;
coinex

آپدیت جدید تلگرام منتشر شد [+دانلود]

آپدیت جدید تلگرام منتشر شد. در این آپدیت جدید می‌توانید برای صفحه چت افراد مختلف تم‌های مختلفی مشخص کنید و بسیاری کار دیگر را امتحان کنید.

قرار است تلگرام در آپدیت جدید خود شما را غافل گیر کند چرا که شما به وسیله‌ی آن خواهید توانست احساسات خود را با ایموجی‌های تعاملی به شکلی تازه به اشتراک بگذارید، ببینید چه کسانی در گروه‌ها پیام‌ها را دیده‌اند و ویدیوی جلسات پخش زنده را ضبط کنید.

آپدیت جدید تلگرام منتشر شد [+دانلود]

طبق اطلاعات منتشر شده در وب‌سایت رسمی تلگرام، نسخه جدید این پیام‌رسان دارای قابلیت جدیدی برای انتخاب تم چت‌ها است. طراحان این برنامه ۸ تم جدید طراحی نموده‌اند که خواهید توانست آن‌ها را برای چت‌های مختلف استفاده نمایید. هر تم حباب پیامی دارد که طیف رنگی خاص خودش را نیز داراست. همچنین، تصویر پس‌زمینه هر تم متحرک بوده و الگوهای زیبایی را نشان می‌دهد.

تلگرام ایموجی‌های تازه‌ای را برای عشاق افزوده که بتوانند احساسات خود را در پیام‌ها بهتر نشان دهند. در این نسخه با ارسال ایموجی‌های 🎆 🎉 🎈 👍 💩❤️ و تپ کردن روی آن‌ها افکتی تمام صفحه به نمایش در خواهد آمد که اگر شما و طرف مقابل همزمان در صفحه چت باشید، انیمیشن و لرزش ایموجی‌ها به شکل همزمان در هر دو دستگاه پخش خواهد شد.

اگر می‌خواهید بدانید که چه کسانی در گروه‌ها پیام شما را دیده‌اند در این نسخه جدید خواهید توانست. اگر روی پیام‌ها تپ کنید، در بالای منویی که باز خواهد شد، گزینه‌ای هست که نشان می‌دهد چند نفر پیام شما را مشاهده کرده‌اند. البته تلگرام جهت حفظ حریم خصوصی این اطلاعات را فقط تا ۷ روز نگه خواهد داشت.

تلگرام دارای میلیون‌ها کانال است و بسیاری از آن‌ها محتواهای مختلفی را به‌صورت زنده نشان می‌دهند. از این پس خواهید توانست پخش زنده‌های ویدیویی را ضبط کنید و بعدا آن‌ها را با مخاطبان به اشتراک بگذارید. در این نسخه گزینه‌هایی برای ضبط تصویر و صدا یا فقط صدا وجود دارد. درصورت ضبط، بعد از پایان پخش زنده، فایل آن به‌صورت خودکار در بخش Saved Messages ذخیره خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص آپدیت جدید تلگرام چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر