;
coinex

تریلر و تاریخ عرضه بازی Grand Turismo 7 [+گیم پلی]

تریلر و تاریخ عرضه بازی Grand Turismo 7 در مراسم شرکت سونی رونمایی شد و همگان را از نوآوری‌های جدید خود شگفت زده کرد. برای دانستن جزئیات با ما باشید.

طی مراسم پلی استیشن شوکیس، سونی با نمایش تریلری اعلام کرد که تاریخ عرضه بازی Grand Turismo 7 در ۴ مارچ ۲۰۲۲ یا همان ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ خواهد بود. اولین تریلر این بازی در ژوئن ۲۰۲۰ منتشر شد اما اطلاعات خاصی نداشت. با این حال، تریلر جدید اطلاعات مفیدی در رابطه با این بازی به ما می‌دهد. برای تماشای این تریلر ادامه مطلب را از دست ندهید.

تریلر و تاریخ عرضه بازی Grand Turismo 7 [+گیم پلی]

در تریلر جدیدی که از این بازی منتشر شده، محیط چشم‌نواز و گیم‌پلی بازی ریسینگ Gran Turismo 7 به نمایش گذاشته شده است. در این تریلر به بخش فوتو مود هم نگاهی شده است. از طرفی این بازی قرار است قابلیت شخصی سازی بیشتری داشته باشد و همچنین از قابلیت‌های دوئل سنس نیز بهره خواهد برد.

نکته عجیب در تریلر بازی Grand Turismo 7 وجود ماشین‌های بسیاری است که خرید آن‌ها تقریبا غیر ممکن به نظر می‌آید. می‌توان گفت که این بازی رقیب اصلی فورزا هورایزن ۵ است که البته مقداری در رانندگی دقیق تر، جالب‌تر و مفرح‌تر است با وجود این که هیجان کمتری دارد.

شرکت سونی علاوه بر این تریلر اعلام کرد که به زودی اخبار بیشتری از این بازی در اختیار علاقمندان خواهد گذاشت. از بهترین حوادثی که در مراسم امشب رخ داد، اعلام زمان عرضه Gran Turismo 7 بود، چرا که برای پلی استیشن بازی رانندگی خوبی نبود و اکنون شاهد رقابت بین این دو بازی خواهیم بود به ویژه که این بازی از چند مورد فورزا الگوبرداری نموده و همیشه از بهترین بازی‌های سبک ریسینگ بوده که دقت بالایی دارد به ویژه که باکنترلر دوئل سنس این بازی چند برابر بهبود خواهد یافت.

به هر حال باید منتظر ماند و دید که بازی نهایی چگونه بازی خواهد بود و تا چه اندازه مانند تریلر منتشر شده جذاب خواهد بود؟

برای تماشای تریلر بازی Grand Turismo 7 در یوتیوب اینجا کلیک کنید

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص تریلر و تاریخ عرضه بازی Grand Turismo 7 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر