;
coinex

دانلود رایگان قسمت 303 سریال روزگارانی در چوکوراوا دوبله فارسی

روزگارانی در چوکوراوا یک سریال پرطرفدار ترکی در ژانر درام و عاشقانه است، برای دانلود رایگان قسمت 303 سریال روزگارانی در چوکوراوا دوبله فارسی با ما باشید.

روزی روزگاری در چوکوراوا، سریالی که بیشتر با عنوان روزگارانی در چوکوراوا در میان مردم شناخته می‌شود، یکی از سریال‌های ترکی در ژانر عاشقانه و درام است که مخاطبان و طرفداران بسیاری دارد. مورات ساراج‌اوغلو، سریال روزگارانی چوکوراوا را کارگردانی کرده است.

این مجموعه با به تصویر کشیدن داستان عشقی ییلماز از بهترین سریال‌های عاشقانه است. ییلماز برای محافظت از زلیخا معشوق محبوبش، دست به قتل زده است و معشوق او زلیخا نیز برای نجات ییلماز ازدواجی را قبول می کند که هیچ عنوان خواست او نیست.

ییلدیز تونچ نویسنده این سریال پرمخاطب است. مجموعه روزگارانی چوکوراوا هر شب ساعت 23:00 از شبکه جم سریز پخش می‌شود. ما در ادامه لینک دانلود رایگان قسمت 303 سریال روزگارانی در چوکوراوا دوبله فارسی را در اختیار شما می‌گذاریم.

دانلود رایگان قسمت 303 سریال روزگارانی در چوکوراوا دوبله فارسی

دانلود سریال ترکی Bir Zamanlar Cukurova

سریال روزگارانی چوکوراوا قصه‌ای پرکشش دارد و  جدال و دشمنی میان خانواده‌ها، شرط بندی‌ها و باخت‌ها و شکست‌ها را روایت می‌کند که با همین بیان شیوا داستانش توانسته است طرفداران ایرانی زیادی را جذب کند. همچنین مجموعه روزگارانی در چوکوراوا در همان آغاز کارش با توجه به داستان خاص و خوبش توانست موفقیت خوبی به دست بیاورد و نه تنها از سوی ببینده‌های ایرانی بلکه از سوی همه دنبال‌کنندگانش با استقبال روبرو شود.

روزگارانی چوکوراوا داستان یک زوج عاشق را به تصویر می‌کشد که برای وصال، مجبورند مشکلات و سختی‌های زیادی را به جان بخرند. این سریال که درواقع داستان عشق آن‌هاست در دهه 1970 در استانبول اتفاق می‌افتد، آن‌ها در نهایت سادگی و زیبایی به هم عشق می‌ورزند و یکدیگر را عمیقا دوست دارند و می‌خواهند هر چه زودتر به خانه بخت بروند و در کنار هم زندگی خوب و خوشی را آغاز کنند.

زلیخا نام نقش اصلی دختر سریال است که با برادر و خواهرزاده‌اش زندگی می‌کند. زلیخا و خانواده‌اش در یک منطقه جنوب شهری زندگی می‌کنند و برای گذراندن زندگی در یکی منطقه‌های بالاشهر و مشهور به کار خیاطی مشغول است.

ییلماز هم که پسر قصه‌ی سریال روزگارانی چوکوراوا است، در همان کودکی خانواده‌اش را از دست داده و پس از آن استادش که یک مکانیک است او را بزرگ کرده است و اکنون او در کنار استادش کار می‌کند. او فردی تلاشگر و زحمت‌کش است و دوست دارد آینده‌ای خوب و بسیار زیبا با زلیخا بسازد و خوشبختی در کنار او آرزوی پیلماز است.

دانلود رایگان قسمت 303 سریال روزگارانی در چوکوراوا دوبله فارسی
دانلود دوبله فارسی سریال Bir Zamanlar Cukurova قسمت 303/ روزی روزگاری در چوکوراوا قسمت 303 / دانلود رایگان قسمت 303 سریال روزگارانی در چوکوراوا دوبله فارسی

اما برادر زلیخا در یک قمار می‌بازد و از آن جا که پولی ندارد بدهی‌هایش بپردازد باید زلیخا را فدای قمار او شود. زلیخا بعد از جریان قمار برادرش به دست گروهی از مافیایی می‌افتد و ییلماز برای نجات معشوقه خود فرمانده مافیا را به قتل می‌رساند. هر دوی آن‌ها برای زنده ماندن از استانبول فرار می‌کنند و به آدانا می‌روند.

این در حالی است که پیش از این زلیخا و پیلماز در خیال خود خود آینده‌ای زیبا را در کنار هم تصور می کردند، و برای بدل کردن این خیال خوش به واقعیت سخت تلاش می‌کردند. این اتفاقات پیش بینی نشده رخ می دهد که همه‌ی رویاها و آرزوهای این زوج عاشق را نابود می کند.

سرانجام این زوج عاشق با هر سختی که بود فرار می‌کنند و در نهایت در یک مزرعه شروع به کار می‌کنند. برای این که کسی آن‌ها را نشناسد و هویت اصلی این دو فاش نشود مجبورند هم دیگر را خواهر و برادر معرفی کند. پس از آن زلیخا برای نجات معشوقه خود مجبور می‌شود به ازدواجی ناخواسته تن دهد.

شما می‌توانید در ادامه به لینک دانلود دوبله فارسی قسمت 303 سریال ترکی روزگارانی در چوکوراوا دسترسی داشته باشید. همینطور علاوه بر لینک دانلود قسمت 303 روزی روزگاری در چوکوراوا ، برای اطلاع از قسمت دیگر سریال‌ها نیز می‌توانید بر روی سریال های ترکی کلیک کنید تا تمامی مطالب سریال‌های ترکی تکراتو را مشاهده نمایید. در ادامه، می‌توانید روزی روزگاری در چوکوراوا قسمت 303 را دانلود کنید.

بیشتر بخوانید:

دانلود رایگان قسمت 301 سریال روزگارانی در چوکوراوا دوبله فارسی

دانلود رایگان قسمت 302 سریال روزگارانی در چوکوراوا دوبله فارسی

دانلود دوبله فارسی قسمت 303 سریال ترکی روزی روزگاری در چوکوراوا

دانلود رایگان قسمت 303 سریال روزگارانی در چوکوراوا دوبله فارسی
دانلود قسمت 303 سریال روزگارانی در چوکوراوا دوبله فارسی / دانلود دوبله فارسی قسمت 303 سریال ترکی روزی روزگاری در چوکوراوا / دانلود سریال ترکی روزی روزگاری در چوکوراوا
  • نام‌ سریال: روزگارانی در چوکوروا (Bir Zamanlar Cukurova)
  • بازیگران: واحده پرچین، مورات اونالمیش، اعور گونش، هالیت آلتینبیلک، بولنت پولات
  • کارگردان: مورات ساراج‌اوغلو، فاروک تبر
  • نویسنده: ییلدیز تونچ، آتیلا اوزل
  • ژانر: درام، رمانتیک
  • زمان پخش: هر شب ساعت 23:00 از شبکه جم سریز
  • محصول: 2018 ترکیه

دانلود قسمت 303 روزی روزگاری در چوکوراوا از تلگرام با کیفیت 240p

دانلود دوبله فارسی سریال Bir Zamanlar Cukurova قسمت 303 از تلگرام با کیفیت 480p

 

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود رایگان قسمت 303 سریال روزگارانی در چوکوراوا دوبله فارسی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر