;
coinex

آینده و پیش بینی قیمت فلوکی شیبا (Floki Shiba) در سال 2021، 2022 و سال‌های بعد

آینده و پیش بینی قیمت فلوکی شیبا و موارد مربوط به این موضوع را در این مقاله بررسی می‌کنیم. با ما همراه باشید تا اطلاعات مربوط به این رمز ارز را بررسی کنیم.

اگر شما نیز به‌دنبال اطلاعات کامل آینده ارز Floki Shiba هستید، با ما همراه باشید تا امروز اطلاعات این ارز و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال فلوکی شیبا را خدمت شما ارائه دهیم.

آینده و پیش بینی قیمت فلوکی شیبا از موضوعات مهم در زمینه ارزهای دیجیتال است که امروز می‌خواهیم آن را خدمت شما بررسی کنیم. فلوکی شیبا، یک رمز ارز بسیار جالب است.

آینده رمز ارز فلوکی شیبا به‌علت عملکرد فوق‌العاده کنونی خود، بسیار درخشان ارزیابی شده است. در مقاله امروز نیز به تمامی اطلاعات مهم این رمز ارز می‌پردازیم. در انتها نیز پیش بینی قیمت ارز Floki Shiba را خدمت شما عزیزان ارائه می‌دهیم.

پیش بینی‌های ما، هم از روی تجزیه و تحلیل فاندامنتال و هم از روی تحلیل‌های فنی این ارز دیجیتال است که به آن می‌پردازیم. همچنین در مقاله امروز، راهنمای گام به گام چگونگی خرید و ذخیره این ارز دیجیتال را نیز خدمت شما عزیزان بررسی خواهیم کرد تا اگر به معامله با چنین ارزی علاقه‌مند هستید، به‌راحتی بتوانید آن را خریداری کرده، فروخته و یا در برترین کیف پولی که خدمت شما معرفی می‌کنیم، ذخیره کنید. با ما همراه باشید.

آینده و پیش بینی قیمت فلوکی شیبا

اولین چیزی که باید بدان بپردازیم آن است که اصلا ارز فلوکی شیبا چیست؟ و همچنین چه نکته‌ای در این ارز دیجیتال وجود دارد که آینده رمز ارز فلوکی شیبا را درخشان می‌کند؟

فلوکی شیبا (Floki Shiba) شاید رمز ارز خوب و با عملکرد نسبتا آرامی از بیرون به‌نظر آید، اما دارای نوسانات و دردسرهای منحصربه‌فرد خود و بسیار زیادی نیز است.

دردسرهایی که اگر کار با این ارز دیجیتال را بلد نباشید، برای شما مشکلات بسیاری به‌وجود می‌آورد و دلیل آن است که باید امروز با ما همراه باشید تا همه چیز را دررابطه با این رمز ارز، همچون پیش بینی قیمت ارز دیجیتال فلوکی شیبا نیز یاد بگیرید.

توکن این ارز دیجیتال، FSHIB نام دارد. این کوین به‌گونه‌ای طراحی شده است تا در طول زمان و رفته رفته، کمیاب‌تر شود. همین امر نیز موجب می‌شود که آینده رمز ارز فلوکی شیبا را بسیار درخشان پیش بینی کنند.

تمام دارندگان ارز دیجیتال فلوکی شیبا می‌توانند فلوکی شیبای بسیار بیشتری را بدست آورند. این توکن‌ها به‌صورت خودکار و تنها با نگهداری کوین‌های فلوکی شیبا در کیف پول شما، به آن ارسال می‌شوند.

آینده و پیش بینی قیمت فلوکی شیبا (Floki Shiba) در سال 2021

بدین‌ترتیب نیز می‌توان آینده و پیش بینی قیمت فلوکی شیبا را برای دارندگان آن، درخشان دید. شما با داشتن ارز دیجیتال فلوکی شیبا، می‌توانید شاهد آن باشید که مقدار این ارز دیجیتال، هر روزه در کیف پول شما بیشتر و بیشتر می‌شود.

این نیز به آن دلیل است که دارندگان این ارز فوق‌العاده، هزینه 5% را به‌صورت خودکار از هر معامله‌ای که در شبکه فلوکی شیبا انجام می‌شود، دریافت خواهند کرد. شاید حالا با دانستن این موضوع، شما نیز به آینده ارز Floki Shiba امیدوار شده باشید.

انجمن این شبکه دیجیتالی است که درواقع درآمد‌های شبکه فلوکی شیبا از هزینه‌های تولید‌شده برروی آن را بدست آورده و صاحب آنهاست. قیمت کنونی FSHIB، توکن ارز دیجیتال فلوکی شیبا، 0.00 دلار است و در رتبه 3601 در Coinmarketcap جای دارد. این ارز دیجیتال اخیرا در زمان نگارش مقاله، 1.03 درصد افزایش قیمت داشته است.

FSHIB در تعدادی از صرافی‌های ارزهای دیجیتال نیز درج شده است. برخلاف دیگر ارزهای دیجیتال اصلی، این کوین را نمی‌توانید به‌صورت مستقیم و با پول فیات، خریداری کنید.

اگر چه که همچنان می‌توانید به‌راحتی این کوین را ابتدا با خرید USDT از هر صرافی تبدیل فیات به ارز دیجیتالی و سپس با انتقال آن به صرافی مخصوصی که معامله این ارز دیجیتال را پیشنهاد دهد، انجام دهید. در ادامه بررسی آینده و پیش بینی قیمت فلوکی شیبا نیز به‌صورت گام به گام، نحوه خریداری این کوین را خدمت شما بررسی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال تزوس Tezos در سال 2021

بهترین آلت کوین ها برای سرمایه گذاری در سال 2021

ثبت نام در صرافی مناسب

آینده و پیش بینی قیمت فلوکی شیبا
رمز ارز فلوکی شیبا

پیش از آنکه پیش بینی قیمت ارز دیجیتال فلوکی شیبا را خدمت شما عزیزان ارائه دهیم، با ما همراه باشید تا نحوه خریداری و معامله این ارز را به‌طور کامل بررسی کنیم.

اول از هر چیز، شما باید یکی از ارزهای دیجیتال بزرگ را خریداری کنید. در این مورد ما از USDT بهره می‌گیریم. در این مقاله می‌خواهیم شما را با دو صرافی تبدیل فیات به ارز دیجیتال پرکاربرد به‌نام Uphold.com و Coinbase آشنا کنیم.

هر دوی این صرافی‌ها، سیاست‌ها و قوانین هزینه‌ای و همچنین امکانات خود را دارا هستند که تمام آنها را نیز به‌خوبی خدمت شما شرح می‌دهیم. بهتر است این را نیز بگوییم که حتما از هر دوی آنها استفاده کرده و آنها را امتحان کنید تا بتوانید متوجه شوید که کدام‌یک برای شما مناسب‌تر است.

کوین بیس (Coinbase) نیز یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال است که سپرده‌های فیات را نیز می‌پذیرد. ابتدا با ثبت نام در این صرافی و پس از خرید ارزهای دیجیتال به‌ارزش 100 دلار، شما بیت کوین به‌ارزش 10 دلار را به‌صورت رایگان دریافت خواهید کرد. در ادامه آینده و پیش بینی قیمت فلوکی شیبا نیز به تمام مراحل خریداری این ارز، می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021

پیش بینی قیمت ریپل در سال 2021

خرید USDT با پول فیات

زمانی که فرایند احراز هویت یا همان KYC را به پایان رساندید، سپس باید روش پرداختی خود را وارد نمایید. در این قسمت شما می‌توانید بسته به خواسته خود، یک کارت اعتباری ارائه داده یا از گزینه انتقال بانکی استفاده کنید.

با استفاده از هر گونه کارت، هزینه‌های بیشتری شامل شما می‌شود اما در عوض، می‌توانید به‌صورت فوری خرید خود را انجام دهید. در حالی که انتقال بانکی یک گزینه ارزان‌تر اما آرام‌تر است. البته این نیز به کشور محل سکونت شما بستگی دارد. برخی کشورها به شما سپرده‌گذاری فوری با هزینه‌های بسیار پایین را ارائه خواهند داد.

حالا کاملا آماده هستید. تنها کافی است برروی گزینه «معامله» در بالا سمت راست صفحه کلیک کنید. سپس گزینه USDT را انتخاب و معامله خود را تأیید کنید. تبریک می‌گوییم. شما همین حالا اولین خرید ارز دیجیتال خود را انجام دادید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت بیت کوین از سال 2022 تا 2030

پیش بینی قیمت چین لینک در سال 2021 

استفاده از USDT در صرافی آلت کوین

ارز دیجیتال فلوکی

اگر چه که تا به‌حال مراحل زیادی را انجام داده‌اید، اما هنوز تمام نشده است. حالا باید به‌سراغ مرحله مهم بعدی برویم. در ادامه بررسی آینده و پیش بینی قیمت فلوکی شیبا نیز یکی از مهم‌ترین مراحل خرید این ارز دیجیتال را بررسی می‌کنیم.

در اینجا باید USDT خود را به FSHIB تبدیل کنیم. از آنجایی که FSHIB در حال حاضر در صرافی ارز دیجیتال پنکیک سواپ (PancakeSwap) نیز درج شده است پس مراحل انجام کار با این صرافی را خدمت شما عزیزان به‌طور کامل توضیح می‌دهیم.

شما باید با استفاده از این صرافی، USDT خود را تبدیل کنید. برخلاف دیگر صرافی‌های متمرکز، گام‌های تبدیل در این صرافی کمی متفاوت است. چرا که این صرافی، یک صرافی غیرمتمرکز (DEX) است که نیازی نیست در آن با یک حساب، ثبت نام کنید.

همچنین هیچ نیازی به رد شدن از مرحله احراز هویت KYC نیز نیست. اگر چه که انجام معامله در یک DEX ملزم به آن است که کلید خصوصی مربوط به کیف پول آلت کوین خود را مدیریت کنید.

همچنین در استفاده از چنین صرافی، پیشنهاد می‌شود که چند برابر بیشتر مراقب کلید خصوصی کیف پول خود باشید. چرا که اگر کلیدهای خود را از دست بدهید، این بدان معناست که دسترسی به کوین‌های خود را برای همیشه از دست می‌دهید.

در این صورت، حمایت از سمت هیچ مشتری نیز نمی‌تواند به شما کمک کند که دارایی‌های خود را برگردانید. این نه‌تنها در آینده و پیش بینی قیمت فلوکی شیبا که در تمامی دیگر ارزها، از مهم‌ترین نکات است.

البته اگر به‌درستی همه چیز را مدیریت کنید، ذخیره دارایی‌ها در کیف پول خصوصی خود بسیار ایمن‌تر از ذخیره آنها در کیف پول‌های صرافی‌هاست. اگر هنوز نیز در استفاده از صرافی‌های غیرمتمرکز راحت نیستید، تنها کافی است که بررسی کنید آیا توکن FSHIB در صرافی‌های متمرکز سنتی و مرسوم، موجود است یا خیر.

در غیر این صورت، بهتر است با ما همراه باشید تا در ادامه، راهنمایی کامل برای انجام کار با این ارز دیجیتال و پیش بینی قیمت ارز Floki Shiba را خدمت شما عزیزان ارائه دهیم.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت ترون در سال 2021

پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2021

تبدیل USDT به BNB در بایننس

آینده و پیش بینی قیمت فلوکی شیبا
رمز ارز فلوکی شیبا

پنکیک سواپ، یک صرافی غیرمتمرکز است که شبیه به صرافی‌های یونی سواپ (Uniswap) و سوشی سواپ (Sushiswap) عمل می‌کند. اما این صرافی برخلاف آنها برروی زنجیره هوشمند بایننس (Binance Smart Chain) با نام اختصاری BSC، اجرا می‌شود.

شما می‌توانید در این صرافی، تمام توکن‌های BEP-20 را برخلاف توکن‌های ERC-20 در بلاک چین اتریوم، معامله کنید. این صرافی برخلاف اتریوم، هزینه‌ها را در طی معامله در این پلتفرم، بسیار کاهش می‌دهد.

به‌همین دلیل نیز این پلتفرم اخیرا محبوبیت بسیاری بدست آورده است که در آینده و پیش بینی قیمت فلوکی شیبا نیز تأثیرگذار است. پنکیک سواپ برروی یک سیستم بازارساز خودکار (AMM) ساخته شده است.

این سیستم نیز بر استخرهای نقدینگی با بودجه کاربر تکیه می‌کند. این دلیل آن است که می‌تواند بدون نیاز به هیچ دفتر ثبت سفارشات مرسومی از صرافی‌های متمرکز، بسیار عالی کار کند.

به‌صورت خلاصه، از آنجایی که FSHIB یک توکن BEP-20 است که در زنجیره هوشمند بایننس اجرا می‌شود، سریع‌ترین راه برای خرید آن، انتقال USDT به بایننس یا هر صرافی مناسب دیگر است.

سپس باید آن را به BNB تبدیل و بعد از آن از طریق زنجیره هوشمند بایننس به کیف پول خود بفرستید. حالا می‌توانید BNB خود را در صرافی پنکیک سواپ با توکن FSHIB معامله کنید.

زمانی که در بایننس یا صرافی‌های مناسب دیگری همچون: Gate.io، Bitmart و MXC، ثبت نام کردید، حالا نوبت به مرحله مهم بعد می‌رسد. به صفحه کیف پول رفته، گزینه USDT را انتخاب و برروی سپرده‌گذاری، کلیک کنید.

سپس آدرس USDT را کپی کرده و به کوین بیس برگردید. USDT خود را در این آدرس از حساب برداشت کنید و منتظر بمانید تا برسد. این نیز ممکن است حدودا 15 تا 30 دقیقه، بسته به استفاده شبکه USDT زمان بگیرد.

زمانی که ارز شما رسید، حالا USDT را با کوین بایننس یا همان BNB، معامله کنید. این از نکات مهم در بررسی آینده و پیش بینی قیمت فلوکی شیبا بود که امیدواریم حالا آن را یاد گرفته باشید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2021

پیش بینی قیمت پولکادات در سال 2021

انتقال BNB به کیف پول خود

آینده و پیش بینی قیمت فلوکی شیبا
پلتفرم فلوکی شیبا

در این قسمت به پیچیده‌ترین قسمت این پروسه می‌رسیم. حالا شما باید کیف پول خود را بسازید تا هم BNB و هم FSHIB را نگه دارید. گزینه‌های بسیاری برای ساخت کیف پول خود وجود دارد. بهترین گزینه آن است که از یک کیف پول سخت افزار استفاده کنید.

کیف پول‌هایی همچون: لجر نانو اس (Ledger Nano S) و یا لجر نانو ایکس (Ledger Nano X)، از جمله این کیف پول‌ها هستند. این کیف پول‌ها، سخت افزار ایمنی هستند که لایه‌های مختلفی از امنیت را برای شما عزیزان فراهم می‌کنند تا از دارایی‌های شما محافظت کنند.

شما تنها باید عبارت بازیابی را در یک مکان امن ذخیره کرده و هرگز آن را در جایی به‌صورت آنلاین نگذارید. یعنی هرگز این عبارت را در هیچ سرویس ابری، ذخیره‌ای و یا ایمیلی بارگزاری نکنید و همچنین از آن نیز هیچ عکسی نگیرید.

اگر برنامه دارید تا مدتی در صحنه ارزهای دیجیتالی باقی بمانید، پس ما قطعا پیشنهاد می‌کنیم که یک کیف پول سخت افزار تهیه کنید. در ادامه بررسی آینده و پیش بینی قیمت فلوکی شیبا نیز مثالی از تنظیم کیف پول را به شما نشان می‌دهیم. در این قسمت از کیف پول متامسک (MetaMask) استفاده می‌کنیم تا به شما نشان دهیم که چطور می‌توانید کیف پول خود را راه‌اندازی کنید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت تتر در سال 2021

پیش بینی قیمت بیت کوین کش 2021

کیف پول متامسک

آینده و پیش بینی قیمت فلوکی شیبا
کیف پول فلوکی

ما استفاده از مرورگر گوگل کروم (Google Chrome) و یا بریو براوزر (Brave Browser) را برای انجام این کار، پیشنهاد می‌کنیم. سپس باید به وب استور کروم رفته و متامسک را جستجو کنید. مطمئن شوید که افزونه متامسک در وبسایت آن موجود است و سپس آن را به کروم خود اضافه کنید.

با گزینه «شروع» ادامه دهید و برروی «ساخت کیف پول» در صفحه بعد، کلیک کنید. دستورالعمل را به‌طور کامل مطالعه کنید و سپس برروی گزینه «موافق» کلیک کنید.

سپس یک رمز ایمن را برای امنیت کیف پول متامسک خود انتخاب کنید. این رمز، کلید خصوصی و یا عبارت بازیابی شما نیست. شما تنها به این رمز برای دسترسی به افزونه کروم خود، نیاز دارید.

کار با متامسک نیز بسیار آسان است و برای ادامه کار تنها کافی است دستورالعمل‌ها و گزینه‌ها را دنبال کنید. بگذارید در ادامه آینده و پیش بینی قیمت فلوکی شیبا نیز به معرفی دیگر صرافی‌های مناسب از این نظر بپردازیم.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت بایننس کوین در سال 2021

پیش بینی قیمت یونی سواپ در سال 2021

صرافی‌های مناسب برای ارز دیجیتال فلوکی شیبا

آینده و پیش بینی قیمت فلوکی شیبا
ارز دیجیتال فلوکی

صرافی‌هایی که قرار است از آنها صحبت کنیم، دارای حجم معاملاتی بالا و پایگاه کاربری گسترده‌ای هستند. این تضمین می‌کند که شما قادر خواهید بود کوین‌های خود را هر زمان و با هزینه‌های معمولا پایین‌تری بفروشید.

پیشنهاد می‌شود که حتما درصورت درج FSHIB در این صرافی‌ها، در آنها ثبت نام کنید. چرا که با درج این کوین، حجم معاملاتی بالایی از کاربران موجود در صرافی به‌وجود می‌آید که بدان معناست که می‌توانید فرصت‌های معاملاتی بسیار خوبی داشته باشید.

صرافی بایننس: بایننس یک صرافی محبوب ارزهای دیجیتال است که در چین شروع به‌کار کرد. این صرافی به‌علت خدمات صرافی رمز ارز به رمز ارز خود، محبوب است. این صرافی از سال 2017 به برترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال در جهان تبدیل شد. البته این صرافی به سرمایه‌گذاران آمریکایی، اجازه فعالیت نمی‌دهد.

صرافی Gate.io: این صرافی نیز یک صرافی آمریکایی است که در سال 2017 شروع به‌کار کرد. عامل اصلی فروش این صرافی، گزینه‌های جفت معاملاتی بسیار گسترده آن است. شما می‌توانید حتی جدیدترین آلت کوین‌ها را در این صرافی پیدا کنید.

این صرافی از حجم معاملاتی بسیار بالا برخوردار بوده و جزو 20 صرافی برتر ارزهای دیجیتالی است. در قسمت بعد، به بررسی آینده و پیش بینی قیمت فلوکی شیبا می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت هدرا هش گراف در سال 2021

پیش بینی قیمت پای نتورک در سال 2021

پیش بینی قیمت ارز Floki Shiba

آینده و پیش بینی قیمت فلوکی شیبا
فلوکی شیبا

براساس تجزیه و تحلیل متخصصین ارزهای دیجیتال، پایین‌ترین قیمت این ارز دیجیتال در آینده، تا 0.0000000001 دلار آمریکا خواهد بود. بالاترین قیمت آن نیز 0.0000000003 دلار آمریکا پیش بینی می‌شود.

متخصصان بر این باورند که قیمت این ارز دیجیتال براساس اطلاعات پیش بینی شده، در آینده حتی بالاتر نیز می‌رود. اگر شما نیز هنوز نمی‌دانید که این ارز دیجیتال یک ارز سودآور است و باید در آن سرمایه‌گذاری کرد یا خیر، باید بگوییم که بله، فلوکی شیبا یک سرمایه‌گذاری سودآور است که می‌توانید با خیال راحت در آن سرمایه‌گذاری کنید. پیش بینی ما از قیمت این ارز دیجیتال در آینده به‌شرح زیر است:

  • پیش بینی قیمت ارز Floki Shiba در سال 2022 تا 0000000001 دلار آمریکاست.
  • قیمت این ارز در سال 2023 تا 0000000001 دلار آمریکا بالا می‌رود.
  • قیمت ارز فلوکی شیبا برای سال 2024 تا 0000000002 دلار آمریکا پیش بینی می‌شود.
  • قیمت این ارز در سال 2025 تا 0000000002 دلار آمریکا خواهد بود.
  • ارز دیجیتال فلوکی شیبا در سال 2026 نیز 0000000002 دلار آمریکا خواهد بود.
  • قیمت این ارز برای سال 2027 نیز 0000000002 دلار آمریکاست.
  • پیشبینی قیمت این ارز برای سال 2028 نیز همچنان 0000000002 دلار آمریکاست.

جمع بندی

آینده و پیش بینی قیمت فلوکی شیبا از موضوعات جالب در زمینه رمز ارزهاست که امروز مهم‌ترین اطلاعات آن را خدمت شما بررسی کردیم. این ارز دیجیتال از ارزهای تقریبا نوپا در این زمینه است که کارکرد ساده‌ای دارد.

همچنین شما نمی‌توانید این ارز را به‌صورت مستقیم و با ارز فیات، خریداری کنید. ما امروز در این مقاله، ویژگی‌های مهم این ارز دیجیتال، راه‌های سودآوری، کیف پول‌های مناسب، نحوه کار با کیف پول‌ها، صرافی‌های دارای توکن این ارز دیجیتال و تمام اطلاعات مهم آن را خدمت شما ارائه دادیم. همچنین پیش بینی قیمت این ارز دیجیتال را تا 7 سال آینده نیز بررسی کردیم.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص آینده و پیش بینی قیمت فلوکی شیبا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    فلوکی شیبا دزده دزد من تو پنکیک سواپ ازش خرید کردم اونموقع به جایی به کیف پولم نود درصد مقدار ارز رو واریز کنه فقط ده درصد واریز کرد فقط میاس ده درصد ورمیداشت که پدسگا دزد نود درصد ورداشتن بازم خدا رو شکر خریدم خیلی کم بود

    پاسخ

    این چه پیش بینی گذاشتین از الان تا ۷ سال دیکه همش ۰۰۰۰۰۰۰۰۰۲ نه تا صفر ۱ یا نهایتا ۲ چی شد ۷ سال یه صفر کم نکرد

    پاسخ