;
coinex

شیائومی ردمی 10 پرایم (Redmi 10 Prime) معرفی شد

شیائومی ردمی 10 پرایم در کشور هند رونمایی شده است. بخش مهمی از مشخصات فنی این موبایل شبیه به شیائومی ردمی 10 است. با ما باشید.

شیائومی این روزها با محصولات جدیدی که عرضه می‌کند از بسیاری از رقبای پیشی گرفته و صنعت فناوری گوشی های هوشمند را نیز شگفت زده می‌کند. اما آیا می‌تواند روزی به جایگاه اول در این حوزه برسد یا خیر، حقیقتا معلوم نیست. اما اخیرا ردمی 10 پرایم به عنوان محصولی میان رده و ارزان قیمت ارائه شده است.

شیائومی ردمی 10 پرایم (Redmi 10 Prime) معرفی شد

ردمی 10 پرایم دارای نمایشگری ۶.۵ اینچی +FHD با نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز، چیپ هلیو G88 مدیاتک، رم حداکثر ۶ گیگابایتی، حافظه ۱۲۸ گیگابایتی، نمایشگری با پشتیبانی از فناوری AdaptiveSync با قابلیت نرخ تازه سازی خودکار است.

شیائومی ردمی 10 پرایم (Redmi 10 Prime) معرفی شد

این موبایل در بخش دوربین از یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و یک دوربین 4 گانه اصلی بهره مند است که شامل شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، ماکرو ۲ مگاپیکسلی و حسگر تشخیص  عمق ۲ مگاپیکسلی است.

از دیگر مشخصات این محصول باید به شارژ سریع ۱۸ واتی و شارژ سیمی معکوس ۹ واتی، حسگر اثر انگشت جانبی، فرستنده IR، اسپیکرهای دوگانه، جک هدفون ۳.۵ میلی متری، رابط کاربری MIUI 12.5 مبتنی بر اندروید ۱۱ اشاره کرد.

قیمت این موبایل درنسخه پایه با رم ۴ گیگابایتی و حافظه ۶۴ گیگابایتی معادل ۱۷۱ دلار و نسخه قوی‌تر با رم ۶ گیگابایتی و حافظه ۱۲۸ گیگابایتی معادل ۱۹۸ دلار است که از ۷ سپتامبر یا همان ۱۶ شهریور ماه در بازار هند عرضه می‌گردد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص شیائومی ردمی 10 پرایم چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر