;
coinex

تریلر بخش چند نفره کالاف دیوتی وانگارد منتشر شد

تریلر بخش چند نفره کالاف دیوتی وانگارد (Call of Duty: Vanguard) منتشر شد. این تریلر جزئیات جذاب و قابل توجهی از بخش چندنفره بازی را به تصویر می کشد.

بخش تک‌نفره‌ و داستانی نسخه جدید Call of Duty قبلا نشان داده شده بود و اکنون نیز بخش چندنفره‌ای که از همان روز عرضه دارای ۲۰ نقشه است، کامل معرفی شد.

تریلر بخش چند نفره کالاف دیوتی وانگارد منتشر شد

در این تریلر جدید قابلیت‌های تخریب‌های تاکتیکی، سلاح‌های متفاوت، نبردهای پرسرعت، شلیک بدون هدف‌گیری از پشت کاور و تمام شدن کار یک بازیکن توسط گیمر دیگر قابل مشاهده است اما بخش زامبی این بازی در آن نبود.

بخش شخصی‌سازی مفصل سلاح به اسم The Gunsmith که در بین طرفداران این مجموعه بسیار محبوب و شناخته است، در بازی Call of Duty: Vanguard دارای امکانات بیشتری خواهد بود. Perkها، تجهیزات و Killstreakهای جدید در بازی Call of Duty Vanguard نیز وجود دارند. سلاح‌های پایه‌دار برای نصب روی زمین، خزیدن پشت کاور و دویدن تاکتیکی هم از دیگر قابلیت‌های این بازی جدید است. در ادامه تریلر جدید Call of Duty Vanguard را ببینید:

برای تماشای تریلر در یوتیوب اینجا کلیک کنید

پیش‌خریدکنندگان نسخه‌ی پلی استیشن 4 یا نسخه‌ی پلی استیشن 5 از ۱۰ تا ۱۳ سپتامبر یا همان ۱۹ تا ۲۲ شهریور بر کنسول سونی می‌توانند نسخه‌ی بتا این بازی را تجربه کنند. خریدارهای بازی روی پلتفرم‌های دیگر نیز در ۱۶ و ۱۷ سپتامبر یا همان ۲۵ و ۲۶ شهریور نیز می‌توانند به نسخه بتا دسترسی یابند. البته در این بازه‌ی زمانی دوم، تجربه‌ی بتا برای همه گیمرهای کنسول PS4 و کنسول PS5 سونی رایگان است. در نهایت از ۱۸ تا ۲۰ سپتامبر یا همان ۲۷ تا ۲۹ شهریور نسخه بتا برای همه پلتفرم‌های مقصد رایگان خواهد بود.

نسخه اصلی این بازی در ۵ نوامبر یا همان ۱۴ آبان برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تریلر بخش چند نفره کالاف دیوتی وانگارد چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر