;
coinex

جدیدترین اخبار تکنولوژی

موضوع تعطیلی پنجشنبه ها از مدت‌ها پیش در حال بررسی است اما بالاخره به سرانجام رسیده و بر اساس اعلام عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصمیم قطعی مجلس در این باره هفته آینده اعلام می‌شود.

ماه‌ها از زمان معرفی گوشی‌های سری ایس 3 وانپلاس می‌گذرد و این شرکت هنوز نسخه پرو را عرضه نکرده است. حال، گزارشی منتشر شده که از مشخصات وان پلاس ایس 3 پرو خبر می‌دهد.

مدیاتک جدیدترین چیپست میان‌رده خود، به نام مدیاتک Dimensity 6300 معرفی کرد. این چیپست در واقع جانشین دایمنسیتی 6100 پلاس است که سال گذشته معرفی شد. این تراشه به دلیل داشتن CPU پرسرعت Cortex-A76 فرکانس 2.4 گیگاهرتز به جای 2.2 کار می‌کند و دو هسته Cortex-A76 به همراه 6 هسته Cortex-A55 با سرعت 2 گیگاهرتز…

چندی پیش مشخص شد که میزان تامین تاکسی های برقی از 10 هزار دستگاه به 25 هزار عدد افزایش یافته است اکنون معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرده که این سازمان برنامه های دیگری هم در نظر دارد.

ویوو اخیراً از معرفی یک گوشی هوشمند جدید سری V در هند خبر داده است. بر اساس اطلاعات رسمی که این برند منتشر کرده به زودی شاهد گوشی هوشمند ویوو V30e  با قابلیت‌های جذاب خواهیم بود.

هواوی به تازگی جدیدترین مودم همراه 5 را راه‌اندازی کرده است. این دستگاه کوچک و جمع و جور ویژگی‌های چشم‌گیری از جمله اینترنت با سرعت بالا، عمر باتری طولانی و پشتیبانی از چندین دستگاه را ارائه می‌دهد.

شرکت ویوو با انتشار یک تیزر تبلیغاتی از تاریخ معرفی ویوو Y200i فایوجی به همراه طراحی و رنگ‌بندی آن پرده برداشت. این گوشی به زودی و در همین ماه جاری معرفی خواهد شد.

هوش مصنوعی اخیراً با انتشار تریلر جدید فیلم جیمز باند ، توانست انتظارات طرفداران این مجموعه را بالا ببرد. گزارش‌های هالیوود ریپورتر نشان می‌دهد که این تریلر جعلی، که توسط هوش مصنوعی ساخته شده، در یوتیوب با میلیون‌ها بازدید روبه‌رو شده است.

صفحه 1 از 4835

برترین‌های تکنولوژی، گوشی، لپ‌تاپ و گجت سال 2024 از نگاه تکراتو