;
coinex

تریلر جدید بازی NBA 2K22 منتشر شد

به تازگی در کانال یوتیوب شرکت 2K Games تریلر جدید بازی NBA 2K22 منتشر شد که از افزوده شدن گزارشگران جدید به این بازی خبر داده است.

براساس این تریلر جدید، گزارشگران معروف بسکتبال آمریکا (Public Address Announcers) برای اولین‌بار در این بازی خواهند بود. اعلام کنندگان بازی‌های بسکتبال یا Public Address Announcers گزارشگرانی هستند که در ابتدای هر مسابقه به معرفی بازیکنان، ستاره‌ها و ترکیب باشگاه خود می‌پردازند.

تریلر جدید بازی NBA 2K22 منتشر شد

اکنون همه ۳۰ اعلام کننده تیم‌های اصلی لیگ NBA در این بازی از این پس حضور دارند و هواداران تیم‌های باشگاهی بسکتبال آمریکا از این پس می‌توانند قبل از هر مسابقه صدای گزارشگران محبوب خود را جهت معرفی ابتدایی هر مسابقه، تحلیل خلاصه بازی‌ها، صحنه‌های مهم هر بازی و تایم اوت‌ها بشنوند.

در این تریلر جدید، صدای تعدادی از اعلام کنندگان مشهور لیگ NBA مثل لارنس تنتر و ادی پالادینو (از‌طرف تیم‌های لس آنجلس لیکرز و بوستون سلتیکس) را می‌شنویم.

برای تماشای تریلر اینجا کلیک کنید

بازی‌های شبیه‌ساز ورزشی به گونه‌ای هستند که گویا سازندگان آن‌ها به جز بالاتر بردن کیفیت انیمیشن‌ها و کیفیت بصری مدل‌های بازیکنان، امکان افزودن خلاقیت‌های دیگری به این بازی‌ها رد ندارند اما استودیو ویژوال کانسپت این تصور را با افزودن قابلیت‌های جدید سالانه به نسخه‌های جدید بازی NBA 2K برهم زده و جای پیشرفت نیز همچنان دارد.

این بازی در ۱۰ سپتامبر یا همان ۱۹ شهریور برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی منتشر می‌شود. حال باید منتطر ماند و دید نسخه جدید این بازی تا چه اندازه بهتر از نسخه‌های قبل شده و تا آیا می‌تواند جذاب‌تر از ورژنهای قبلی باشد یا خیر.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تریلر جدید بازی NBA 2K22 چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر