;
coinex

توسعه قابلیت جدید Cashback توسط واتساپ ؛ کش بک چیست؟

توسعه قابلیت جدید Cashback توسط واتساپ ما را بر آن داشته تا به بررسی این ویژگی جدید پرداخت مالی بپردازیم. در ادامه به بررسی این قابلیت می پردازیم.

خرداد سال پیش بود که واتساپ سرویس پرداخت و انتقال پول را به برنامه‌ی خود افزود و امسال نیز مجهز به ویژگی جدیدی برای پرداخت‌های مالی به نام cashback شده است.

توسعه قابلیت جدید Cashback توسط واتساپ

تاکنون جزئیات مربوط به قابلیت کش بک به طور رسمی اعلام نشده است اما در Cashback معمولا درصدی از پول واریز شده به وسیله‌ی کاربر، به کارت اعتباری وی برگردانده می‌شود که گویا واتساپ می‌خواهد این امکان را به برنامه‌ی خود بیفزاید.

براساس گزارشات منتشر شده، این ویژگی در حال حاضر برای نسخه‌های بعدی برنامه در حال توسعه است. لازم به ذکر است که واتساپ این قابلیت را با محدودیت‌هایی خاص منتشر خواهد کرد، به همین علت ویژگی «بازپرداخت پول» یا Cashback در ابتدا تنها در اختیار کاربران هند و پرداخت‌های UPI قرار می‌گیرد و فقط برای ده روپیه (۰.۱۴ دلار) می‌توان از آن استفاده نمود اما احتمالا ارزش نهایی این قابلیت در آینده افزایش یابد.

توسعه قابلیت جدید Cashback توسط واتساپ

کاربران ۴۸ ساعت بعد از انتقال اولیه پول، مبلغ بازپرداخت را در حساب‌های خود خواهند دید و احتمالا همه کاربران به آن دسترسی نخواهند داشت. به هر حال واتساپ تاکنون معلوم نکرده که قابلیت بازپرداخت خود را برای چه کسانی عرضه می‌کند و حتی زمان انتشار آن هم معلوم نیست ولی احتمالا با در هفته‌های آینده جزئیات رسمی بیشتری از آن انتشار خواهد یافت.

گویا واتساپ قابلیت خود را جهت ترغیب کاربران به استفاده از خدمات پرداخت این برنامه معرفی می‌کند تا راهی امن و آسان برای انتقال پول‌های آن‌ها ارائه نموده باشد.

به تازگی نیز معلوم شدهکه واتساپ در حال کار روی قابلیت جدید دیگری برای رشد و توسعه کسب و کارها است که موقعیت مکانی مغازه‌ها، رستوران‌ها و مکان‌های مشابه را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. واتساپ هم اکنون محبوب‌ترین برنامه پیام‌رسان جهان است و گویا فیسبوک برای آینده این برنامه و حفظ تسلط خود بر بازار برنامه‌های زیادی دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص توسعه قابلیت جدید Cashback توسط واتساپ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر