;
coinex

آخرین تریلر فیلم No Time To Die منتشر شد

امروز آخرین تریلر فیلم No Time To Die منتشر شد که در آن دنیل کریگ برای آخرین بار نقش جیمز باند را بازی خواهد کرد و پس از این او را در این نقش نخواهیم دید.

پس از انتشار آخرین تریلر فیلم No Time To Die، به زودی و برای آخرین بار جیمز باند با بازی دنیل کریگ وارد سینما خواهد شد. فیلم زمانی برای مردن نیست بعد از بارها به تعویق افتادن حال قرار است بالاخره اکران شود.

آخرین تریلر فیلم No Time To Die منتشر شد

داستان این فیلم بعد از پنج سال از داستان فیلم Spectre می‌باشد که در آن جیمز باند با فلیکس لیتر با بازی «جفری رایت» به دنبال یک دانشمند مفقود شده است و با ویلن جدیدی مواجه می‌شود. بعد از فیلم Spectre، کریگ نمی‌خواست دوباره نقش جیمز باند را بازی کند اما سرانجام تصمیم به انجام آخرین بازی خود در این فیلم گرفت.

بازیگران این فیلم شامل کریگ و رایت، کریستف والتس، لئا سیدو، بن ویشاو و ریف فاینز، رامی ملک در نقش «لیوتسیفر سفین» رهبر یک گروه تروریستی و دشمن اصلی جیمز باند، هستند. کارگردان این فیلم نیز کری فوکوناگا سازنده فصل اول True Detective است.

البته ساخت این فیلم بارها به علت شیوع کرونا و سویه‌هایش به تاخیر افتاد و به کندی انجام شد. تاریخ اکران بیست و پنجمین فیلم جیمز باند در ۸ اکتبر یا همان ۱۶ مهر ماه است. آخرین تریلر No Time To Die را در ادامه ببینید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص آخرین تریلر فیلم No Time To Die چیست؟ آیا انتظار تماشای جیمز باند جدید شما را هم خسته کرده است؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر