;
coinex

تبلت اچ پی 11 به همراه دوربین 13 مگاپیکسلی چرخشی رونمایی شد

تبلت اچ پی 11 به همراه دوربین 13 مگاپیکسلی چرخشی رونمایی شد. این تبلت به شدت شبیه سرفیس گو مایکروسافت است و با کیبورد اکسترنال مثل لپ تاپ عمل می‌تواند باشد.

تبلت اچ پی 11 دارای وب‌کم چرخان ۱۳ مگاپیکسلی است که امکان چرخش تا ۱۸۰ درجه به صورت افقی و عمودی را دارد و به تازگی توسط شرکت اچ پی رونمایی شد.

تبلت اچ پی 11 به همراه دوربین 13 مگاپیکسلی

تبلت «سرفیس گو» مایکروسافت که دیروز آخرین نسل آن رونمایی شد، بیشترین شباهت را به تبلت HP داراست و درواقع می توان گفت این دستگاه رقیب اصلی تبلت اقتصادی مایکروسافت است.

تبلت جدید ۱۱ اینچی HP مجهز به پردازنده اینتل پنتیوم سیلور N600 با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی است و قابلیت اجرای ویندوز ۱۱ را در حالت S دارد.

تبلت اچ پی 11 به همراه دوربین 13 مگاپیکسلی
تبلت اچ پی 11 به همراه دوربین 13 مگاپیکسلی چرخشی رونمایی شد

در این تبلت می‌توان از کیبورد جانبی در حالت عمودی و افقی استفاده کرد که این کار برای راحتی استفاده از وب‌کم است. این تبلت با قلم Tilt HP سازگار است که باعث تجربه بهتر کاربران می‌شود. علاوه بر این، HP برای اتصال لوازم جانبی بیشتر و شارژ تبلت جدید خود از یک پورت USB-C استفاده می‌نماید. برای افزایش امنیت دستگاه هم سنسور اثر انگشت روی کلید پاور آن وجود دارد که قفل دستگاه را به راحتی می‌گشاید.

قیمت این تبلت ۴۹۹ دلار است که کیبورد آن تا ۱۰۰ دلار نیز ممکن است هزینه داشته باشد و قیمت کلی این تبلت را به ۵۹۹ دلار برساند. شروع فروش این تبلت جدید از تاریخ ۲۰ آذر ماه است. به هر حال باید منظر ماند و دید این تبلت تا چه اندازه انتظارها را برآورده می‌کند و مشخصات دیگر آن چیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تبلت اچ پی 11 چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر