;
coinex

پشتیبانی گلکسی اس 22 از شارژر 45 وات تایید شد

این روزها برای سامسونگ فروش پایین سری اس 21 دردسرساز شده است. در این میان اما شایعات از پشتیبانی گلکسی اس 22 از شارژر 45 وات حکایت دارد. در صورت واقعیت، این پیشرفت قابل توجهی است.

طبق شایعات اخیر گویا قرار است سال آینده سامسونگ سرعت شارژر گلکسی S22 اولترا را نسبت به نسل قبل بیشتر کند. این مهم به خصوص در شرایطی که از سری اس 21 سامسونگ استقبال چشمگیری نشده می تواند جالب توجه باشد.

پشتیبانی گلکسی اس 22 از شارژر 45 وات تایید شد

این‌روزها ارائه‌‌ی سرعت شارژ بیشتر در گوشی‌های هوشمند موضوعی مهم و رقابتی بزرگ در گوشی‌های چینی به حساب می‌آید اما تا به امروز سامسونگ وارد این بازی نشده بود و طی دو سال اخیر حتی سرعت شارژ دستگاه‌های پرچم‌دارش را کم کرده بود.

برای مثال سامسونگ ۲۰۱۹، گلکسی نوت ۱۰ پلاس را با شارژ ۴۵ واتی معرفی نمود و از آن در گلکسی S20 اولترا نیز استفاده کرد. درنهایت با عرضه‌ی سری گلکسی S21، سرعت شارژ به ۲۵ وات افت یافت.

اما براساس شواهد جدید قرار است دوباره حداقل در یکی از مدل‌های سری گلکسی S22 (گلکسی S22 اولترا)، سرعت شارژ بیشتر شود و پشتیبانی از شارژ ۶۵ وات هم برای گلکسی S22‌ اولترا درحال آزمایش است.

براساس یک توییت افشاگرانه سامسونگ پشتیبانی از شارژ ۴۵ واتی را به پرچم‌دار جدیدش دوباره اضافه خواهد کرد. با توجه به این که طی چند سال اخیر سامسونگ ویژگی‌های زیادی را از پرچم‌دارانش حذف نموده است، احتمالا برای جلب رضایت بعضی از هواداران هم که شده سرعت شارژ را بیشتر کند. لازم به ذگر است در سری گلکسی S22 چه از شارژ ۴۵ وات یا ۶۵ وات پشتیبانی شود؛ درهرصورت قطعا باید شارژر را به‌صورت جدا بخریم.

ظرفیت باتری گلکسی S22 و گلکسی S22‌ اولترا هم احتمالا همان باتری‌های ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی نسل قبلی باشند و گلکسی S22‌ پلاس به‌جای گلکسی S21 پلاس، از همان باتری گلکسی S20‌ پلاس استفاده کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پشتیبانی گلکسی اس 22 از شارژر 45 وات چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر