;
coinex

6 عامل مهم برای بهترین انتخاب گوشی موبایل

6 عامل مهم برای بهترین انتخاب گوشی موبایل ؛ خرید موبایل مانند هر انتخاب دیگری دارای معیارهایی است، که آگاهی از آن ها به ما در بهترین انتخاب کمک می کند.

گوشی های موبایل، بیشترین ارتباط را با ما در طول روز دارند. برخی با گوشی ها، کسب درآمد می کنند، راننده های اسنپ و یا افرادی که در اینستاگرام کسب و کاری دارند، وقت بیشتری را با گوشی  صرف می کنند، بنابراین برای آن ها، انتخاب یک گوشی با دوام از درجه اهمیت بیشتری برخوردار است. با در نظرگرفتن این عوامل و نیازتان، قطعا خرید دلخواهی خواهید داشت.

6 عامل مهم برای بهترین انتخاب گوشی موبایل

شکل ظاهری و طراحی گوشی

طبیعتا اولین عاملی که باعث میشه ما چیزی رو انتخاب کنیم، ظاهر آن است، چون بسیاری از ما بوسیله دیدن و حس بصری جذب می شویم، بنابراین تولید کنندگان گوشی همیشه در تلاش هستند، که بهترین طراحی را نسبت به رقبا داشته باشند. یکی از برندهای گوشی موبایل که به تازگی وارد بازار گوشی های موبایل شده است و طراحی فوق العاده دارند و گوشی های آن زبانزد بین سایر برندها است، شیائومی است، این برند هیچ گاه کیفیت خوب را فدای قیمت نکرده است و سعی کرده، از بهترین متریال در ساخت و طراحی گوشی های خود استفاده کند. گوشی های شیائومی امروزه در صف اول انتخاب کاربران موبایل قرار گرفته است، قیمت گوشی شیائومی در لیپک را می توانید با سایر فروشگاه های اینترنتی مقایسه کنید.

انتخاب سیستم عامل مناسب

مسئله ی دومی که در انتخاب شما نقش پررنگی دارد، سیستم عامل است. شما باید به راحتی بتوانید با این سیستم عامل ارتباط برقرار کنید. اندروید و IOS دو سیستم عامل موبایل هستند که هر کدام طرفدارانی دارند، اما اندروید قشر بیشتری از سهم بازار را در دستانش گرفته است، زیرا کاربران با آن ارتباط نزدیک تری دارند، و امکان استفاده از  اپلیکیشن های بیشتری به کاربر می دهد. اما ios انحصار شرکت اپل است و محدودیت های بیشتری را برای کاربرانش اعمال می کند، با این حال، این سیستم عامل از نظر امنیتی بسیار پرقدرت تر از اندروید عمل می کند. با تمام محدودیت ها و کم و کاستی ها، گوشی های اپل جزو محبوب ترین گوشی ها به شمار می آیند. انتخاب با شماست باید ببینید که اولویتتان کدام است.

6 عامل مهم برای بهترین انتخاب گوشی موبایل
6 عامل مهم برای بهترین انتخاب گوشی موبایل

باتری، ضروری ترین معیار انتخاب در گوشی

انتخاب نوع باتری از ضروری ترین معیارهای انتخاب گوشی است و به کاربرد فردی بستگی دارد. اگر مشغول کسب و کار با گوشی هستید، و ساعت های زیادی با آن کار می کنید، یا زیاد به سفر می روید، این عامل را بیشتر در نظر بگیرید، این گزینه برای گیمرها و افرادی که زیاد فیلم تماشا می کنند هم بیشترین اهمیت را دارد، اگر از صبح تا شب با گوشی بازی می کنید، یا فیلم می بینید، باید گوشی را انتخاب کنید که طول عمر باتری بیشتری  داشته باشد، زیرا استفاده زیاد از اینترنت، شارژ گوشی را کمتر می کند.  بهترین گزینه باتری برای این دسته،  باتری 3500 میلی آمپری است، در غیر این صورت باتری 3000 میلی آمپری برای شما کافی است.

فضای ذخیره سازی و میزان حافظه گوشی مناسب

انتخاب حافظه گوشی نیز به کارایی شما بستگی دارد، اگر با گوشی، کار سنگین انجام می دهید، باید رم 8 گیگابایت به بالا  با حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی را انتخاب کنید. افرادی که نیاز به حافظه بیشتری دارند می توانند مدلی را انتخاب کنند که  از کارت حافظه MicroSD هم پشتیانی می کند. اما اگر کاربر عادی هستید، 4 گیگابایت رم با 32 گیگ حافظه داخلی پاسخگوی نیاز شما است.

6 عامل مهم برای بهترین انتخاب گوشی موبایل
6 عامل مهم برای بهترین انتخاب گوشی موبایل

دوربین چشم دوم گوشی

طبیعتا برای افرادی که عاشق عکاس هستند، انتخاب دوربین جزو معیارهای اصلی به شمار می آید. انتخاب یک دوربین خوب به عوامل مختلفی مثل سنسور دوربین،OIS دیافراگم، سطح ISO، سرعت فوکوس خودکار، HDR وابسته است، OIS گوشی ویژگی است که از تار گرفتن تصاویر در عکس جلوگیری می کند. اما برخی گمان می کنند که یک دوربین خوب، دوربینی است که مگاپیکسل بیشتری داشته باشد، اما این عامل به تنهایی تعیین کننده نیست، با این وجود، شما باید بسته به نوع کارتان انتخاب کنید.  دوربین های 12 یا 16مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.0 عکس هایی با کیفیت بهتری ثبت می کند، اگر عکاسی در اولویت اصلی انتخاب شما نیست، می توانید با دوربین ها 8 – 12 مگاپیکسلی هم عکس های خوبی بگیرید.

پردازنده مرکزی و گرافیکی گوشی

فرمون و سرعت گوشی به دست، پردازنده است. سرعت گوشی و پردازنده رابطه تنگاتنگی با یکدیگر دارند، انتخاب پردازنده نیز جزو عواملی است که به میزان کارایی شما وابسته است، افرادی که بیشترین زمان وقت خود را به کارهایی مثل ویرایش عکس، ویدیو و بازی با گوشی اختصاص می دهند نیاز به یک پردازنده سریعتر دارند. مدیا تک، اسنپدراگون ، اگزینوس معروفترین پردازنده های گوشی هستند. اگر زیاد با گوشی کار می کنید، اسنپدراگون را به شما پیشنهاد می کنم.

بودجه خرید گوشی

میزان بودجه شما در انتخاب معیارهاتان تاثیرگذار است، بعد از تعیین بودجه می توانید تحقیقات لازم را انجام دهید و بعد انتخاب کنید، در نظر داشته باشید که سعی کنید حتما از فروشگاه های معتبر، قیمت اصلی با گارانتی اصل کالا را جستجو کنید، فروشگاه لیپک، بهترین فروشگاه اینترنتی است که خیال شما را از اصالت کالا و قیمت مناسب راحت می کند.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر