;
coinex

شارژر مگ سیف جدید اپل لو رفت

شارژر مگ سیف جدید اپل لو رفت. براساس مستندات کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) این شارژر می‌تواند آیفون را با سرعت ۱۵ وات شارژ نماید. با ما باشید.

در این گزارش، اطلاعاتی درباره‌ی پهنای باند اشغالی و پارامترهای دیگر منتشر شده است که در آن‌‌ به توانایی شارژ ۱۵ واتی آیفون و یک واتی ایرپاد توسط این شارژر اشاره کرده است. این مدل با مدل‌های دیگر تشابه‌ای زیادی دارد از جمله میزان توان خروجی، طراحی دایره‌ای شکل و ابعاد آن.

شارژر مگ سیف جدید اپل لو رفت

معلوم نیست که دقیقا چه بروزرسانی‌هایی این شارژر داشته است و اگر تغییری در آن رخ داده باشد جزیی است و احتمالا در جهت بهبود انتقال انرژی و بهره‌وری بیشتر است که البته برای این تغییرات جزئی هم هنوز سندی وجود ندارد.

قبل تر نیز شایعاتی درباره شارژر مگ سیف انتشار یافته بود که می‌گفتند اپل می‌خواهد سیم پیچ شارژ آیفون در نسل بعدی موبایل‌های هوشمند خود بزرگ‌تر کند تا دارای مدیریت بهتر گرما باشد و باعث افزایش توان سیستم گردد. البته باید دانست که برای استفاده از سیم پیچ بزرگتر، اپل باید مگ‌سیف را بازطراحی کند و آزمایش‌های جدیدی روی آن انجام دهد که در این صورت شایعات درباره افزایش توان خروجی، بعید است معتبر باشد.

شارژر مگ سیف جدید اپل لو رفت

FCC شارژر جدید مگ سیف با هشت مدل مختلف آیفون آزمایش نموده است که در مستندات مربوطه گفته می‌شود آیفون‌های A2341،A2172 ،A2176 و A2342، مدل‌های مختلف آیفون ۱۲ هستند و همچنین، چهار مدل دیگر آیفون هم با شارژر مربوطه بررسی شده که احتمالا نسخه‌های مختلف آیفون ۱۳ هستند.

البته بیشتر اطلاعات منتشره براساس شایعات بوده و هنوز اطلاعات رسمی و کاملی از این شارژر در دست نیست و باید منتظر ماند و دید در آینده چه زمانی اطلاعات حقیقی این محصول منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص شارژر مگ سیف جدید اپل چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر