;
coinex

سریال زن بی نظیر ؛ تاریخ پخش، داستان و بازیگران One the woman

انتظارها به پایان رسیده و تاریخ پخش سریال کره ای One the woman اعلام شده است. در این مقاله قصد داریم به جزئیات سریال زن بی نظیر بپردازیم.

همانطور که ممکن است بدانید طرفداران سریال‌های کره‌ای در سراسر دنیا روزبه‌روز افزایش می‌یابند. این استقبال خوب از طرف هوادارن موجب می‌شود که سریال‌های کره‌ای زیادی با ژانرهای مختلف پخش شوند. یکی از ژانرهای مورد علاقه طرفداران سریال‌های کره‌ای درام و رمانیتک است.

به همین دلیل ما در این مقاله قصد داریم به معرفی یک درام کمدی رمانتیک به نام زن بی نظیر بپردازیم. سریال کره ای One the woman یکی از سریال‌های کیدرما است که به زودی از شبکه SBS منتشر خواهد شد. گفته شده که این سریال یکی از سریال‌های موفق کیدراما خواهد بود زیرا که نمایشنامه آن به صورت حرفه‌ای نوشته شده و بسیار سرگرم‌کننده است.

علاوه بر آن، به تازگی اعلام شده که دو بازیگر جدید معروف به این سریال اضافه خواهند شد. طرفداران کی پاپ باید هیجان زده باشند زیرا تایید شده که خواننده کیم یونگ هون از گروه The Boys و پارک جونگ هوا از گروه EXID در سریال One the woman حضور خواهد داشت. در ادامه با داستان سریال زن بی نظیر همراه ما باشید.

سریال زن بی نظیر

سریال One the woman یک سریال کره‌ای با ژانر رمانتیک و کمدی است و یکی از جدیدترین سریال های کره ای 2021 محسوب می شود که نمایشنامه آن توسط کیم یون نوشته و کارگردانی آن توسط چویی یونگ هون انجام شده است.

چویی یونگ هون علاوه بر این سریال، کارگردانی سریال‌های شناخته شده‌ای از جمله باند خواهران، بازیگران خوب و قشر مرفه را نیز بر عهده گرفته است. در این قسمت قصد داریم به خلاصه‌ای از داستان سریال زن بی نظیر بپردازیم.

داستان سریال زن بی نظیر بر پایه یک زن کارآگاه جسور و سرسخت بوده که در یک روز تمام خاطرات خود را از یاد برده و فراموشی می‌گیرد، سپس در همین حین زندگی‌اش با دختر ناتنی یک خانواه ثروتمند که دقیق از نظر ظاهری شبیه به خود بوده عوض می‌شود.

در واقع چو یئون جو که یک کارآگاه جسور است که تصادف کرده و به کما می‌رود. هنگامی که از کما بیرون می‌آید زندگی‌اش تغییر کرده و با زندگی شخصی که دقیقا شبیه به خودش است عوض می‌شود. از طرفی دیگر هان سونگ ووک که برای مدتی خارج از کره بوده باری دیگر به کره بازمی‌گردد.

هان سونگ ووک که به دلیل مشکلات خانوادگی‌اش بر سر ارث و میراث از کره رفته بود، تصمیم می‌گیرد باری دیگر برگردد تا حقایقی را درباره سرگذشت پدرش بفهمد. وی زمانی که با عشق قدیمی‌اش روبه‌رو می‌شود دیگر نمی‌خواهد او را از دست بدهد. در ادامه با تاریخ پخش سریال کره ای زن بی نظیر همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

سریال سلول های یومی

سریال نقاب ؛ تاریخ پخش، داستان و بازیگران The Veil

تاریخ پخش سریال کره ای زن بی نظیر

سریال زن بی نظیر
تاریخ شروع زن بی نظیر

همانطور که می‌دانید سریال کره ای زن بی نظیر به طور قطعی پخش خواهد شد اما سوالی که اینجا برای ما پیش می‌آید آن است که تاریخ انتشار سریال زن بی نظیر چه زمانی خواهد بود؟ خوشبختانه باید بگوییم تاریخ شروع زن بی نظیر نیز به طور رسمی اعلام شده است.

طبق اطلاعات به دست آمده، تاریخ انتشار سریال زن بی نظیر در 17 سپتامبر 2021 است و از 16 قسمت تشکیل خواهد شد. انتظار می‌رود که پخش این سریال تا 6 نوامبر 2021 به پایان برسد. کیدراما این سریال را از شبکه SBS در روزهای جمعه و شنبه ساعت 6 و نیم بعد از ظهر پخش خواهد کرد.

همانطور که می‌دانید تاریخ پخش سریال کره ای زن بی نظیر صرفا برای افرادی که در داخل کره جنوبی زندگی می‌کنند اعلام شده و طرفدارانی که خارج از کره زندگی می‌کنند ممکن است قادر نباشند در همان روز پخش، سریال را تماشا کنند اما نگران نباشید طرفداران بین المللی خارج کره می‌توانند در پلتفرم‌های مختلف از این سریال لذت ببرند.

هرچند که هنوز مشخص نیست که سریال زن بی نظیر دقیق چه زمانی در این پلتفرم‌ها در دسترس خواهد بود اما مطمئن هستیم که زمان زیادی طول نخواهد کشید. در ادامه این مقاله قصد داریم به بازیگران سریال کره ای One the woman بپردازیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای 2021

بهترین سریال های کره ای 2020

بازیگران سریال کره ای One the woman

سریال زن بی نظیر
بازیگران سریال کره ای زن بی نظیر

اطلاعات دقیقی از بازیگران و نحوه حضور آن‌ها در سریال کره ای زن بی نظیر وجود دارد که ما برای درک بهتر اسامی، لیستی از بازیگران سریال کره ای One the woman را در اختیار شما قرار می‌دهیم و سپس با توضیح کوتاهی درباره برخی از بازیگران این سریال همراه شما خواهیم بود.

  • لی سانگ یون در نقش هان سونگ ووک
  • لی هانی در نقش چو یئون جو و  کانگ می نا
  • کیم یونگ هون در نقش جوانی هان سونگ ووک
  • کیم دو یئون در نقش جوانی چو یئون جو و کانگ می نا
  • پارک جونگ هوا در نقش پارک سو یی
  • لی ون گئون در نقش آن یو جون

لی سانگ یون، یک بازیگر کره‌ای بوده و 40 سال سن دارد. او اولین بار با بازی در مجموعه تلوزیونی دو دوست شناخته شد. از دیگر سریال‌هایی که این بازیگر در آن‌ها ایفای نقش داشته می‌توان به در مورد زمان، زن نامهربان، چشم‌های فرشته و زندگی زیباست اشاره کرد. او در حال حاضر یکی از بازیگران سریال کره ای One the woman به حساب می‌رود.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های چینی 2021

بهترین سریال های کره ای

سریال زن بی نظیر
بازیگران سریال کره ای زن بی نظیر

هانی لی، بازیگر اهل کره جنوبی بوده که در 2 مارس 1983 به دنیا آمده است. وی نیز یکی دیگر از بازیگران سریال زن بی نظیر به شمار می‌رود. هانی لی یکی از بازیگران معروف کره جنوبی بوده و در سریال‌های پاستا، کشاورز مدرن، کوسه و کشیش بی اعصاب نقش آفرینی کرده است.

کیم یونگ هون، نیز یکی از بازیگران سریال کره ای زن بی نظیر به شمار می‌رود. Cre.Ker Entertainment، نیز حضور او را در سریال کره ای One the woman تایید کرده است. وی تنها در یک سریال کیدراما به نام انقلاب عشق بازی کرده اما حضور او در آن سریال بسیار تاثیرگذار بوده است.

پارک جونگ هوا، از گروه EXID نیز در این سریال حضور داشته و نقش پارک سو یی که یک گوینده خبر است را بر عهده دارد. او اخبار ساعت 9 شب را در سریال اعلام می‌کند و برای رسدن به آن جایگاه بسیار تلاش کرده است.

وی اولین نمایش خود را با فیلم The Dragon Inn Part 1: The City of Sadness شروع کرده و در سری بعدی این فیلم با نام The Dragon Inn Part 2: The Night of the Gods نیز حضور داشته است. در ادامه با تریلر سریال One the woman همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای مدرسه ای 

بهترین سریال های کره ای نتفلیکس

تریلر سریال One the woman

سریال زن بی نظیر
بازیگران سریال کره ای One the woman

بیشتر طرفداران هر فیلم یا سریالی با اعلام تاریخ انتشار آن‌ها انتظار دارند که تریلری درباره فیم و سریال مورد نظر خود پخش شده باشد. بنابراین با اعلام تاریخ پخش سریال کره ای زن بی نظیر ، طرفداران این سریال در انتظار پخش تریلر آن هستند.

همچنین برخی از اطلاعات به دست آمده قبل از شروع هر سریالی را مدیون تریلر آن‌ها هستیم. علاوه بر آن، تریلر هر فیلم و سریالی موجب می‌شود افراد درک بهتری از آن‌ها داشته باشند. خوشبختانه تریلر سریال One the woman به تازگی منتشر شده و شما می‌توانید آن را تماشا کنید.  به علاوه، به محض پخش سریال کره ای سلول‌های یومی، شما می‌توانید آن را از کانال تلگرامی ما با زیرنویس چسبیده دانلود کنید.

برای تماشای تریلر سریال One the woman در یوتیوب اینجا کلیک کنید

بیشتر بخوانید:

.

منابع: otakukart , theglobalcoverage

نظر شما در خصوص سریال زن بی نظیر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام خسته نباشید الان برای دانلود فیلم فقط تا قسمت هشت میشه اقدام کرد بقیه قسمت ها هر چند روز افزوده میشن؟؟!

    پاسخ