;
coinex

صادق خلیلیان استاندار خوزستان کیست؟ [+زندگینامه و پیشینه]

بر اساس گزارش‌ها منتشر شده، صادق خلیلیان استاندار خوزستان در جلسه عصر روز یک شنبه هیات دولت به ریاست سید ابراهیم رییسی انتخاب شد.

طبق بررسی ها، صادق خلیلیان مدرک کارشناسی خاکشناسی از دانشگاه شهید چمران اهواز و کارشناسی ارشد اقتصاد کشاورزی و دکترای اقتصاد منابع طبیعی از دانشگاه تربیت مدرس را دارد. ما در ادامه به بررسی پیشینه صادق خلیلیان می‌پردازیم. با تکراتو همراه باشید!

صادق خلیلیان استاندار خوزستان کیست؟ [+زندگینامه و پیشینه]

حال که صادق خلیلیان به عنوان استاندار خوزستان انتخاب شده است، افراد زیادی دوست دارند درباره هویت او و پیشینه صادق خلیلیان اطلاعاتی داشته باشند. سابقه‌ی مدیریتی و اجرایی خلیلیان شامل معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد‌کشاورزی بوده و همچنین وی عضو شورای بیمه مرکزی کشور به عنوان نماینده این وزارتخانه در دولت نهم و وزیر جهاد کشاورزی و عضو شورای پول و اعتبار در دولت دهم است.

بر اساس پیشنهاد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به هیات دولت و با توجه به ماده 15 قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه وزیران جهاد کشاورزی و راه و شهرسازی را به عنوان وزیران برگزیده عضو شورای پول و اعتبار مشخص کرد.

علاوه بر این در جلسه امروز هیات وزیران با پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی مبنی برآیین نامه بین المللی شناورهای تندرو 2000 مسئله قطعنامه های کار گروه ایمنی دریا نوردی سازمان بین المللی دریا نوردی موافقت نمود.

در ابتدا این آیین‌نامه جهت به وجود آمدن قوانین و مقررات بین‌المللی برای کشتی‌های خاص با سرعت بالا (تندرو) در سال ۱۹۹۴ توسط سازمان بین‌المللی دریانوردی، تصویب و از ۱۹۹۷ اجرایی گردید و اجرای آن برای شناورهای ساخته شده پس از تاریخ یکم جولای سال ۲۰۰۲ سطح ایمنی شناورهای خاص دارای سرعت بالا را بیشتر و خطر های عملیاتی برای حفظ تعادل و آسیب‌های سازه‌ای آن ها را تا میزان خوبی کم می کند.

این آیین نامه الزاماتی برای طراحی و ساخت، تجهیزات لازم و شرایط عملیات و تعمیر و نگهداری شناورهای تندرو می باشد که در سطح بین‌المللی کار می کنند. هدف اصلی این آیین‌نامه نیز، تأمین ایمنی در سطح مساوی با کشتی‌های معمولی است که به سبب کنوانسیون بین‌المللی نجات جان شحص ها در دریا ۱۹۷۴ (سولاس ۱۹۷۴) و کنوانسیون بین‌المللی خط شاهین کشتی ۱۹۶۶ ضروری است به وسیله ی استانداردهای ساختاری و تجهیزاتی و کنترل‌های عملیاتی دقیق تهیه شود.

علاوه بر این، هیات وزیران در جلسه امروز به پیشنهاد وزارت امور خارجه، لایحه موافقت‌نامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و مجمع مجالس آسیایی در رابطه با حقوق، امکانات و مصونیت‏های دبیرخانه همیشگی مجالس آسیایی را مصوب کرد.

بر اساس این لایحه، موافقت‌نامه ذکر شده شامل یک مقدمه و ۱۴ ماده، مصوب شد و اجازه مبادله اسناد آن داده خواهد شد. همین گونه ارجاع اختلافات بحث ماده (۱۳) این موافقت‌نامه به داوری توسط دولت جمهوری اسلامی ایران وابسته به رعایت قوانین ومقررات مربوطه است.

هیات دولت به پیشنهاد معاونت حقوقی رئیس جمهور و جهت تامین نظر هیات بررسی و مطابقت دادن مصوبات دولت با قانون های مجلس شورای اسلامی، مصوبه مربوط به تعیین حدود انتشار امواج و پرتوهای یون‌ساز و غیریون‌ساز، موضوع ماده (۳۰) قانون هوای پاک را ویرایش نمود.

طبق این اساس، حدود پرتوهای یون ساز در هوای آزاد، بر اساس ماده (۲۲) قانون حفاظت در برابر اشعه و ماده (۲۳) الحاقی آیین نامه اجرایی قانون حفاظت در برابر اشعه و در چهارچوب مقررات آژانس بین‌‍المللی انرژی اتمی، توسط سازمان انرژی اتمی ایران با همکاری دستگاه‌های مندرج در تبصره موضوع ماده (۳۰) قانون هوای پاک، تنظیم و در نهایت تصویب خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص صادق خلیلیان استاندار خوزستان چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر