;
coinex

اطلاعات کامل گوگل پیکسل 6 پرو (Pixel 6 Pro) مشخص شد

اطلاعات کامل گوگل پیکسل 6 پرو (Pixel 6 Pro) مشخص شد. این اطلاعات که به طور غیر رسمی منتشر شده است در فضای مجازی مدام بازنشر می‌شود.

اخیرا اطلاعات متعددی از جزئیات گوگل پیکسل ۶ پرو منتشر شده و شایعات زیادی درباره این گوشی‌ هوشمند در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است.

اطلاعات کامل گوگل پیکسل 6 پرو (Pixel 6 Pro) مشخص شد

مدت‌ها است که هواداران گوگل در انتظار معرفی پیکسل 6 هستند. این خانواده دو عضو به نام‌های پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو دارد. گوگل قرار است در اواخر پاییز سری بعدی پیکسل را معرفی می کند.

طبق گزارش‌ها، به زودی گوگل می‌خواهد که اولین گوشی پرچم‌دار اولترا پرمیوم خود را با نام Pixel 6 Pro معرفی کند . این شرکت اطلاعاتی حیاتی درباره سری آینده گوشی‌های هوشمند خود لو داده اما هنوز همه اطلاعات را نگفته است.

اطلاعات کامل گوگل پیکسل 6 پرو (Pixel 6 Pro) مشخص شد

براساس ادعای یک منبع ناشناس، نسخه پرو فاقد توانایی پشتیبانی از ویژگی Active Edge خواهد بود که بودن آن برای استفاده از دستیار صوتی گوگل کاربردی است اما کاربران خواهند توانست با دو بار ضربه زدن به پشت دستگاه، دستیار گوگل را فعال نمایند. حذف Active Edge نشان دهنده آن است که نسخه پرو احتمالا از شارژ معکوس با Battery Share پشتیبانی نماید.

این موبایل ویژگی‌های برجسته‌‌ای خواهد داشت که آن را به یکی از بهترین اعضای خانواده پیکسل تبدیل خواهد کرد مثلا پیکسل ۶ پرو صفحه‌نمایشی با وضوح بسیار خوب و نرخ نوسازی بالایی دارد و احتمالاً مجهز به یک لنز بزرگنمایی پریسکوپی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور GN1 از سامسونگ باشد. نسخه پرو طراحی زیبایی دارد و جدیدترین سیستم‌عامل گوگل یا همان اندروید ۱۲ را خواهد داشت.

پیکسل ۶ پرو قفل دیجیتال خودرو نیز خواهد داشت که پیش روی دستگاه نصب خواهد شد و خواهد توانست قفل ماشین کاربر را به وسیله‌ی UWB یا NFC باز نماید. این سری موبایل، دارای مودم 5G سامسونگ خواهد بود و از تراشه اگزینوس ۵۱۲۳ استفاده خواهد کرد.

پیکسل ۶ پرو مجهز به پیکربندی ۲ در ۲ در ۴ شامل ۴ هسته ۱٫۸ گیگاهرتزی، ۲ هسته ۲٫۲۵ گیگاهرتزی و ۲ هسته ۲٫۸۰ گیگاهرتزی است و ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5، پردازنده گرافیکی Mali-G78 و دوربین سه‌گانه با سنسور تصویر ۵۰ مگاپیکسلی GN1 به‌عنوان دوربین اصلی خواهد داشت.

سنسور تصویر ۱۲ مگاپیکسل سونی IMX386 در پیکسل ۶ پرو دوربین دوم خواهد بود و یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی IMX586 سونی با زوم اپتیکال ۴ برابری به‌عنوان لنز تله‌فوتو خواهد داشت. این گوشی دارای سنسور ۱۲ مگاپیکسلی IMX663 سونی در داخل صفحه‌نمایش، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، وای‌فای 6e و اسکنر اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اطلاعات کامل گوگل پیکسل 6 پرو چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    کاش پولم برسه بخرمش

    پاسخ