;
coinex

عرضه اولیه فسبزوار 24 شهریور 1400 ؛ قیمت و نحوه خرید

قطار عرضه اولیه‌ها به راه افتاده و حالا شاهد شرکت پارس فولاد سبزوار هستیم که قرار است بخشی از سهامش را عرضه کند. عرضه اولیه فسبزوار 24 شهریور 1400 خواهد بود.

بعد از عرضه اولیه کیمیا تک و فجهان که چهارشنبه هفته گذشته در بورس و فرابورس انجام شد امروز خبر عرضه اولیه نماد توسن در  بازار فرابورس اعلام شد و همچنین بورس تهران هم از عرضه اولیه پارس فولاد سبزوار با نماد فسبزوار در روز چهارشنبه هفته جاری خبر داد. قطار عرضه اولیه‌ها راه افتاده و طی هفته‌های اخیر شاهد ورود شرکت‌های تازه به تالار شیشه‌ای هستیم. در این بین شرکت پارس فولاد سبزوار قرار است که در روز چهارشنبه قدم به دنیای بورس بگذارد. فسبزوار بعد از حآفرین و توسن، سومین عرضه اولیه بازار سهام در هفته جاری محسوب می‌شود.

24 شهریور ماه 1400 تاریخی است که شرکت پارس فولاد سبزوار قرار است بخشی از سهام خود را عرضه کند و باید منتظر بمانیم و ببینیم که در چه بازه‌ای کشف قیمت خواهد شد. طی چند ماه اخیر به علت شرایط خاصی که بورس داشت عرضه اولیه‌ها متوقف شده بود و اکنون پس از مدت‌ها قطار عرضه‌ها به راه افتاده است. در ادامه با ما همراه باشید.

عرضه اولیه فسبزوار 24 شهریور 1400

بر اساس اطلاعیه بازار بورس اوراق بهادار، روز چهارشنبه 24 شهریور ماه 1400 شاهد عرضه بخشی از سهام شرکت پارس فولاد سبزوار با نماد فسبزوار خواهیم بود. تعداد سهام قابل عرضه 15 درصد از سهام کل شرکت است که معادل 600 میلیون سهم خواهد بود. این برای اولین بار در چندین سال گذشته است که طی یک هفته سه نماد جدید در بازار سهام عرضه اولیه می‌شوند. به این ترتیب شرکت پارس فولاد سبزوار به عنوان پانصد و هشتاد و نهمین شرکت پذیرفته شده در ﺑﺨﺶ فلزات اساسی، گروه و طبقه تولید آهن و فولاد پایه با کد صنعت «۲۷۱۰» و نماد فسبزوار (Fesabzevar) در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران قرار گرفت

عرضه اولیه فسبزوار 24 شهریور 1400

زمان دقیق این عرضه اولیه در روز چهارشنبه مشخص نیست اما با توجه به عرضه اولیه توسن که در همان روز انجام می شود می‌توان گفت عرضه اولیه فسبزوار در حدود ساعت هشت و نیم صبخ و همزمان با باز شدن بازار خواهد بود.

حداکثر سهام قابل سفارش در این عرضه اولیه برای اشخاص حقیقی 1200 سهم می‌باشد و محدوده قیمتی مشخص شده توسط کارشناسان، 25570 تا 31250 است. اگر بخواهیم حداکثر میزان نقدینگی برای خرید 1200 سهم را محاسبه کنیم چیزی حدود 3 میلیون و 750 هزار تومان نیاز خواهید داشت.

اگر روز چهارشنبه حدود 3 میلیون نفر در عرضه اولیه فسبزوار شرکت کنند، به هر کد حدود 200 سهم خواهد رسید و در این صورت مبلغی حدود 625 هزار تومان نیاز دارید. شما می‌توانید از امروز نسبت به شارژ حسابتان اقدام کنید و از طریق کارگزاری خود و به روش آفلاین سفارش خود را ثبت کنید تا مشکلی پیش نیاید.

 

.

نظر شما در خصوص عرضه اولیه فسبزوار 24 شهریور 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر