;
coinex

فروش فوری هایما اس 7 پلاس، 7 مهر 1400 + [قیمت و نحوه خرید]

فروش فوری هایما اس 7 پلاس، 7 مهر 1400 خواهد بود. در این فروش فوری قرعه کشی انجام نخواهد شد و متقاضیان می توانند از تاریخ مذکور نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

ایران خودرو از طرح جدید فروش نقدی بدون قرعه کشی هایما اس 7 پلاس در تاریخ 7 مهر ماه 1400 رونمایی کرد. در این طرح قرار است هایما اس 7 پلاس توربوشارژ اتوماتیک با موعد تحویل سه ماهه و بدون انجام قرعه کشی، تحویل داده شود.

طبق اعلام سایت ایران خودرو قرار است که در روز چهارشنبه به تاریخ 7 مهر 1400 و در ساعت 10 صبح طرح فروش نقدی هایما اس 7 پلاس آغاز شود.در این طرح قیمت خودرو قطعی است ولی در صورت افزایش هزینه ها مشتری مسئول است.

فروش فوری هایما اس 7 پلاس، 7 مهر 1400

روز چهارشنبه ساعت 10 صبح طرح خرید خودرو نقدی هایما اس 7 پلاس توربوشارژ اتوماتیک شروع می شود و تا هنگامی که ظرفیت تکمیل نشده باشد، ادامه خواهد داشت. در این طرح به هر کد ملی فقط یک خودرو تعلق می گیرد.

فروش فوری هایما اس 7 پلاس، 7 مهر 1400

رنگ های قابل عرضه در این طرح، سفید، مشکی متالیک، ذعالی متالیک، خاکستری متالیک و نقره ای متالیک می باشد. قیمت مصوب این خودرو طبق اعلام ایران خودرو 675 میلیون تومان است و موعد تحویل 3 ماهه است.

مراحل ثبت نام برای واریز وجه بدیت ترتیب است که کاربران می بایست ابتدا در سایت ایران خودرو ثبت نام کنند و پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور وارد صفحه ثبت نام شوند. پس از انتخاب نام خودرو و رنگ نسبت به واریز وجه اینترنتی اقدام نمایند.

متقاضیان می توانند از روز چهارشنبه و در ساعت 10 صبح نسبت به ثبت نام در طرح مذکور اقدام نمایند. لازم به ذکر است که امکان ثبت نام از منزل نیز وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص فروش فوری هایما اس 7 پلاس، 7 مهر 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر