;
coinex

اطلاعات دوربین گلکسی A73 سامسونگ لو رفت + مشخصات فنی

قرار است سامسونگ از میان رده جدید خود در سری A رونمایی کند. اکنون پیش از رونمایی رسمی این گوشی اطلاعات دوربین گلکسی A73 سامسونگ لو رفته است.

شنیده‌ها حاکی از این است که سامسونگ می‌خواهد در گوشی میان‌رده جدید خود یعنی A73 از سنسوری 108 مگاپیکسلی استفاده کند. اگر چنین خبری صحت داشته باشد باید گفت که گلکسی A73 پیشرفت قابل توجهی خواهد داشت. همان‌طور که می‌دانیم سری A سامسونگ، جایگاه مهمی در بازار تولید این برند دارد و در مورد پسند طرفداران آن قرار گرفته‌اند.

اطلاعات دوربین گلکسی A73 سامسونگ

طی سالیان اخیر شاهد بوده‌ایم که سامسونگ با هر بار معرفی عضوی جدید در سری A، عملکرد گوشی‌های این رده را نیز ارتقا داده و مشخصات فنی آنها را بهبود بخشیده است. سامسونگ به تازگی برای ساخت گوشی‌های هوشمندش تمرکز زیادی روی دوربین و مگاپیکسل گوشی‌هایش می‌کند.

اطلاعات دوربین گلکسی A73 سامسونگ

اکنون این برند قدیمی می‌خواهد آخرین دانش خود را روی گلکسی A73 پیاده‌سازی کند. شایعات می‌گویند که سامسونگ تصمیم دارد در این میان‌رده جذاب از لنزی 108 مگاپیکسلی بهره ببرد. پیش از این چنین سنسوری را در دوربین عریض گلکسی اس 20 اولترا دیده بودیم. چنین فناوری را سامسونگ طی یک سال اخیر در گوشی‌های پرچمدار خود به کار برده است.

در کل چنین اخباری قبل از رونمایی رسمی گوشی بیشتر شبیه شایعه است تا واقعیت و معمولا همیشه وجود دارند. به هر حال باید منتظر اخبار موثق‌تری باشیم. البته استفاده از سنسوری 108 مگاپیکسلی در گلکسی A73 چیز عجیبی نیست و اگر واقعا صحت داشته باشد می‌توان گفت که از اولین میان‌رده‌های این برند است که مجهز به چنین دوربینی می‌شود.

البته سامسونگ اعلام کرده است که در نسل جدید گوشی‌های سری A می‌خواهد از لرزشگیر اپتیکال استفاده کند و بعید نیست در کنار چنین قابلیتی از چنین سنسوری نیز استفاده نماید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اطلاعات دوربین گلکسی A73 سامسونگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر