;
coinex

قابلیت Reaction واتساپ چیست و چگونه کار می کند؟

واتساپ تحت رهبری فیسبوک می خواهد از جدیدترین آپدیت خود رونمایی کند. اکنون می توانید با قابلیت Reaction واتساپ به پیام دوستان خود واکنش نشان دهید.

واتساپ یکی از پیامرسان های قدیمی است که به خاطر کمبود برخی امکانات گاها دچار مشکلاتی می شود و کاربران آن رقبایش را به آن ترجیح می دهند.

بسیار پیش می آید که می خواهید به پیامی که از سمت دوستان خود دریافت کرده اید، واکنش کلی ارائه کنید. قبلا که قابلیت ریپلای در واتساپ نبود این بسیار دشوار بود اما اکنون فیسبوک می خواهد این مشکلات را به آسان ترین حالت ممکن رفع کند. در ادامه همراه تکراتو باشید.

قابلیت Reaction واتساپ

بازخورد یا واکنش نشان دادن به پیام دیگران قابلیتی است که واتساپ می خواهد انجام دهد و فعلا در دست توسعه است. در دست توسعه بودن این ویژگی بدان معناست که هنوز به این زودی ها آن را روی واتساپ خود نخواهید دید. توضیح دادن مسئله کمی دشوار خواهد شد اما می خواهیم با نشان دادن تصویر زیر به شما تا حدودی این قابلیت را شرح دهیم.

قابلیت Reaction واتساپ

همان طور که در تصویر مذکور مشاهده می کنید، پیام ارسال شده 7 واکنش در پی داشته و اگر دقت کنید قسمتی از واکنش ها به صورت اموجی بوده که کنار اموجی ها عدد هفت را می بینیم. شما می توانید به هر اموجی که می خواهید بازخورد خود را نسبت به پیام دیگران نشان دهید.

باید بگوییم که واکنش های شما در گروه به صورت خصوصی نیستند بلکه تمام واکنش های موجود به یک پیام را سایر اعضای گروه هم می توانند تماشا کنند. اسکرین مذکور از واتساپ نسخه سیستم عامل آی او اس گرفته شده و گفته می شود نسخه بتا برای اندروید نیز در دسترس خواهد بود.

آنچه تاکنون از این ویژگی در دست توسعه می دانیم در همین حد است که از هر اموجی می توانید بهره مند شوید و دیگران هم می توانند Reaction شما را ببینند. ممکن است واتساپ پیش از انتشار چنین قابلیتی تغییرات زیادی در آن بدهد اما تا آن زمان باید با همین اطلاعات اندک صبر کنیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص قابلیت Reaction واتساپ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر