;
coinex

اولین تریلر سریال hawkeye منتشر شد

لحظاتی پیش توسط کمپانی مارول، اولین تریلر سریال hawkeye منتشر شد. در این سریال جدید، جرمی رنر و هیلی استاینفلد بازی می‌کند.

یکی از مهمترین سریال های که در ۲۰۲۱ منتظر آن هستیم، سریال ابرقهرمانی هاکای (Hawkeye) است که دقایقی پیش نخستین تریلر و پوستر رسمی آن انتشار یافته است.

اولین تریلر سریال hawkeye منتشر شد

پوستر رسمی سریال را در ادامه می بینید. موضوع این سریال پیرامون شخصیت کلینت بارتون (Clint Barton) یا همان هاکای؛ از اعضای گروه انتقام‌جویان (Avengers) است و داستان آن، روایت‌گر حوادث بعد از وقایع فیلم انتقام‌جویان: پایان بازی (Avengers: Endgame‎) است.

اولین تریلر سریال hawkeye منتشر شد

در این سریال، کلینت با شخصیتی به نام کیت بیشاپ (Kate Bishop) آشنا می‌شود که شخصیت هاکای، قهرمان وی محسوب می‌شود. در این بین، کلینت سعی می‌کند تا به کیت که قصد دارد به مانند هاکای به مردم کمک کرده و قهرمان باشد، راه و رسم یک ابرقهرمان بودن را نشان دهد.

جرمی رنر (Jeremy Renner) مثل همه‌ی مجموعه‌های اخیر انتقام‌جویان، در این سریال نیز در نقش کلینت/هاکای بازی می‌کند و هیلی استاینفلد (Hailee Steinfeld) نیز اولین تجربه ابرقهرمانی خود را در نقش کیت بیشاپ، بازی می‌کند. تریلر جدید سریال هاکای را در ادامه ببینید:

این سریال از ۲۴ نوامبر ۲۰۲۱ یا همان ۳ آذر شروع خواهد شد که نزدیک به تعطیلات کریسمس است و این موضوع، کاملا در تریلر نیز معلوم است. البته این سریال از شبکه استریم دیزنی پلاس، منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اولین تریلر سریال hawkeye چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر