;
coinex

بهبود 13 درصدی عملکرد گرافیکی اپل A15 ؛ اگزینوس 2200 له می شود!

بهبود 13 درصدی عملکرد گرافیکی اپل A15 باعث شده است که این کمپانی همچنان در صدر بهترین تولیدکنندگان تراشه در جهان باشد و از رقبای خود پیشی بگیرد.

اطلاعات تازه می گویند که تراشه جدید اپل 13 درصد بهبود عملکرد دارد و این پیشرفت در زمینه گرافیکی این تراشه خواهد بود. با این اوصاف A15 همچنان پیشتاز میدان خواهد ماند.

اپل قرار است به زودی و طی هفته های آینده از گوشی جدید خود یعنی آیفون 13 رونمایی کند. در حالی که اطلاعات فراوانی از خانواده آیفون 13 منتشر شده و شایعات زیاد است اما راجع به پردازنده گرافیکی این گوشی اطلاعات زیاد نیست.

بهبود 13 درصدی عملکرد گرافیکی اپل A15

به نظر می رسد اپل مانند هر سال از جدیدترین تراشه خود در آیفون 13 استفاده خواهد کرد. برخی معتقدند که تراشه جدید اپل A15 است و انتظار می رود که از شش هسته سی پی یو بهره مند باشد. همچنین چهار هسته ضعیف تر پردازش های روزمره را انجام می دهند و دو هسته دیگر هم توان پردازش های سنگین را خواهند داشت.

بهبود 13 درصدی عملکرد گرافیکی اپل A15

احتمالا چهار هسته گرافیکی هم کیفیت و سرعت را تضمین خواهند کرد. در زمینه هوش مصنوعی و یادگیری ماشین با پیشرفت های خوبی مواجه هستیم. نتایج تست هایی که منتشر شده نشان می دهد که این تراشه در دور اول به حداکثر نرخ 198 فریم بر ثانیه رسیده و در دور دوم نتایج عدد  150 فریم را بدست آورده است.

نتایج بدست آمده نشان می دهد که این تراشه پس از مدتی از عملکردش می کاهد اما با این وجود باز هم از رقبایش جلوتر خواهد بود. زمانی که این آزمایشات روی آیفون 12 انجام شد نتایج عدد مذکور را 170 نشان می دادند و حالا این عدد پیشرفت خوبی دارد. با این حال چنین نتایجی می تواند نسبت به نتیجه نهایی بسیار کمتر باشد.

این تراشه گفته می شود که بهبود عملکرد را تا 20 درصد افزایش خواهد داد و کوپرتینویی ها برای اینکه نرخ نوسازی 120 هرتز نمایشگر با اتلاف بیش از حد انرژی همراه نشود از پنل LTPO استفاده خواهند کرد. علاوه بر این باتری نیز حجیم تر می شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص بهبود 13 درصدی عملکرد گرافیکی اپل A15 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر