;
coinex

توئیت جدید ایلان ماسک درباره به روزرسانی اخیر دوج کوین

اخباری مبنی بر به روزرسانی دوج کوین منتشر شده است. در ادامه توئیت جدید ایلان ماسک درباره به روزرسانی اخیر دوج کوین را بررسی می کنیم.

همه ما ایلان ماسک معروف را به واسطه ریاست شرکت هایی همچون اسپیس ایکس و تسلا می شناسیم و دوستداران ارزهای دیجتال نیز وی را به عنوان یکی از حامیان بزرگ این حوزه می دانند.

ایلان ماسک، رئیس شرکت های اسپیس ایکس و تسلا به عنوان یکی از حامیان بزرگ ارزهای دیجیتال و علی الخصوص دوج کوین طی توئیتی به اینکه دوج کوین به روزرسانی خواهد شد پرداخته است. در ادامه همراه تکراتو باشید.

توئیت جدید ایلان ماسک

گیت هاب می گوید که اتفاقات هفته های اخیر دوج کوین را برای کاهش هزینه ها آماده کرده است و چنین موضوعی مدت هاست در جامعه دوج کوین مورد بحث و بررسی است. همچنین اعلام کرده است که در به روزرسانی اخیر مشکلات قبلی حل شده است و عملکرد شبکه از زوایای مختلف بهبود یافته.

توئیت جدید ایلان ماسک

توسعه دهندگان این ارز دیجیتال از کاربران و اعضای جامعه می خواهند که هر چه زودتر به روزرسانی را اجرا کنند و با همکاری خود عملکرد کلی شبکه را بهبود بخشند. در واقع کاربران نیازی نیست که نسخه های قبلی را حذف کنند و می توانند به راحتی و با ایجاد نمایه جدید و بارگیری مجدد آن شبکه را برای کاهش هزینه هایش آماده کنند. این به روزرسانی دو مرحله ای است و برای کاهش هزینه های دوج کوین چنین اقدامی ضروری است.

توئیت ایلان ماسک مثل همیشه یادآور این نکته بود که جامعه نوپای دوج کوین نیازمند نودهای بیشتری است و چنین موضوعی باعث افزایش امنیت شبکه می شود و در نتیجه هزینه ها را کاهش می دهد. ایلان ماسک چنین نکته ای را تنها با یک کلمه «مهم» طی توئیتی اعلام نمود.

ماسک از مدت ها قبل در حال همکاری با دوج کوین و سایر توکن هایی است که زیر پرچم آن به وجود آمده اند. همچنین طی توئیتی اعلام کرده بود که با توسعه دهندگان دوج کوین برای افزایش کارآیی این ارز دیجیتال همکاری می کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص توئیت جدید ایلان ماسک چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر