;
coinex

قابلیت دانلود به زودی به یوتیوب اضافه می شود؟

قابلیت دانلود به زودی به یوتیوب اضافه می شود؟ یوتیوب قابلیت دانلود ویدئو به وسیله‌ی کامپیوتر را برای تعدادی از کاربران پریمیوم خود فعال نموده است.

اگر از آن دسته تعدادی باشید که از یوتیوب بسیار استفاده می‌کنند، به احتمال زیاد به این مشکل برخورد کرده‌اید که نخواهید توانست ویدئویی را از این وب‌سایت دانلود نمایید. راه‌های متفاوتی  برای انجام این کار وجود دارد؛ اما هیچ‌کدام به اندازه دانلود مستقیم از یوتیوب آسان و سریع نیست. از این روش‌ها خواهید توانست به وب‌سایت و برنامه‌های به ویژه  دانلود فایل اشاره نمود. تعداد کمی حتی با گرفتن فیلم از نمایشگر خود این کار را انجام می‌دهند؛ اما شاید دوران این کارها به اتمام رسیده باشد.

قابلیت دانلود به زودی به یوتیوب اضافه می شود؟

طبق  گزارش های منتشر شده، در حال حاضر یوتیوب راه‌حل ساده‌تری در اختیار تعدادی کاربران که از کامپیوتر استفاده می‌نمایند، قرار داده است. این شرکت به‌تازگی دکمه دانلود را به وب‌سایت خود افزوده است.

براساس اطلاعات انتشار یافته، این قابلیت الان در حالت آزمایشی و فقط مشترکان پریمیوم خواهند توانست استفاده کنند. به علاوه به نظر نمی رسد کسی از این موضوع شگفت‌زده شده باشد؛ چون  پیش‌تر نیز قابلیت دانلود برای مشترکان پریمیوم برنامه‌ی موبایل یوتیوب فعال شده است.

قابلیت دانلود به زودی به یوتیوب اضافه می شود؟

اگر برای شما این قابلیت قابل استفاده باشد دکمه دانلود را درست در کنار گزینه اشتراک‌گذاری زیر ویدئو یا در کنار منوی سه‌نقطه مشاهده می‌کنید. پس از بارگیری یک ویدئو، فایل آن در کتابخانه آفلاین یوتیوب نهاده شده است و خواهید توانست هر زمان که دوست داشتید آن را ببینید.

فایل‌های دانلودشده خواهند توانست بین 144p تا 1080p کیفیت داشته باشند و باید اینجا از طرفداران 4K عذرخواهی نمود؛ چون گزینه‌ای برای آن‌ها وجود ندارد. همین حالا به نظر نمی‌رسد محدودیتی، به غیر از فضای ذخیره‌سازی، در حجم دانلود وجود داشته باشد. این گزینه خواهد توانست به کاربران کمک نماید فایل‌های مورد نظر خود را به سریع‌ترین و ایمن‌ترین روش ممکن دانلود نمایند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص قابلیت دانلود به زودی به یوتیوب اضافه می شود چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر