;
coinex

زمان استخدام در شرکت انتخاب تمدید شد [شرایط استخدام]

زمان استخدام در شرکت انتخاب تمدید شد. شما برای ثبت نام در آزمون استخدامی گروه صنعتی انتخاب تا پایان شهریور ماه فرصت دارید که اقدام‌ کنید.

افراد متقاضی استخدام در گروه صنعتی انتخاب خواهند توانست تا پایان شهریور ماه جهت حضور در آزمون استخدامی این شرکت ثبت نام نمایند. شرکت انتخاب که یکی از شرکت‌های فعال تولید لوازم خانگی در ایران است، امسال قصد استخدام برای بیش از هزار نیروی جدید در ۹ گروه شغلی را دارد.

زمان استخدام در شرکت انتخاب تمدید شد

حوزه‌های استخدام‌ در این شرکت شامل تولیدی، فروش، بازاریابی، خدمات پس از فروش، کیفیت، تحقیق و توسعه، منابع انسانی، بازرگانی و …است.

مناطق استخدامی این شرکت، استان‌های تهران، اصفهان، خراسان، آذربایجان غربی و شرقی، خوزستان، فارس، کرمان، یزد، گلستان، گیلان، مازندران، هرمزگان انجام هستند.

زمان ثبت نام در این آزمون استخدامی قبلا تا نیمه شهریور بود که اکنون برای ثبت نام در این آزمون تا پایان شهریور وقت هست. لازم است افراد متقاضی به سایت رسمی این شرکت با آدرس snowa.uiazmoon.ir بروند. آزمون استخدامی گروه انتخاب به وسیله دانشگاه اصفهان به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

زمان ثبت‌نام در آزمون استخدامی انتخاب، از ساعت  ۸ صبح روز دوشنبه اول شهریورماه ۱۴۰۰ تا پایان روز چهارشنبه ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۰ است. از طرفی افرادی که اطلاعات خود را در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند نیز می‌توانند اطلاعات خود را در سامانه این شرکت تا آخر شهریور ویرایش نمایند.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه نیز ششم مهرماه ۱۴۰۰ است. آزمون استخدام شرکت انتخاب در روزهای ۸ و ۹ مهرماه برگزار می‌گردد. شرایط استخدام در گروه صنعتی انتخاب به شرح زیر است:

  • حداکثر سن برای داوطلبان ۳۵ سال است
  • حداکثر سن برای داوطلبان شغل تکنسین فنی (نصب وتعمیر لوازم خانگی) حداکثر ٣٠سال است.
  • در صورت دارا بودن سابقه کار مفید و مرتبط با مدرک تحصیلی و شغل مورد نظر(به شرط پرداخت حق بیمه)، با توجه به سابقه تا حداکثر ۵ سال به سقف سنی تعیین شده افزوده می‌شود (ارائه گواهی معتبر الزامی است).

فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاه های برتر کشور، در صورت انتخاب به عنوان ٣ برابر ظرفیت، در بخش مصاحبه تخصصی و مهارتی، در اولویت استخدام قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص زمان استخدام در شرکت انتخاب چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر