;
coinex

ردمی بادز 3 (Redmi Buds 3) رسما رونمایی شد

ردمی بادز 3 رسما رونمایی شد که اولین هدست برند شیائومی با طراحی بیرون گوش است.  قیمت آن معادل ۳۰ دلار آمریکا است که به طور موقت ۲۰ دلار فروخته می‌شود.

هدفون‌های بی سیم Redmi Buds 3 دارای طراحی بیرون گوش مثل ایرپادز اپل است و طراحی کیس شارژ آن، مربعی کوچک مثل ایرپادهای اپل می‌باشد. وزن هر گوشی فقط 4.5 گرم است که بسیار سبک هستند. منحنی مجرای گوش این هنذفری نیز برای قرار دادن درون گوش به خوبی طراحی شده است.

ردمی بادز 3 رسما رونمایی شد

این هدست دارای تراشه Qualcomm QCC3040 با بهره وری بالا، پشتیبانی از فناوری رمزگشایی صوتی Qualcomm aptX Adaptive و تضمین اتصال پایدار است که تجربه گوش دادن بهتری را با تأخیر پایین تا 95 میلی ثانیه ارائه می کند.

یک دیافراگم 12 میلیمتری با اندازه بزرگ با قابلیت بازیابی جزئیات بیشتر صدا است. علاوه بر این در اثر تنظیمات آزمایشگاه صوتی شیائومی، یک باس غنی ایجاد می‌شود و خروجی سه برابر واضح و بدون اعوجاج خواهد داشت. علاوه بر این، دارای دو میکروفون داخلی با حساسیت بالا است که با فناوری کاهش نویز cVc کوالکام ترکیب گشته و به طور پویا سر و صدای محیط و اکو را در حین تماس کاهش می‌دهد.

ردمی بادز 3 رسما رونمایی شد

باطری این هدست در هر بار شارژ تا ۵ ساعت دوام می‌آورد در حالی که با کیس شارژ تا 20 ساعت افزایش می‌یابد. شارژ ۱۰ دقیقه‌ای نیز می تواند تا ۱.۵ ساعت پخش صدا را ساپورت کند.

از دیگر ویژگی‌های این هدست استاندارد IP54 ضد گرد و غبار و ضد آب، قابلیت تشخیص پوشیده شدن، جستجوی هدست، پنجره بازشو سریع با MIUI، پشتیبانی از کنترل لمسی (با لمس پشت هدست که می توانید برای پخش موسیقی، پاسخگویی به تماس ها کنترل کنید) می‌باشد. نکته پایانی درباره‌ی این هدست آن است که با فشار طولانی مدت بر دکمه کنترل لمسی، دستیار XiaoAI فعال می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ردمی بادز 3 چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر