;
coinex

زیباترین و جذابترین مردان 2021 ؛ به روزترین لیست از جذاب ترین مردان جهان

در نوشتار جدید تکراتو زیباترین و جذابترین مردان 2021 را معرفی خواهیم نمود. این مقاله را مطالعه نمایید و با مردهای جذاب دنیا و هالیوود آشنا شوید.

لیستی از زیباترین مردان دنیا در سال 2021 و جذاب ترین مردان جهان برای شما آماده شده است. با مطالعه دقیق مقاله زیباترین و جذابترین مردان 2021 لیستی به روز را مشاهده نمایید. هر سال با رای گیری از مردم، زیباترین مردان جهان انتخاب می‌شوند. امسال نیز پس از رای گیری‌های صورت گرفته، زیباترین و جذابترین مردان 2021 انتخاب شده‌اند.

مردم در درجه اول، به سمت جذاب ترین مردان جهان جذب می‌شوند، زیرا اعمال و رفتار آنان، تحت تاثیر زیبایی و جذابیتشان قرار گرفته است. در ادامه قصد داریم به معرفی زیباترین و جذابترین مردان 2021 بپردازیم. با تکراتو همراه باشید.

زیباترین و جذابترین مردان 2021

به روزترین لیست از جذاب ترین مردان جهان

هالیوود دنیایی پر از زیبایی‌ها، سرشار از مردان و زنان جذاب نیز است. در ادامه این نوشتار، به طور مجزا جذاب ترین مردان هالیوود نیز برای شما مشخص شده است. با مطالعه این بخش، جذاب ترین مردان هالیوود را بشناسید. برخی از مردم با توجه به زیبایی و جذابیت بازیگران به تماشای فیلم و یا سریال می‌نشینند. با شناختن جذاب ترین مردان هالیوود می‌توانید فیلم و سریال محبوب خود را نیز انتخاب نمایید.

اغلب زنان در مرحله اول، بدون توجه به سن و دیگر مسائل، جذب زیبایی و جذابیت مرد می‌شوند. زیباترین و جذابترین مردان 2021 بر اساس آرای دنبال کنندگان طبقه بندی می‌شوند. طرفداران زیبایی مشتاقانه منتظرند، که بدانند زیباترین و جذابترین مردان 2021 کیست؟ اگر شما هم برای شناختن زیباترین و جذابترین مردان 2021 هیجان‌زده هستید، به سمت پایین نوشتار روید، و با مطالعه دقیق، زیباترین مردان جهان را بشناسید. همراه ما باشید.

جذاب ترین مردان هالیوود چه کسانی هستند؟ زیبایی در نکاه بیننده است. این عبارت را بسیار شنیده‌ایم و کاملا درست است. اما جذابیت برخی از بازیگران واقعا فراتر از کلمات است. پانزده بازیگر جذاب در سال ۲۰۲۱ برای شما لیست شده است. این افراد نه تنها خوش چهره هستند، بلکه به عنوان بازیگر، بی‌نظیر عمل می‌کنند.

برای تشخیص جذابیت بازیگر، چشمانش، نوع خنده‌اش، اندام ورزشکارش و رفتارهای جالب توجه‌اش، ویژگی محسوب می‌شوند. اما خب طبیعتا فقط با این موارد نمی‌شود جذابیت را سنجید. اگر بازیگری با جان و دل بازی کند، و نقش در دل‌های ما بنشیند، به نظر جذاب می‌آید. اما هر کس برای تشخیص جذابیت معیارهای متفاوتی دارد. زیبایی و جذابیت یک مورد نسبی است. در ادامه به معرفی جذاب ترین مردان هالیوود می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین شغل های 2021

Jamie Dornan

جِیمی دُرنان
زیباترین و جذابترین مردان 2021

مردم ایرلند شمالی باید به بازیگر ۳۸ ساله خود که تمثیل‌گر آنهاست، افتخار کنند. او با بازی در دنباله‌های “Fifty Shades” شناخته می‌شود. اما این سری بهترین کار وی نیست. تماشای فیلم‌های “Anthropoid” ، “Synchronic” و “The 9th Life of Louis Drax”، که او در آن‌ها ایفای نقش نموده است پیشنهاد می‌شود.

Brad Pitt

برد پیت
زیباترین و جذابترین مردان 2021

برد پیت با افزایش سن جذابتر و جذابتر می‌شود. این بازیگر آمریکایی ۵۷ ساله، همچنان مثل همیشه داغ است. پیت جوایز بسیاری را در هالیوود برای بازیگری دریافت کرده است و یک فعال بشردوستانه و سیاسی است.

او دارای شش فرزند از آنجلینا جولی است. پس از طلاق آن‌ها حضانت مشترک به آن‌ها واگذار شد. پیت به سادگی یک مرد جذاب و شگفت‌انگیز هم به طور ظاهری و هم در دنیای هنر است. Fight Club ،Se7en ،The Curious Case of Benjamin Button و Once Upon a Time… in Hollywood از جمله فیلم‌هایی است که وی در آن‌ها بازی نموده و مخاطب از تماشای آن‌ها سیر نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: بهترین سرمایه گذاری ها در سال 2021

Ryan Reynolds

رایان رینولدز
زیباترین و جذابترین مردان 2021

با توجه به اینکه رینولدز ۴۳ ساله است، می‌توان گفت که زمان با او خوب رفتار کرده است. می‌توان در مورد ده‌ها فیلم رینولدز صحبت کرد، اما این چیزی نیست که او را جذاب می‌کند! به گفته بسیاری، آنچه او را جذاب می‌کند، نگاه او به همسرش بلیک لایولی، عشق و شوخ طبعی اوست.

Jason Momoa

جیسون موموآ
زیباترین و جذابترین مردان 2021

جیسون موموآ با حضور در برنامه تلویزیونی Game Of Thrones دیده شد. این مرد جذاب در هاوایی متولد و در آیووا بزرگ شد. او نقش‌های بسیاری ایفا کرده است و در فیلم آکوآمن با کاراکتری با همین نام معروف است. جیسون از لیزا بونه دو فرزند دارد. از زمانی که کار خود را آغاز کرده است، در چندین مجله به عنوان جذابترین بازیگر مرد حضور داشته است.

بیشتر بخوانید: بی ارزش ترین پول های جهان 2021

Chris Hemsworth

کریس همسورث
کریس همسورث

کریس همسورث در سال ۱۹۸۳ در استرالیا متولد شد. دو برادر دارد که ممکن است آن‌ها را بشناسید، لوک و لیام. کریس در سال ۲۰۰۹ در “Star Trek” ظاهر شد. اما بیشتر به خاطر بازی در نقش ثور شناخته می‌شود. در سال ۲۰۱۲، دوباره با کاراکتر ثور در انتقام جویان حضور داشت. دارای سه فرزند از همسرش السا است. کریس به کار خود در پروژه‌هایی ادامه می‌دهد که به زودی اعلام خواهند شد.

Leonardo Dicaprio

لئوناردو دیکاپریو
لئوناردو دیکاپریو

لئوناردو دیکاپریو، یکی از بهترین بازیگران هالیوود است. او می‌تواند در هر فیلم و هر کاراکتری ایفای نقش کند. از بازی در کنار جانی دپ در فیلم What’s Eating Gilbert Grape گرفته تا خاطرات بسکتبال. نقشی نیست که او نتواند بازی کند. این توانایی یک طرف، جذابیت ظاهری ویژگی دیگر اوست.

بیشتر بخوانید: جین سه یون (Jin se yeon)

Tom Hardy

تام هاردی
تام هاردی

تام هاردی در ۱۵ سپتامبر ۱۹۷۷ در لندن متولد شد. هاردی رشته نمایش را خواند و در کنار مایکل فاسبندر به مدرسه رفت. در ۲۱ سالگی در یک مسابقه مدلینگ برنده شد و یک قرارداد مدلینگ مختصر داشت.

بیشتر دوران نوجوانی و بیست سالگی خود را صرف مبارزه با اعتیاد به الکل و مواد مخدر کرد. در سال ۲۰۰۲ برای درمان اقدام نمود و در سال ۲۰۰۳ بهبود یافت و به سر کار بازگشت. ایفای نقش در Inception، باعث پیشرفت حرفه‌ای او شد. در شوالیه تاریکی برمی‌خیزد، Mad Max: Fury Road و بسیاری دیگر از فیلم‌ها نیز حضور داشت.

Idris Elba

ادریس البا
ادریس البا

ادریس البا بازیگر انگلیسی است که با نقش‌های زیادی شناخته می‌شود. او در سریال The Wire از شبکه HBO، با نقش استرینگر بل ایفای نقش نمود. علاوه بر این، نقش نلسون ماندلا و بسیاری دیگر را بازی کرد.

چهار بار نامزد دریافت گلدن گلوب و پنج بار نامزد جایزه امی پرایم تایم شده است. توسط مجله تایم در سال ۲۰۱۶ به عنوان یکی از تأثیرگذارترین افراد جهان معرفی شد.

البا میزبان بهترین جوایز فوتبال فیفا ۲۰۱۷ نیز بود. او به تازگی در قسمت دوم فیلم 2021 The Suicide Squad نیز بازی کرده است. او در سال ۲۰۱۳ به عنوان جذابترین مرد سال Essence انتخاب شد و در سال ۲۰۱۸، مجله People او را به عنوان جذابترین مرد جهان انتخاب کرد.

بیشتر بخوانید: هیلی استاینفلد (Hailee Steinfeld)

Bradley Cooper

بردلی کوپر
بردلی کوپر

بردلی کوپر در ۵ ژانویه ۱۹۷۵ متولد شد. او اهل فیلادلفیا، پنسیلوانیا است. او در سال ۱۹۹۷ به نیویورک نقل مکان کرد و برای کارشناسی ارشد، رشته هنرهای زیبا را انتخاب کرد. در دوران مدرسه به همراه سارا جسیکا پارکر در S.e.x and the City بازی کرد.

به دلیل بازی در اولین فیلم بلند خود به نام Wet Hot American Summer نتوانست فارغ‌التحصیل شود. او در فیلم‌های بسیاری، به عنوان بازیگر مکمل ایفای نقش نمود. تا اینکه با بازی در Silver Lining’s Playbook نامزده اسکار بهترین بازیگر مرد شد.

Johnny Depp

جانی دپ
جانی دپ

جانی دپ جذابترین مرد در ۵۸ سالگی است و هنوز شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد. او یکی از همه‌کاره‌ترین بازیگران این لیست است. وی بازیگری را در سال ۱۹۸۴ با بازی در فیلم یک کابوس در خیابان الم آغاز کرد.

هنگامی که در برنامه تلویزیونی 21 Jump Street ظاهر شد، کاراکتر محبوب نوجوانان بود. یکی از نقش‌های به یاد ماندنی او بازی در نقش ادوارد در فیلم سینمایی ادوارد دست قیچی است. او به خاطر همکاری با کارگردان تیم برتون مشهور است. آن دو همکاری‌های بسیاری با هم داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: با ارزش ترین پول های جهان 2021

Ryan Gosling

رایان گاسلینگ
رایان گاسلینگ

رایان گاسلینگ بازیگر و موسیقی دان آمریکایی است. او کار خود را در کانال دیزنی آغاز کرد. پس از آن، در باشگاه میکی موس عضو شد. در سال ۲۰۰۴، نامزد دو جایزه آکادمی در The Notebook و La La Land بود.

علاوه بر این، برنده جایزه گلدن گلوب برای فیلم La La Land شد. رایان گاسلینگ در چندین فیلم سینمایی بازی کرده است و یکی از بازیگران پرطرفدار سال ۲۰۲۱ است. او دارای دو فرزند از اوا مندس است.

Rami Malek

رامی مالک
رامی مالک

این بازیگر ۳۹ ساله، تصویری متفاوت نسبت به مفهوم کلاسیک خوش تیپ که در ذهن ثبت است، دارد. با این حال، این تفاوت باعث شد میلیون‌ها زن، او را بیشتر دوست داشته باشند! مالک، زنان را از بسیاری جهات تحت تاثیر قرار می‌دهد، نه فقط با ظاهرش. غیرممکن است که بازی عالی او توجه شما را جلب نکند.

بیشتر بخوانید: ثروتمندترین افراد جهان 2021

Michael B. Jordan

مایکل بی. جردن
مایکل بی. جردن

مایکل بی. جردن در ۹ فوریه ۱۹۸۷ متولد شده است. او بازیگر آمریکایی است که در نظرسنجی جدید به عنوان جذابترین مرد سال انتخاب شده است. او در فیلم‌هایی نظیر: سیاه و سفید، A Journal for Jordan و Kin ایفای نقش نموده است.

Adam Driver

آدام درایور
آدام درایور

آدام درایور در ۱۹ نوامبر ۱۹۸۳ در آمریکا متولد شده است. وی از سال ۲۰۰۹ تاکنون مشغول فعالیت است. دو بار کاندیدای اسکار شد؛ یک بار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در سال ۲۰۱۹ برای فیلم BlacKkKlansman و بار دیگر کاندیدای بهترین بازیگر نقش اول مرد برای فیلم داستان ازدواج.

بیشتر بخوانید: پیشگویی نوستراداموس 2021

Dev Patel

دو پاتل
دو پاتل

دو پاتل بازیگر ۳۰ ساله هندی-بریتانیایی است. او کاملا کاریزماتیک است و استعداد فوق‌العاده‌ای در بازیگری دارد. یکی از اطلاعات جالب توجه در رابطه با او این است که، او دارنده کمربند مشکی و همچنین دارنده مدال برنز در مسابقات جهانی تکواندو است! او در فیلم میلیونر زاغه نشین محبوبیت جهانی پیدا کرد. به تازگی نیز در فیلم The Green Knight 2021 ایفای نقش کرده است.

کیوانچ تاتلی‌توع

Kıvanç Tatlıtuğ
Kıvanç Tatlıtuğ

کیوانچ بازیگر ۳۷ ساله ترک است، که از نظر زیبایی، روی ترکیه را سفید کرده است. نام این بازیگر مدت‌ها در لیست جذابترین مردان بوده است، که بسیاری به حق است.

ما او را با کاراکترهای متفاوت، درفیلم‌ها و سریال‌های بسیاری همچون:‌ کوزی گونی، عشق ممنوع، یالا پسرم، رویای پروانه‌ها و آثار دیگر دیده‌ایم. و به نظر می‌آید باز هم خواهیم دید.

بیشتر بخوانید: بهترین شهرهای جهان در سال 2021

مورات جیلان ویش

Murat Ceylan Wish
Murat Ceylan Wish

مورات یک شرکت‌کننده در مسابقه ورزشی Survivor بود. مردم او را در آن برنامه شناخته‌اند. اکنون نیز مجری این مسابقه شده است. مورات علاوه بر ورزش و مجری‌گری، یک موزیسین فوق‌العاده نیز است و مانند زیبایی چهره‌اش، صدای زیبایی نیز دارد. جذابیت این ورزشکار مثال زدنی است.

کرم بورسین

Kerem Bursin
Kerem Bursin

کرم که با سریال در انتظار خورشید وارد خانه‌ها شد، با لبخند زیبایی که دارد، دل همه مخاطبان را می‌برد. در هر کاراکتری که ایفای نقش می‌کند، با جذابیت و زیبایی‌اش، همه را جذب خود می‌کند. او اکنون مشغول بازی در سریال رمانتیک کمدی تو در خانه ام را بزن است.

بیشتر بخوانید: بهترین بازیگران ترکی زن و مرد 2021

مهمت گونسور

Mehmet Günsür
زیباترین مردان جهان

مهمت بازیگر ۴۵ ساله است، که مانند شراب هرچه سنش بالاتر می‌رود، خواهان بیشتری دارد. او با جذابیتی که دارد، مجبوب بسیاری از زنان جوان و بالغ است. به خصوص، با بازی در سریال فی، همه را عاشق جذابیت و توانایی‌های خود کرد. به نظر می‌آید که دیگر نیاز به صحبت در رابطه با فیلم‌های سینمایی عشق تصادف‌ها را دوست دارد‌ و استانبول قرمر نیست.

بوراک اوزچیویت

Burak Özçivit
زیباترین مردان جهان

بوراک ۳۵ ساله که در گذشته مانکن بود، اکنون با زیبایی و جذابیتی که دارد، ریتینگ فیلم‌ها و سریال‌ها را بالا می‌برد. مخاطب حاضر است به خاطر وجود او، به تماشای فیلم‌ها و سریال‌ها بنشیند.

او در سریال‌های بی‌نظیری ایفای نقش کرده است، که آن سریال‌ها هنوز هم مورد توجه مخاطب است. سریال‌هایی نظیر: Çalıkuşu، حریم سلطان و سریالی که هنوز ادامه دارد، یعنی سریال موسس عثمان از سریال‌های محبوب، با حضور بوراک هستند. برای اطلاع از زمان پخش فصل سوم این سریال، به مقاله فصل سوم سریال عثمان رجوع فرمایید.

بیشتر بخوانید: بهترین بازیگران کره ای زن و مرد در سال 2021

آراس بولوت اینملی

Aras Bulut Iynemli
زیباترین مردان جهان

آراس از سال ۲۰۱۰ وارد حرفه بازیگری شده است. او در سریال روزی روزگاری شناخته شد و بازی بی‌نظیری داشت. او با رنگ چشم متفاوت، چهره بور و اندام ورزشکاری که دارد جذاب است.

اما جذابیت اصلی او در قلب مهربان، تواضع و شیرینی اوست. اکثر منتقدان بر این باورند که او نقش را ایفا نمی‌کند،‌ او با نقش زندگی می‌کند. در سال ۲۰۱۹ با ایفای نقش در فیلم سینمایی معجزه در سلول شماره هفت توجه ویژه‌ای از سراسر جهان جلب کرد. این فیلم نامزد اسکار نیز شد. آراس با بازی در نقش یاماچ در سریال گودال از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۱ میهمان خانه‌های مردم بود.

چاعتای اولسوی

Çağatay Ulusoy
زیباترین مردان دنیا در سال 2021

بازیگر ۳۱ ساله ترک، قبل از ورود به دنیای هنر، به عنوان مانکن فعالیت می‌کرد و جوایز بسیاری کسب کرده بود. پس از ایفای نقش در سریال نامش را فریحا گذاشتم در ترکیه و دیگر کشورها، از جمله ایران محبوبیت بسیاری به دست آورد.

او هم خوش‌اندام و هم زیبا است. جذابیت او زنان بسیاری را تحت تاثیر قرار می‌دهد. بازیگری او نیز با گذشت زمان بهتر و بهتر شد. به تازگی نیز در سریال هاکان محافظ که از شبکه اینترنتی نتفلیکس به نمایش درآمد و سریال یشیلچام ایفای نقش نموده است. نقش اصلی فیلم سینمایی زندگی‌های کاغذی هم بر عهده چاعتای بود.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال موش (Mouse 2021) 

جان یامان

Can Yaman
زیباترین مردان دنیا در سال 2021

جان یامان که بازیگر نسل جوان به حساب می‌آید، یکی از جذاب‌ترین بازیگران ترک است. او در سریال‌هایی همچون قرص ماه، مرد اشتباه و پرنده سحرخیز بازی کرده است.

جان به دلیل ورزش‌های مکرر و سنگین، اندام بسیار جذابی دارد. در مجله‌های مختلف، هم در ترکیه و هم در دیگر کشورها به عنوان مرد جذاب معرفی شده است.

باریش آردوچ

Barış Arduç
زیباترین مردان دنیا در سال 2021

آردوچ دو بار برنده جایزه پروانه طلایی در سال ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ شده است. او همچنین از ماه مه سال ۲۰۱۶، سفیر خیرخواهی برای انجمن زندگی بدون سرطان ترکیه است. باریش با بازی در سریال عشق اجاره‌ای به شهرت رسید. به تازگی در سریال گودال در نقش آریک بوکه اردنت بازی کرد و دشمن یاماچ با بازی آراس بولوت اینملی بود.

بیشنر بخوانید: بازیگران سریال تاکسی درایور (Taxi Driver 2021)

مورات بوز

Murat Boz
زیباترین مردان دنیا در سال 2021

مورات خواننده معروف ترکی در سبک پاپ است. او علاوه بر خوانندگی و برگزاری کنسرت، در برخی از فیلم‌های سینمایی نیز ایفای نقش نموده است. معروف‌ترین و محبوب‌ترین فیلمی که در آن بازی کرده است “برادر من” یک و دو است. در این فیلم با بوراک اوزچیویت هم‌بازی است و نقش دو برادر خواننده را بازی نموده‌اند. مورات بدن خوش‌فرم و چهره جذابی دارد.

کیم تی‌هیونگ (Кіm Тае-hуung)

Кіm Тае-hуung زیباترین مرد جهان
Кіm Тае-hуung زیباترین مرد جهان

بیشتر بخوانید:

.

منبع: latestnews.fresherslive ، onedio ، usa.inquirer

نظر شما در خصوص زیباترین و جذابترین مردان 2021 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (58 نظر)

    واییییییییییی ته هم جزوشون بود😆😆😆😆

    پاسخ