;
coinex

بازیگران ایرانی برای فرار از مالیات با بیت کوین قرارداد می‌بندند

بازیگران ایرانی برای فرار از مالیات با بیت کوین قرارداد می‌بندند. این گفته‌ی همایون اسعدیان کارگردان سینما و تلویزیون است. برای اطلاع از جزئیات با ما باشید.

همایون اسعدیان، در نشست سینماگران که با حضور محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، برگزار شد، ادعایی عجیب کرد. او گفت که برخی از بازیگران و هنرمندان ایرانی به منظور فرار از مالیات، با بیت کوین قرار داد می‌بندند.

بازیگران ایرانی برای فرار از مالیات با بیت کوین قرارداد می‌بندند

در ادعای عجیب همایون اسعدیان کارگردان سینما و تلویزیون، عده‌ای از بازیگران برای فرار از پرداخت مالیات، تمایل به قرارداد بستن با بیت کوین دارند و اینگونه قرارداد می‌بندند.

این کارگردان ضمن اشاره به قانون اخذ مالیات از بازیگران و هنرمندان سینما و تلویزیون گفت که این قانون سبب شد تا برخی به عنوان دستمزد کارشان بیت کوین را انتخاب کنند و به آن تمایل نشان دهند.

وی در بخشی از صحبت‌های خود گفت:

بازیگران با بیت کوین قرارداد می‌بندند و بیت کوین به حسابشان در کشورهای دیگر واریز می‌شود.

نمی‌شود به طور دقیق گفت که ادعای وی تا چه حد درست است ولی در سال‌های پیش بسیاری از کسب‌وکارها در ایران به دریافت بیت کوین، به‌عنوان یک شیوه پرداخت، روی آورده‌اند.

اسعدیان همچنین افزود :

 این مسئله مخصوص بازیگران بسیار معروف است و آن‌ها با این کار، از پرداخت مالیات فرار می‌کنند.

همایون اسعدیان متولد ۱۳۳۷ خورشیدی در اصفهان است و فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۵۳ با ورود به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با شرکت در کلاس‌های آموزش فیلمسازی و ساختن فیلم‌های ۸ م.م. شروع کرد.

پس از آن در سال ۱۳۵۷ به دانشکدهٔ هنرهای دراماتیک رفت و در رشته سینما تحصیل کرد. اما بعد از انقلاب فرهنگی دیگر موفق به ادامهٔ تحصیل نشد. او در سینمای حرفه‌ای با عکاسی فیلم «دبیرستان» شروع کرد و نخستین فیلم خود به نام نیش را در سال ۱۳۷۳ ساخت. فیلم طلا و مس با پرداختی زیبا و ساده اما تأثیرگذار، فیلمی پویا و تأمل‌برانگیز در کارنامه فیلمسازی او است.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص فرار از مالیات با بیت کوین بازیگران ایرانی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر