;
coinex

تریلر گیم پلی بازی Shadow Tactics از جزئیات بسته الحاقی جدید حکایت دارد

به تازگی اولین تیزر گیم پلی بسته الحاقی مستقل بازی Shadow Tactics با نام Aiko’s Choice منتشر شده است. این تریلر جزئیاتی از بسته الحاقی بازی را فاش کرده است.

در رویداد گیمزکام ۲۰۲۱، استودیو بازی‌سازی Mimimi (می‌می‌می) اولین تیزر گیم پلی بسته‌ی الحاقی مستقل بازی Shadow Tactics: Blades of the Shogun را منتشر کرد.

تریلر گیم پلی بازی Shadow Tactics از جزئیات بسته الحاقی جدید حکایت دارد

این بسته، Aiko’s Choice نام دارد و داستان جدیدی در بستر بازی اصلی دارد. این بازی مستقل در دسامبر ۲۰۲۱ یا همان آذر یا دی ماه عرضه خواهد شد. در این بسته همچنان عناصر پرطرفدار بازی اصلی مثل تاکتیک‌های نینجایی هایاتو و سلاخی کردن دشمنان توسط موگن، شخصیت‌های تاکوما، یوکی و آیکو در این بسته وجود خواهند داشت.

بازیکنان این بازی همچنان می‌توانند با حالت Shadow کشتارهای چندگانه‌ی همزمان انجام دهند. Aiko’s Choice دارای ۳ مرحله و میان‌پرده‌ی جدید و یک دشمن جدید نیز برای شخصیت آیکو که در گذشته با او ارتباط داشته است، هست. این بازی برای پی‌سی عرضه می‌شود و احتمالا در آینده برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان نیز عرضه خواهد شد .

بازی اصلی Shadow Tactics: Blades of the Shogun که ساخته استودیو می‌می‌می است، یک بازی ریل‌تایم تاکتیکز و مخفی‌کاری است که در ۲۰۱۶ برای پی‌سی منتشر شد و یک سال بعد نیز برای کنسول‌های سونی و مایکروسافت عرضه شد. این بازی شبیه بازی‌های Commandos و Desperados است. این تریلر را از لینک زیر د یوتیوب ببینید:

تریلر گیم پلی Shadow Tactics

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص تریلر گیم پلی بازی Shadow Tactics چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر