;
coinex

آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال الراند (EGLD) در سال 2021 و سال های بعد

در ادامه بررسی ارزهای دیجیتال، در این مقاله بررسی آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال الراند (EGLD) خواهیم پرداخت با تکراتو همراه باشید.

Elrond پروتکل بلاک چین است که به دنبال افزایش سرعت معاملات به کمک sharding است. پروژه الراند تحت عنوان اکوسیستم فناوری برای اینترنت جدید توصیف می‎شود که دربردارنده فینتک (fintech، برنامه‌های رایانه‌ای و سایر فناوری هایی است که برای پشتیبانی یا فعال سازی خدمات بانکی و مالی استفاده می‌شود)، اینترنت اشیا و امور مالی غیرمتمرکز است.

بر اساس آمار موجود، پلتفرم‌های اجرای قراردادهای هوشمند الراند توانایی انجام 15000 تراکنش در یک ثانیه و تاخیر 6 ثانیه‎ای و فقط با هزینه معامله 0.001 دلار است. در ادامه به آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال الراند (EGLD) می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال EGLD

بلاک چین یک رمز طبیعی به نام eGold یا EGLD دارد که در پرداخت هزینه‌های شبکه، شرط بندی و پاداش‎‌های اعتبارسنجان کاربرد دارد. الراند برای نخستین بار در آگوست 2019 به جهانیان معرفی شد و در نهایت در جولای 2020 شبکه اصلی آن شروع به کار کرد.

برداران بنیامین و لوسیان مینکو بزرگترین و مهم‌ترین مشکل الراند را مشکل مقیاس پذیری بلاک چین می‌دانستند به همین دلیل بر آن شدند تا برای حل این مشکل در کنار لوسیان تودئا الراند را به عنوان راه حلی ارائه دهند. در اواخر سال 2017 برای نخستین بار ایده الراند مطرح شد.

این اولین ایده لوسیان و بنیامین نبوده است آنان پیش از این از بنیانگذار صندوق سرمایه گذاری دارایی‌های دیجیتال متاچین کپیتال (MetaChain Capital) بوده اند علاوه بر این در ICO Market Data نیز که مرکز اطلاعاتی برای پیشنهادات سکه‌ها بود نیز هم بنیان گذار بودند.

تودئا نیز در زمینه کارآفرینی فعالیت داشت. او پیش از این مدیرعامل یک وبسایت بررسی و دانلود نرم افزار به نام Soft32 بود. در برنامه Mobilepay نیز که یک اپلیکیشن پرداخت بود نیز هم بنیانگذار بود.

علاوه بر این او در زمینه استارتاپ‌های حوزه دیجیتال نیز فعالیت می‌کرد و به عنوان سرمایه گذار فرشته از آنان حمایت می‎کرد. یکی از فاکتورهای مهم برای پیش بینی قیمت ارز الراند دانستن نحوه کار آن است در ادامه خواهیم خواند که الراند چطور کار می‌کند. در ادامه این گفتار قصد داریم به آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال الراند (EGLD) بپردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین آلت کوین ها برای سرمایه گذاری در سال 2021

بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021

الروند چگونه کار می‌کند؟

آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال الراند (EGLD)
آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال الراند (EGLD)

الراند از تکنیکی به نام  Sharding بهره می‌گیرد که داده‌ها در این تکنیک به بخش‌های کوچکتری تقسیم می‌شود و آن‌ها را در بخش‌های مختلف شبکه یا shards توزیع می‌کند. هر بخش دارای گره‌هایی است که مسئولیت پردازس تراکنش‌ها را بر عهده دارد.

این تکنیک به طور خاص برای الراند منحصر به فرد نیست، یک بلاک چین دیگر به نام  Zilliqa  نیز که هدف مشابهی دارد از این تکنیک بهره می‎برد.علاوه بر این  Ethereum 2.0 در آینده نه چندان دور تکنیک خرد کردن را پیاده سازی خواهد کرد.

کاری که الراند انجام می‌دهد اندکی متفاوت است. الراند به سه نوع مختلف تقسیم بندی را انجام می‎دهد و پیاده سازی می‎کند:وضعیت ، معاملات و شبکه .همچنین از پردازش موازی برای سرعت بخشیدن به زمان تراکنش و کنترل بیشتر همزمانی استفاده می‌کند.

همچنین الراند از مکانسیم اجماع سیستم اثبات ریسک امن استفاده می‎کند. یک توکن EGLD اعتبارسنجی با یک شبکه رتبه بندی وزن را برای هر گره جور می‎کند   و به این ترتیب عدالت را برقرار می‌‎کند.

علاوه بر این اعتبارسنجی تصادفی را پیاده سازی می‌کند و به طور منظم گره‌ها را بین تکه‌ها تغییر می‌دهد. گفته می‎شود که این یک راه حل امن و با تاخیر جزئی برای اجماع است. این سرعت بالا برای الراند یک مزیت رقابتی است که باعث می‌شود، نسبت به پیش بینی قیمت ارز الراند و آینده EGLD خوش بین باشیم.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت ریپل در سال 2021

پیش بینی قیمت بیت کوین از سال 2022 تا 2030

چگونه و از کجا Elrond (EGLD) بخریم؟

آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال الراند (EGLD)
آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال الراند (EGLD)

الراند EGLD در لیست تعدادی از صرافی‌های رمزنگاری شده وجود دارد، برخلاف دیگر ارزهای رمزنگاری شده اصلی، امکان خرید الراند به طور مستقیم با پول فیات (پول فیات منظور پول رایج در کشورهاست که توسط دولت‌ها تعیین شده است) امکانپذیر نیست.

پس باید برای خرید چه کنیم؟ بسیار ساده است شما ابتدا با پول فیات خود ارزهای اصلی مثل بیت کوین،ETH ، USDT ، BNB از طریق صرافی بزرگ خریداری کرده و سپس به صرافی که امکان خرید الراند را دارد وارد شده و با ارز اصلی خود اقدام به خرید الراند نمایید.

در ادامه با جزئیات بیشتری نحوه خرید را برای شما توضیح خواهیم داد. برای شروع باید یکی از ارزهای رمزنگاری شده اصلی را خریداری کنید ، معمولاً بیت کوین (BTC) ، اتریوم (ETH) ، تتر (USDT) ، Binance (BNB) ما در اینجا از صرافی Binance اقدام به خرید کرده‎ایم زیرا یکی از بزرگترین صرافی‌های ارز دیجیتال است که پول فیات را قبول می‌کند.

پس از اتمام فرآیند KYC. شما باید روش پرداخت مورد نظر خود را اضافه کنید. در اینجا می توانید یک کارت اعتباری/نقدی انتخاب کنید و یا از یک انتقال بانکی استفاده کنید و یکی از ارزهای رمزنگاری شده اصلی را خریداری کنید.

معمولاً بیت کوین (BTC) ، اتریوم (ETH) ، تتر (USDT) ، Binance (BNB) پس از تأیید سپرده، می‌توانید EGLD را از صرافی خریداری کنید، صرافی‌های Binance،  OKEx ، Bitfinex و BitMax EGLD را در لیست خود دارند.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت چین لینک در سال 2021 

پیش بینی قیمت ترون در سال 2021

پیش بینی قیمت الراند

آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال الراند (EGLD)
آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال الراند (EGLD)

برای افزایش دقت در پیش بینی قیمت ارز الراند باید ایتدا تمام عوامل موثر بر پیش بینی قیمت الراند را استخراج و سپس تک تک عوامل و روند آن‌ها را بررسی کرد.

در دو سال آخر پاندمیک کرونا یکی از عوامل موثر بر تمام پیش بینی‎های قیمت بوده است. علیرغم تاثیرات اقتصادی بد ناشی از همه گیری کرونا اما بازار ارزهای دیجیتال روندی صعودی را این دوران طی کرده است. الراند یکی از پویاترین رمزارزهای دیجیتال است که دقیقا رفتاری شبیه موج داشته است. به همین دلیل بوده است که ارزهای دیجیتال مورد توجه بسیاری از سرمایه گذاران در سراسر جهان بوده است.

سرمایه گذاران از Crypto.com ، VCC Exchange و Binance اقدان به خرید الراند می‎کنند. البته این تنها چند مورد از صرافی‌هایی است که امکان خرید الراند را می‎دهد. قیمت الراند به دلایل مختلفی در حال افزایش است. در حال حاضر سکه‌های سازگار با اتریوم در حال طی روند مثبت قوی هستند.

الراند تنها یکی از کوین‌های غیرمنتظره بازار رمزارزها است. کریپتو مانند یک ببر خوابیده است که با رعد و برق بیدار می‎شود. امروز الراند در لیست 50 کریپتو CoinMarketCap قرار دارد.

قیمت حتی از پیش بینی قیمت الراند  نیز پیشی گرفته است و بیش از 20 برابر افزایش داشته است و ممکن است این سیر صعودی همچنان ادامه داشته باشد. تشکیل یک پرتفو از بیت کوین و الراند خالی از لطف نیست چون ممکن است در آینده ترکیب این دو بازدهی قابل توجهی ایجاد کند. روند صعودی الراند ادامه دار است و ممکن است به زودی سقف جدیدی را تجربه کند. در ادامه به آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال الراند (EGLD) می‌پردزایم.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2021

پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2021

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال EGLD 2021

اگر روند همه بازارها مطلوب باشد، با عادی شدن وضعیت حاصل از پاندمیک، آینده ارز دیجیتال الراند نیز روشن است و قرار است تمام موانع را برداشته و به صورت شگفت انگیزی اوج بگیرد و سرمایه گذاران خود را ثروتمند کند. بر اساس پیش بینی قیمت ارز الراند با پشتیبانی از قراردادهای هوشمند قوی به راحتی در پایان 2021 به 250 دلار می‌رسد.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال EGLD 2022

با توجه به اینکه هیچ مانعی برای رشد قیمت بازارهای ارز دیجیتال وجود ندارد، تصور ما از آینده ارز دیجیتال الراند برای سال 2022 نیز روشن است. در 2022 الراند دیگر موقعیت خوبی میان سرمایه گذاران پیدا کرده است و بسته به میزان اعتماد جذب شده از طرف سرمایه گذاران این مسیر سبز صعودی همچنان ادامه دار خواهد بود و قیمت آینده ارز دیجیتال الراند در 2022  از مرزهای 300 دلار عبور خواهد کرد.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال EGLD 2023

به گفته کارشناسان قیمت آینده ارز دیجیتال الراند، ویژگیهای منحصر به فرد الراند می‌تواند این پتانسیل را به این ارز دهد تا در سال 2023 قیمت آینده EGLD به حتی بیش از 340 دلار برسد.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال EGLD 2024

گمانه زنی‌های زیادی در مورد آینده EGLD وجود دارد. با در نظر گرفتن اطلاعیه‌های تکنولوژیکی و پیشرفت شرکت در طراحی، کارشناسان پیش بینی قیمت آینده EGLD خوش بین هستند که قیمت آن به 400 دلار برسد. این ویژگی عمدتاً با ویژگی های امنیتی و مقیاس پذیری انجام می‌شود.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال EGLD 2025

مورد دیگری که موجب حفظ روند صعودی قیمت تا سال 2025 می‌شوند به دلیل ابتکارات اجتماعی فعال الراند است. با توجه به این که آن‌ها حرکت خود را حفظ می‌کنند و تا 2025 سهم قابل توجهی از بازار را به دست می‌آورند، ابتکارات آن‌ها با تمرکز بر آموزش ، اطلاع رسانی و نوآوری‌ها ممکن است آنها را به سطح قابل توجهقیمت الراند را بع قیمت باورنکردنی 460 دلار برساند.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت پولکادات در سال 2021

پیش بینی قیمت تتر در سال 2021

تقاضا برای جایگزین اتریوم

آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال الراند (EGLD)
آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال الراند (EGLD) / پیش بینی قیمت الراند

سرعت بالای الراند کوجب شده است تا این ارز برای خریداران در سراسر جهان جذاب باشد. علاوه بر ایت به دلیل قابلیت پذیرش کارت‎های اعتباری و تایید سریع نیز این ارز محبوبیت زیادی کسب کرده است. کاربرانی که پول فیات دارند باید زمان بیشتری منتظر بمانند اما الراند در این زمینه سرعت بالایی دارد.

برای مثال بر اساس رتبه بندی CoinMarketCap  سولانا کریپتو اخیرا بیدار شده است و در رتبه ششم ارزهای رمزنگاری شده قرار گرفته است. علاوه بر این Binance Coin نیز در رتبه چهارم ارزها قرار دارد و Polkadot رتبه نهم را داراست.

به همین ترتیب Avalanche نیز افزایش داشته است. از تمام این موارد می‎توان نتیجه گرفت که تقاضا برای ارزهای جایگزین اتریوم با سیستم عامل‌های سریعتر و مقیاس‌پذیرتر روند صعودی دارد.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت بیت کوین کش 2021

پیش بینی قیمت بایننس کوین در سال 2021

EGLD را در کجا ذخیره کنیم؟

آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال الراند (EGLD)
آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال الراند (EGLD) / آینده ارز دیجیتال الراند / آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال الراند (EGLD)

در زیر پنج کیف پول مختلف ذکر شده است که برای ذخیره توکن‌های EGLD ایمن هستند.

Maiar Wallet : مایار یک کیف پول دیجیتالی رسمی eGold  است که از شبکه بلاک چین Elrond پشتیبانی می‌کند. ایجاد این کیف پول بسیارساده است. شما نیازی به رمز عبور ، کلید خصوصی یا عبارت عبور بازیابی ندارید. شما فقط باید با شماره تلفن خود در کیف پول ثبت نام کنید. با این حال، در صورت گم شدن کیف پول، می‌توانید از رمز عبور بازیابی کنید.

Ledger Nano S/X: الرونداخیرااعلام کرد که با کیف پول Ledger Nano S، یکی از قابل اعتمادترین کیف پول‌های سخت افزاری است که تا کنون استفاده شده است، ادغام شده است. کاربران باید به سادگی برنامه Elrond eGold را در کیف پول Ledger Nano S یا Ledger Nano X خود نصب کرده و می‌توانند توکن‌های eGold را ذخیره کنند.

Elrond Web Wallet: کیف پول اینترنتی Elrond کیف پول رسمی جامعه بلاک چین Elrond است. به سادگی می‌توانید این کیف پول را ایجاد کنید و به ذخیره، ارسال و معاملات توکن‌های EGLD بپردازید. برای ایجاد این کیف پول، باید یک رمز عبور امن ایجاد کنید و همه عبارات عبور و کلیدهای خصوصی خود را برای استفاده در آینده محافظت کنید. بلافاصله پس از اتمام موفقیت آمیز یک معامله به شما اطلاع رسانی می‎‌شود و  هر زمان که بخواهید روی کیف پول سابقه و جزئیات معاملات خود را می‌توانید مشاهده کنید.

Trust Wallet: تراست والت کیف پول رسمی شبکه Binance است و علاوه بر ای که محبوب‌ترین کیف پول است، بیش از 5 میلیون کاربر در سراسر جهان به آن اعتماد دارند. این کیف پول در حال حاضر امکان ذخیره توکن‌های eGold را فراهم کرده است و همه کاربران موجود و جدید کیف پول Trust می‌توانند توکن‌های Elrond را در کیف پول خود نگه دارند. بنابراین، کاربران کیف پول می‌توانند کیف پول را با خیال راحت در تلفن‌های Android و iOS خود دانلود کرده و برای ذخیره و معاملات ارزهای دیجیتال از آن استفاده کنند.

Frontier Mobile Wallet: کیف پول موبایلی Frontier به تازگی پشتیبانی خود را از توکن‌های eGLD در شبکه Elrond اعلام کرده است. برای شروع استفاده از این ولت، ابتدا کیف پول تلفن همراه Frontier را از Play Store در تلفن Android خود دانلود کنید.

سپس به سادگی برنامه Elrond را نصب کرده و مراحل را اجرا کنید. در مرحله بعد، برای دسترسی به کیف پول خود باید یک کد PIN امن و یک کد 12 کلمه‌ای برای زمان بازیابی رمز عبور ایجاد کنید.

اکنون برای دسترسی به کیف پول Elrond، باید به بخش Menu بروید و به کیف Elrond تغییر دهید. افرادی که از قبل هم این کیف پول را دارند کافیست روی نماد Import Wallet کلیک کرده و کیف Elrond را انتخاب کرده و یک کد پین ایجاد کنند.اکنون کیف پول شما آماده ذخیره توکن‌های الروند است. برای دریافت توکن eGLD ، کافی است کد QR یا آدرس را کپی کرده و ذخیره توکن خود را شروع کنید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت یونی سواپ در سال 2021

پیش بینی قیمت هدرا هش گراف در سال 2021

آینده EGLD

آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال الراند (EGLD)
آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال الراند (EGLD) / آینده ارز دیجیتال الراند / آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال الراند (EGLD)

اگر به دنبال ارزهای مجازی با بازده خوب هستید، EGLD می‌تواند یک گزینه سرمایه گذاری سودآور باشد. قیمت الروند برابر با 137.152 دلار در 2021-08-26. اگر امروز الروند را با 100 دلار خریداری کنید، در مجموع 0.729 EGLD دریافت خواهید کرد. پیش بینی‌ها از آینده EGLD نشان می‎دهد با سرمایه گذاری 5 ساله ، درآمد حدود 515.44٪ کسب خواهید کرد.

اگر به دنبال پاسخی برای این سوال هستید که آیا سرمایه گذاری روی الراند گزینه مناسبی است باید در پاسخ بگویم در واقع بله از آنجایی که تنها چند سال از عمر این ارز می گذرد، عملکرد آن تقریباً صعودی، حداقل به مدت 5 سال، خواهد بود. حرکت EGLD را می توان با دقت دنبال کرد. به سرمایه گذاران توصیه می‌شود محاسبات خود را با پیش بینی بازار برای معامله در EGLD انجام دهند.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال الراند (EGLD) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر