;
coinex

پشتیبانی ایکس باکس از اپ های اندرویدی

فروشگاه مایکروسافت اخیرا برنامه ای ارائه کرده است که حکایت از احتمال پشتیبانی ایکس باکس از اپ های اندرویدی دارد. اما این مهم چگونه میسر است؟

با توجه به‌ فهرستی که در فروشگاه ویندوز ۱۱ انتشار یافته، این احتمال را مطرح شده که شاید ایکس باکس قرار است از برنامه‌های اندرویدی در کنسول‌های جدید پشتیبانی کند.

پشتیبانی ایکس باکس از اپ های اندرویدی

ایکس باکس سری ایکس به مایکروسافت برای اجرایی کردن ایده‌های جدیدش فرصت امتحان می‌دهد چرا که در ماه‌های آینده نرم‌افزار پشتیبانی از اندروید روی ویندوز 11 برای لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌های منتشر خواهد شد که در نهایت احتمالا برای کنسول‌های ایکس باکس هم این اتفاق می‌افتد.

این برنامه البته فعلا برای کاربران عمومی ایکس باکس در دسترس نیست و حتی روی ویندوز هم تنها برای اینسایدرها قابل دیدن است که اگر کسی تلاش به اجرای آن کند فقط با پنجره‌ای سیاه و خالی روبرو می‌شود.

پشتیبانی ایکس باکس از اپ های اندرویدی

از طرفی در توضیحات برنامه و در قسمت دستگاه‌های سازگار (compatible) هم اسم ایکس باکس وجود دارد و ایکس باکس وان حداقل سیستم سخت‌افزاری لازم این برنامه است. البته برای پی سی حداقل باید از سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ نسخه 22000.0 یا جدیدتر استفاده کنید.

در این صورت، شاهد حضور برنامه‌ها بزرگی در ایکس باکس خواهیم بود که دنیایی از بازی‌های اندرویدی را در اختیارمان قرار می‌دهد و ایکس باکس را می‌تواند به عنوان تنها کنسول همانند پی سی تبدیل کند.

البته همه این مسائل فقط یک پیش بینی و احتمال است و هیچ چیز رسمی درباره آن وجود ندارد و اشاره به‌نام ایکس باکس در بخش توضیحات می‌تواند فقط به خاطر مسائل گرافیکی و ساختاری باشد. از طرفی هم معلوم نیست تیم ایکس باکس حتی تمایلی‌به حضور برنامه‌های اندروید روی دستگاه‌هایشان داشته باشند چون فرایند پورت کردن و سازگار بودن بین پلتفرم‌ها با دشواری های خاصی روبرو است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پشتیبانی ایکس باکس از اپ های اندرویدی چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر