;
coinex

کنایه تلگرام به قابلیت جدید واتساپ ؛ چه سالی هستیم؟!

واتساپ به علت آپدیت های دیرهنگامی که دارد مورد تمسخر تلگرام قرار می گیرد و این موضوع تازه ای نیست. اکنون شاهد کنایه تلگرام به قابلیت جدید واتساپ هستیم.

تلگرام و واتساپ ماجراهای جالبی دارند که گاهی نیز کنایه هایشان به فضای توئیتر می کشد و تلگرام که با اقبال بیشتری رو به روست آپدیت های واتساپ را به باد تمسخر می گیرد.

قبل از رونمایی قابلیت جدید واتساپ و بازخورد تند تلگرام نسبت به آن شاهد مشکل حریح خصوصی این پیامرسان بودیم که تلگرام نسبت به آن نیز واکنش نشان داده بود. اکنون راجع به قابلیت انتقال داده از اندروید به آی او اس و بالعکس، باز هم تلگرام واکنش تند توئیتری نسبت به آن نشان داده است.

کنایه تلگرام به قابلیت جدید واتساپ

تلگرام در پیام توئیتری راجع به ویژگی جدید واتساپ گیفی ارسال کرده و گفته که «در چه سالی هستیم؟». ویژگی انتقال واتساپ از آی او اس به اندروید برای کاربران بسیار محبوب است اما سوال اینجاست که چرا بعد از این همه سال تازه چنین آپدیتی صورت پذیرفته؟

کنایه تلگرام به قابلیت جدید واتساپ

می دانیم که تلگرام به لحاظ امکانات از واتساپ محبوب تر است و آپدیت های بیشتری دارد و همین پیشرو بودن تلگرام باعث شده است که گاهی شاهد تحقیر و تمسخر واتساپ توسط تلگرام باشیم. اکنون پس از مدت ها دوباره ماجرای آپدیت های نا به هنگام واتساپ ملعبه دست تلگرام شده است.

همان طور که در تصویر بالا می بینید تلگرام در پاسخ به واتساپ در گیف طنزآمیزی گفته است آیا می دانی در چه سالی هستیم و خواسته با این شیطنت به واتساپ بفهماند که آپدیت این قابلیت برای سال ها پیش است نه الان و با این کار واتساپ را متوجه عقب ماندگی هایش کند.

قابلیت انتقال بین دستگاه های مختلف در تلگرام به هیچ وجه مسئله ای برای کاربران این پیامرسان نبوده چرا که تلگرام کاملا ابری است و چنین امری از هشت سال پیش در دسترس کاربران تلگرام بوده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص کنایه تلگرام به قابلیت جدید واتساپ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر