگون کوکو سواپ با شما صحبت کنیم تا شما آشنایی بهتر و دقیق‌تری را از این رمزارز پیدا کنید، امیدواریم که در این جهت توانسته باشیم به شما یاری رسانیم. اگر نکته یا مسئله‌ای وجود دارد که به آن نپرداختیم، خوشحال می‌شویم آن را با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: digitalcoinprice , cryptobuyingtips

نظر شما درباره ارز دیجیتال کوکو سواپ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر