;
coinex

نوبیا رد مجیک 6S رونمایی شد ؛ یک غول گیمینگ تمام عیار!

خبر خوب برای گیمرها این است که نوبیا رد مجیک 6S یک گوشی گیمینگ فوق العاده است که از مشخصات فنی بی نظیری برخوردار است. در واقع با یک غول گیمینگ طرف هستید.

نوبیا که از زیر مجموعه ZTE است چند روز پیش از گوشی جدید گیمینگ خود رونمایی به عمل آورده و تیزر های متفاوتی منتشر کرده است. دیروز این گوشی بالاخره رونمایی شد و خواهیم دید که چرا نام غول گیمینگ را به آن داده ایم.

سعی خواهیم کرد مشخصات فنی و قیمت نوبیا رد مجیک 6S را بررسی کنیم. البته نوبیا چندی پیش به صورت رسمی اعلام کرده بود که در تاریخ 15 شهریور از گوشی هوشمند گیمینگ خود رونمایی خواهد نمود و حالا وعده ها محقق شده است.

نوبیا رد مجیک 6S

کمپانی چینی ZTE بالاخره از گوشی گیمینگ خود رونمایی کرد و فعلا در چین عرضه شده است و شنیده ها حاکی از این است که عرضه جهانی نیز به زودی انجام خواهد گرفت. نوبیا رد مجیک 6S سه عضو در یک خانواده اند که نسخه استاندارد اولین آنهاست.

عضو دوم این خانواده پنل پشتی شفافی دارد که در آن فن خنک کننده و نورپردازی آر جی بی دیده می شود. اما نسخه بعدی این گوشی به عنوان گران ترین عضو شناخته می شود. این نسخه که بتلفیلد اسپشیال ادیشن نام دارد گران ترین عضو خانواده است.

نوبیا رد مجیک 6S

نوبیا رد مجیک 6S پرو دارای نمایشگری جذاب است که صفحه ای 6.8 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس دارد. پنل این نمایشگر از نوع آمولد است و بیش از یک میلیارد رنگ را به نمایش می گذارد. همچنین از اچ دی آر 10 پشتیبانی می کند و این همان چیزی است که کاربران می خواهند. علاوه بر اینها نرخ نوسازی این نمایشگر فوق العاده، مخصوص گیمینگ و 165 هرتز است. به لحاظ نرخ حساسیت لمسی به عدد 720 هرتز می رسیم که بسیار عالی است.

از دیگر بخش های گوشی، تراشه قدرتمند آن است که از آخرین نسخه موجود اسنپدراگون کوالکام یعنی اسنپدراگون 888 پلاس بهره می برد و لیتوگرافی 5 نانومتری را به همراه دارد. در این بخش شاهد قدرت گرافیکی و پردازنده مرکزی قوی هستیم که هرگونه پردازشی را ساپورت می کند.

حافظه دستگاه نیز 8 تا 18 گیگابایت رم و تا 512 گیگابایت حافظه داخلی است. در بخش دوربین مانور خاصی را شاهد نیستیم و دوربین این گوشی از سه سنسور 2+8+64 مگاپیکسل تشکیل شده است. ظرفیت باتری رد مجیک 6s 4500 میلی آمپر است و شارژر 120 واتی محشری دارد که درون جعبه قرار دارد.

از دیگر مشخصات فنی گوشی می توان به اینترنت پرسرعت فایوجی، حسگر اثر انگشت درون نمایشگر و بلوتوث نسخه 5.1 اشاره کرد. نسخه استاندارد گوشی از 620 دلار تا 743 دلار متغیر است که این اختلاف بستگی به میزان حافظه و رم دارد. در نسخه پرو شاهد افزایش قیمت از 697 تا 991 دلار هستیم و اما گران ترین عضو مجموعه در یک نسخه 18 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود که قیمت آن 1084 دلار خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص نوبیا رد مجیک 6S چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر