;
coinex

فروش فوق العاده ایران خودرو 24 شهریور [+شرایط فروش پژو پارس Tu5]

شرکت ایران خودرو فروش فوق العاده محصولات خود را آغاز کرد. در ادامه به فروش فوق العاده ایران خودرو 24 شهریور می‌پردازیم. با تکراتو همراه باشید.

فروش ایران خودرو در 24 شهریور ، بیست و دومین مرحله با ۳ محصول خود از یک شنبه ۲۱ شهریور ماه ۱۴۰۰ به مدت سه روز انجام خواهد شد.  شرکت ایران خودرو، در این مرحله از فروش فوق‌العاده قرار است سه خودروی پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای، پارس TU۵ و پارس بنزینی را عرضه کند. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

فروش فوق العاده ایران خودرو 24 شهریور

مشتریان نهایی، در چهارشنبه ۲۴ شهریور ماه توسط قرعه کشی با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزیده خواهند شد. این مراسم قرعه کشی، ۱۰ صبح چهارشنبه ۲۴ شهریور ماه به صورت مستقیم از پایگاه اینترنتی ایران خودرو به نشانی ikco.ir و نیز صفحه ایران خودرو در آپارات به نشانی ikco_ir نشان داده خواهد شد.

افراد متقاضی می‌توانند از یکشنبه تا آخر روز سه‌شنبه هفته آینده با رفتن به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir ثبت نام اولیه خود را انجام دهند.

شرکت ایران‌ خودرو نیز از ششم شهریور ماه جاری از عرضه پنج محصول پرطرفدار خود در طرح پیش فروش مشارکت در تولید در شهریور ماه اطلاع داد و گفت: ثبت‌نام در این طرح از روز چهارشنبه پنجم شهریور آغاز و تا دهم شهریور ماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص فروش ایران خودرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر