;
coinex

فروش دو برابری اپل نسبت به شرکت های اندرویدی در سال 2021

اپل در سال جاری پیشرفت های قابل توجهی داشته است و فروش خوبی را رقم زده. در ادامه به فروش دو برابری اپل نسبت به شرکت های اندرویدی در سال 2021 می پردازیم.

در دنیای امروز گوشی های هوشمند با تقاضای زیادی مواجه اند و روز به روز تولید این محصولات بیشتر و بیشتر می شود. طبق آخرین داده های آماری پیش بینی شده است که این رقم در سال جاری نسبت سال قبل حدود 8 درصد افزایش داشته است.

در گزارشاتی که مطابق داده های آماری IDC آمده است رشد گوشی های آیفون دو برابر موبایل های اندرویدی تخمین زده شده است. همچنین گفته شده است که میزان عرضه گوشی های اندرویدی در سال جاری 6.2 درصد و آیفون نرخ سالیانه 13.8 درصدی را تجربه خواهند کرد.

فروش دو برابری اپل

از تمام این داده ها می توان فهمید که بازار گوشی های هوشمند در 2021 نسبت به سال های پیشین وضعیت بهتری خواهد داشت. در ماه ژوئن اپل با عرضه ای حدود 100 میلیون آیفون 12 توانست به قله جدیدی در عرضه گوشی های هوشمند دست یابد.

همان طور که می دانید تا تاریخ رونمایی و عرضه آیفون 13 چیز زیادی باقی نمانده و اکنون IDC تصویر آینده نگرانه ای از عرضه گوشی های هوشمند ارائه داده است. همچنین داده های آماری این موسسه نشان دهنده این واقعیت است که در پایان سال 2021 شاهد رشدی حدود 7.4 درصد هستیم.

فروش دو برابری اپل

این موسسه نشان می دهد که گرچه با توجه شیوع کرونا و مشکلات ناشی از آن بازار عرضه و تقاضای گوشی های هوشمند با مشکلات متعددی رو به رو بوده است، اما برخی کشور ها با بازار رو به رشدی که دارند مانند هند، ژاپن، خاورمیانه و آفریقا نقش موثری در فروش داشته اند. از طرف دیگر برعکس چنین بازار های پرتقاضایی، بزرگترین بازار های پرتقاضا همچون چین، ایالات متحده و اروپای غربی با مشکلات عرضه و فروش گوشی های هوشمند مواجه شده اند.

IDC می گوید که گوشی های هوشمند فایوجی می تواند مورد توجه کاربران قرار بگیرد و نقش موثری در رشد بازار ایفا نماید. این موسسه عنوان می کند که گرچه قیمت گوشی های نسل 5 نسبت به نسل های قبلی از قیمت بالاتری برخودار هستند، اما کاربران ترجیح می دهند فایوجی بخرند. میزان عرضه گوشی های فایوجی در مقایسه با سال قبل به عددی حدود 570 میلیون دستگاه می رسد که رشد قابل توجهی است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص فروش دو برابری اپل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر