;
coinex

بهترین برنامه هک بازی ؛ لذت بازی بدون محدودیت

اگر شما یک گیمر باشید با دیدن موضوع این مقاله به وجد خواهید آمد. در این مقاله قصد داریم به جزئیات بهترین برنامه هک بازی بپردازیم. همراه ما باشید.

آیا شما نیز از بازی کردن لذت می‌برید و همواره به دنبال بهترین بازی‌های معرفی شده هستید؟ اگر جواب شما بله باشد پس ممکن است به هک کردن این بازی‌ها نیز فکر کرده باشید. بارها ممکن است برای شما پیش آمده باشد که با خود بگویید که ای کاش می‌توانستید این برنامه را هک کنید.

بازی‌های مهیج اندروید در حال حاضر بسیار پرطرفدار هستند اما همانطور که می‌دانید ممکن است شما همواره با برخی از محدودیت‌ها در این بازی‌ها مواجه شوید، به طور مثال امکان دارد برخی از مراحل بازی برای شما قفل باشد یا اینکه ممکن است بخواهید امتیازهای بیشتری را از بازی دریافت کنید اما محدودیت‌های موجود در این برنامه‌ها، این اجازه را به شما ندهند.

از این رو، برنامه‌های هک بازی می‌توانند در این شرایط برای شما مفید واقع بشوند. این برنامه‌ها به شما کمک می‌کنند تا به بازی‌های مورد علاقه خود بدون وجود محدودیت بپردازید و همواره از آن‌ها لذت ببرید. در ادامه این مقاله قصد داریم به بهترین برنامه هک بازی بپردازیم.

بهترین برنامه هک بازی

بیشتر بازی‌های هیجان‌انگیز ابتدا در سیستم عامل اندروید یافت می‌شوند می‌توان به عنوان مثال به بازی fortnite اشاره کرد. این بازی ابتدا در گوشی‌های سامسونگ در دسترس قرار گرفت و پس از آن برای دیگر گوشی‌های اندروید نیز موجود شد. اندروید همچنین به عنوان بهترین سیستم عامل برای بازی‌های گوشی شناخته می‌شود و برنامه‌های هک بازی زیادی برای آن موجود است.

اگرچه که برنامه‌های هک بازی بسیار سرگرم‌کننده و جالب هستند و از طرفی تجربه‌های بی‌نظیری را نیز برای ما به ارمغان می‌آورند اما همانطور که می‌دانید هک کردن و تقلب کردن کار بسیار مناسبی نیست. با این حال، از چندی زمان تا به الان هک کردن بازی در بین گیمرها بسیار رایج شده است.

هک کردن بازی به دلیل برخی از مسائل معروف و شناخته شده است در ابتدا باید گفت با نصب برخی از برنامه‌های هک شما نحوه بازی خود را در بین دوستان خود قوی‌تر می‌کنید، در واقع همانطور که گفتیم با نصب بهترین برنامه مود کننده بازی به راحتی می‌توانید در هر گیمی لول خود را بالاتر برده و امتیازهای خود را بیشتر کنید.

از همه جالب‌تر این است که شما با نصب بهترین اپلیکیشن های هک بازی اندروید آنلاین می‌توانید بازی‌هایی که رایگان نیستند و در ابتدا باید خریداری شوند، را هم دانلود کرده و از آن‌ها لذت ببرید و تجربه شیرینی را از این برنامه‌ها داشته باشید.

با این حال، بهتر است بدانید که نمی‌توان به برخی از برنامه‌های هک بازی اعتماد کرد، آن‌ها در واقعی خود تقلبی هستند به طوری که با نصب این برنامه‌ها ممکن است اطلاعات شخصی و در کمترین حالت دیتای خود را از دست بدهید.

به دلیل مسائل امنیتی، ما در ادامه لیستی از بهترین اپلیکیشن های هک بازی اندروید آنلاین را در اختیار شما قرار خواهیم داد. در حال حاضر این برنامه‌ها در دسترس بوده و می‌توانید به راحتی آن‌ها را دانود کنید. همچنین لینک دانلود آن‌ها نیز در دسترس شما قرار داده شده، به طوری که می‌توانید با کلیک بر روی آن‌ها این برنامه‌های جذاب هک بازی را در گوشی خود داشته باشید.

بیشتر بخوانید: دانلود بازی بتلفیلد موبایل (Battlefield Mobile) برای اندروید و iOS

لیست بهترین برنامه هک بازی

بهترین برنامه هک بازی
بهترین برنامه هک بازی

در این قسمت لیستی از بهترین اپلیکیشن های هک بازی اندروید آنلاین را برای شما گرد‌آوری کرده‌ایم. هر کدام از این برنامه‌ها در دسترس بوده و به شما تجربه بهترین بازی عمرتان را خواهند داد. با دانلود هر کدام از این‌ها می‌توانید از ویژگی‌های منحصر به فردشان اسفاده کنید. ابتدا اسامی این برنامه‌ها را در اینجا قرار خواهیم داد و سپس به هر کدامشان به طور جزئی خواهیم پرداخت.

  •  Xmodgames (ایکس مود گیمز)
  • HackerBot (هکر بات)
  • Nox (ناکس)
  • BlueStacks (بلو استیکس)
  • Cheat Engine (چیت انجین)
  • SB Game Hacker ( اس بی گیم هکر)
  • Creehack (کری هک)
  • GameGaurdian (گیم گاردین)
  • Lucky Patcher (لاکی پچر)

بیشتر بخوانید: کاستوم در فری فایر (Free Fire) ؛ آموزش ساخت، بهترین ها و کاستوم رایگان

Xmodgames (ایکس مود گیمز)

بهترین برنامه هک بازی
بهترین برنامه هک بازی

ایکس مود گیمز را می‌توان به عنوان بهترین برنامه هک بازی در گوشی‌های اندروید در نظر گرفت. این برنامه از شهرت زیادی برخوردار بوده، به طوری که در بین افراد بهترین برنامه مود کننده بازی شناخته می‌شود.

ایکس مود گیمز بازی‌های معروف زیادی را از جمله کلش اف کلنز (Clash of Clans)، پوکمن گو (Pokemon Go)، ماین کرافت (Minecraft) و کلش رویال را پشتیبانی می‌کند. هنگامی که شما این برنامه را نصب کنید با لستی از برنامه‌های مود شده روبه‌رو خواهید شد، در این زمان برنامه مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن را دانلود کنید سپس می‌توانید بازی‌ها را به سادگی هک کنید.

یکی از ویژگی‌هایی که ما درباره این برنامه مود کننده می‌پسندیم آن است که بدون دردسر زیادی می‌توانید از قابلیت‌هایش استفاده کنید. شما همچنین می‌توانید به راحتی از پس مشکلاتی که در زمان اجرای بازی بدون محدودیت با استفاده از ایکس مود گیمز، به وجود می آیند، بربیایید.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های اندرویدی 2021

HackerBot (هکر بات)

بهترین برنامه هک بازی
بهترین برنامه هک بازی

برخی از افراد هکر بات را به عنوان بهترین برنامه برای هک بازی می‌شناسند. برنامه‌های مود کننده بهترین روش برای هک بازی‌ها هستند که به شما این امکان را می‌دهند که به مراحل قفل شده بازی دسترسی پیدا کرده و از امتیازهای خوب آن برخوردار شوید اما باید گفت همه برنامه‌های هک قابل اعتماد نبوده به طوری که با دانلود برخی از آن‌ها به گوشی خود آسیب می‌رسانید.

هکر بات این مشکل را با استفاده از ایجاد یک پلتفرم جستجوگر برای گوگل حل می‌کند. به طوری که با استفاده از آن برنامه‌های مود شده و مطمئن برای شما پیدا خواهند شد. این موضوع نه تنها به صرفه‌جویی وقت شما کمک می‌کند، بلکه دستگاه شما را در برابر ویروس‌ها و برنامه‌های فیک محافظت می‌کند.

هکر باتر مانند یک برنامه مود کننده بازی عمل کرده و در تمامی پلتفرم‌ها قابل اجرا است. این اپلیکیشن دارای دو موتور جستجو به نام‌های فری فایندر و پرو فایندر است. فری فایندر همانطور که از اسمش پیداست به صورت رایگان عمل می‌کند از طرفی پرو فایندر نیز رایگان است اما در ابتدا برای استفاده از این برنامه باید در منبع اصلی آن ثبت نام کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های سرگرم کننده اندرویدی 2021

Nox (ناکس)

بهترین برنامه هک بازی
بهترین اپلیکیشن های هک بازی اندروید آنلاین

ناکس یکی از بهترین ایمولاتور یا شبیه‌ساز اندروید بر روی کامپیوتر است. ایمولاتورها یکی از بهترین و بی‌دردسرترین روش‌ها برای آسان کردن بازی‌ها هستند. ایمولاتورها بخش مهمی در لیست بهترین اپلیکیشن های هک بازی اندروید آنلاین هستند.

ناکس که یک ایمولاتور خوب بوده به شما امکان کنترل بازی خود را می‌دهد و همچنین به شما کمک می‌کند که بازی‌های مورد علاقه خود را به صورت سریع‌تر و کارآمدتر انجام دهید. ناکس از قابلت‌های شگفت‌انگیزی برخوردار است، ناکس این امکان را به شما می‌دهد که لوکیشن خود را نیز در بازی‌ها تغییر دهید.

در واقع این برنامه قابلیت دستکاری لوکیشن خود را برای برخی از بازی‌هایی که به لوکیشن نیاز دارند مانند پوکمن گو را به شما می‌دهد. در داخل اپلیکیشن ناکس، اپشن روت برای شما در دسترس است بنابراین هیچ خطری در هنگام روت کردن دستگاهتان وجود ندارد. ناکس تقریبا با همه برنامه‌های بازی سازگار است و به دلیل ویژگی‌های خوبش در لیست بهترین برنامه هک بازی قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: بازی فار کرای 6 ؛ تاریخ عرضه، گیم پلی، تریلرها و آخرین اخبار Far Cry

BlueStacks (بلو استیکس)

بهترین برنامه هک بازی
بهترین برنامه مود کننده بازی

بلو استیکس نیز به عنوان یکی از معروف‌ترین ایمولاتورهای موجود به حساب می‌رود. این برنامه به شما امکان هک بازی‌ها را می‌دهد. بلو استیکس با مصرف حافظه کم گوشیتان این امکان را به شما می‌دهد که گیم خود را در مراحل جدید و پیشرفته‌تری بازی کنید.

بعلاوه، این برنامه عملکرد بازی‌های مورد علاقه شما را بهتر می‌کند، همچنین مانند ایمولاتور ناکس شما می‌توانید لوکیشن خود را با استفاده از بلو استیکس در بازی تغییر دهید. این برنامه به دلیل قابلیت‌های خوب خود در بیشتر لیست‌های بهترین برنامه برای هک بازی قرار می‌گیرد. ویژگی‌ها و قابلیت این امولاتور به شرح زیر است.

اول اینکه می‌توانید کنترل بازی‌های خود را به دست بگیرید، شما می‌توانید با استفاده از این برنامه همزمان به چند بازی بپردازید، شما می‌توانید شخصیت گیم خود را به راحتی در حین بازی حرکت دهید همچین این امر با برخی از کلیدهای کیبرد نیز برایتان امکان‌پذیر است.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های اکشن اندروید 2021 ؛ با برترین عناوین آشنا شوید!

Cheat Engine (چیت انجین)

بهترین برنامه هک بازی
بهترین برنامه مود کننده بازی

چیت انجین به عنوان یکی از بهترین ابزارهای حک بازی‌های اندروید به کار می‌رود. این اپلیکیشن در ابتدا فقط برای کامپیوتر در دسترس بود اما در حال حاضر برای گوشی‌های اندروید نیز قابل استفاده است به طوری که به راحتی و به طور رایگان می‌توانید آن را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید.

شما می‌توانید در یک لحظه و به سادگی با نصب این برنامه بازی‌های خود را هیجان‌انگیزتر کرده و عملکردهای آن‌ها را تغییر دهید. با نصب این برنامه تغییرات شگفت‌انگیزی در بازی‌های خود اعمال می‌شود. این تغییرات شامل اسلحه‌های بیشتر در گیم، اضافه کردن شخصیت‌های جدید در بازی و دیوارهای شکست‌ناپذیر است.

هنگامی که صحبت هک بازی‌های دستگاه‌های اندروید در میان باشد، چیت انجین به عنوان بهترین برنامه هک بازی در بین افراد شناخته می‌شود. یکی از ویژگی‌های این برنامه آن است که می‌توانید عملکرد بازی‌های خود را با ایجاد تغییرات سفارشی عوض کنید، همچنین با استفاده از چیت انجین قادر خواهید بود به حافظه بازی‌های خود دسترسی پیدا کنید.

با استفاده از ابزارهای Direct3D و OpenGL عملکرد بازی‌های خود را تغییر دهید، بدین صورت که برای اعمال کردن تغییرات، وارد وب برنامه شوید، همچنین در آنجا می‌توانید برنامه‌های معمولی خود را نیز اشکال‌زدایی بکنید.

بیشتر بخوانید: دانلود بازی Returnal اندروید ، آیفون و کامپیوتر [+تریلر و گیم‌پلی]

SB Game Hacker ( اس بی گیم هکر)

بهترین برنامه هک بازی
بهترین برنامه مود کننده بازی

اس بی گیم هکر به عنوان یکی از برنامه‌های تغییردهنده بازی‌های اندروید به شمار می‌رود، در واقع اس بی گیم هکر همانطور که از نامش پیداست یک برنامه هک بازی اندروید است. عملکرد آن به گونه‌ای است که به شما کمک خواهد کرد در بازی‌های خود سکه‌ها و جان بیشتری داشته باشید.

برنامه هک اس بی گیم هکر از آن دسته برنامه‌هایی بوده که می‌تواند در بین بازی‌های مختلف همزمان اجرا شود به طوری که در هنگام بازی کردن برای اعمال تغییرات این برنامه باید باز باشد. این ویژگی به گیمرها کمک می‌کند تا در حین بازی از قابلیت‌های خوبی مانند داشتن برخی از سلاح‌ها، تغییر امتیازهای دریافتی و همچنین بهتر کردن ویژگی شخصیت‌های بازی برخوردار باشند.

بیشتر بخوانید: تاریخ انتشار Battlefield 2042 مشخص شد ؛ گیم پلی، داستان و نقشه های بازی [+تریلر]

Creehack (کری هک)

بهترین برنامه هک بازی

کری هک یک برنامه ابزاری برای هک بازی است. این ابزار از آن دسته ابزارهایی است که برای بازی‌هایی که رایگان عرضه نمی‌شوند بسیار مناسب است، به طوری که کری هکر برنامه‌هایی را که شما برای بازی کردن نیاز به خرید دارید را به طور رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.

این برنامه ابزاری فقط برای سیستم عامل اندروید در دسترس است. باید گفت که بقیه ابزارهای هک بازی به اندازه کافی مانند کری هک موثر نیستند، به طوری که برای دانلود برخی از ابزارهای هک بازی دیگر نیاز دارید که در سایت‌های مختلف در برخی از نظرسنجی‌ها شرکت کنید، از نظر برخی از افراد این کار بسیار خسته کننده بوده زیرا آن‌ها دقیق نمی‌دانند باید چه کار کنند.

با دانلود این برنامه هیچ محدودیتی در بازی‌های مورد علاقه خود پیدا نخواهید کرد. برای اجرای این برنامه نیاز دارید که همزمان با بازی این برنامه را نیز باز کنید، کری هک با برنامه بازی مورد نظر خود در حین بازی همگام شده و به شما قدرت خرید اعتبارات بازی را خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های PS4 در سال 2021

GameGaurdian (گیم گاردین)

بهترین برنامه هک بازی

گیم گاردین تا به الان به عنوان یکی از بهترین برنامه‌های تغییر‌دهنده بازی موجود، شناخته شده است. ما این برنامه را تقریبا به عنوان بهترین برنامه برای هک بازی تا به اینجا معرفی می‌کنیم. با اعمال این برنامه شما قادر خواهید بود به صورت هیجان‌انگیزترین حالت ممکن بازی‌های مورد علاقه خود را بدون محدودیت در دستگاه خود داشته باشید.

برای نصب برنامه گیم گاردین، اندروید شما باید بشتر از 2.3.3 باشد. ویژگی‌های بی‌نظیر این برنامه بدین شرح است. گیم گاردین به شما امکان هک بازی‌های خود را به بهترین شکل می‌دهد، این برنامه از امولاتور‌های مختلف پشتیبانی می‌کند و همچنین با استفاده از این برنامه می‌توانید قابلیت‌های ناشناخته بازی‌های خود را جستجو کنید.

بیشتر بخوانید:

بازی Psychonauts 2 ؛ گیم پلی، تاریخ عرضه و دانلود

تاریخ انتشار بازی Halo Infinite + تریلر و سیستم پیشنهادی

Lucky Patcher (لاکی پچر)

بهترین برنامه هک بازی

بیشتر افرادی که از دستگاه‌هایی با سیستم عامل اندروید استفاده می‌کنند احتمالا باید نام  لاکی پچر را شنیده باشند. با اینکه این برنامه برای گوشی‌های روت شده مناسب‌تر است اما برای گوشی‌های روت نشده نیز استفاده می‌شود با این تفاوت که این برنامه بر روی گوشی‌های روت شده قابلیت‌های بهتری را ارائه می‌دهد.

با دانلود لاکی پچر می‌توانید از ویژگی‌های زبان‌زد این برنامه استفاده کنید. ویژگی‌های لاکی پچر عبارتند از: حذف تبلیغات‌های موجود در حین بازی‌ کردن، تایید لایسنس یا مجوز، قابلیت تغییر حافظه برنامه یا بازی‌های خود.

این قابلیت‌ها باعث شده برنامه لاکی پچر نیز در لیست بهترین برنامه هک بازی قرار گیرد. پیشنهاد می‌شود اگر از گوشی‌های روت شده استفاده می‌کنید برای هک بازی‌ها و یا برنامه‌های خود لاکی پچر را جزو انتخاب‌های اولتان قرار داده و از قابلیت‌های خوب آن استفاده کرده و لذت ببرید.

بیشتر بخوانید:

.

منابع: cybercrip , mobileappdaily

نظر شما در خصوص بهترین برنامه هک بازی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |