;
coinex

تلویزیون آنر ویژن ایکس 2 ( Honor vision X2 ) رونمایی شد

تلویزیون آنر ویژن ایکس 2 رونمایی شد. کمپانی آنر که با جدایی از هواوی توانست بازار خوبی بدست آورد اکنون پا را فراتر گذاشته و تلویزیونی جدید را عرضه می‌کند.

آنر سابقه کمی در ساخت تلویزیون‌ها ندارد. این شرکت، دو سال پیش نیز تلویزیون Honor Vision TV خود را رونمایی کرده بود.

تلویزیون آنر ویژن ایکس 2

براساس گزارشات منتشر شده، در رویداد اخیر آنر Smart Life، این شرکت تازه مستقل شده، از تلویزیون‌های جدید خود رونمایی کرد. تلویزیون Honor Vision X2 در سه سایز با اندازه‌های نمایشگر ۴٣، ۵۵ و ۶۵ اینچی قرار است عرضه گردد. هر سه این مدل‌ها، دارای نمایشگری با وضوح 4K UHD و پوشش ٩٢ درصدی گسترده رنگی DCI-P3 هستند. که نسبت به نسل قبل، حدود ٢۵ درصد بیشتر شده است.

این تلویزیون‌ها، از محتوای HDR10 پشتیبانی هواهند کرد و بهینه‌ سازی‌های مختلفی از جمله کاهش نویز تصویر را دارند و گواهینامه عدم وجود فلیکر و حفاظت از چشم در نور کم TÜV نیز به این تلویزیون‌ها داده شده است. این تلویزیون ها، طراحی حفره صدایی مستقلی دارند و می‌توان به وسیله آن، با چهار پلتفرم اصلی ویدئو ارتباط برقرار نمود. علاوه بر این کنترل صوتی هوشمند از راه دور و قابلیت‌هایی مثل تقسیم صفحه چندتایی، تأخیر کم و کیفیت تصویر بالاتر از قبل را داراست.

تلویزیون آنر ویژن ایکس 2 ( Honor vision X2 ) رونمایی شد

درون تلویزیون‌ها از تراشه مدیاتک استفاده شده است و دارای پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای با هسته‌های Cortex-A53 و پردازنده گرافیکی آن نیز Mali-G52 MC1، ١۶ گیگابایت حافظه داخلی و ٢ گیگابایت حافظه رم، یک تراشه WLAN دو بانده و آنتن MIMO 2×2 برای اتصال پر سرعت‌تر است.

افزون بر این، این تلویزیون دارای ویژگی Cast + Projection است که با استفاده از آن می‌توان انتقال محتوای مورد نظر به تلویزیون را تا ۶٠ درصد کم‌تر با تأخیر مواجه نمود. درگاه‌های Type-A و HDMI با RJ45 در تلویزیون جدید آنر حاضر هستند. این تلویزیون‌های جدید به رابط کاربری MagicUI اختصاصی این شرکت مجهزند.

مدل ۴٣ اینچی این تلویزیون، قیمت ١,٧٩٩ یوانی معادل ٢٧٩ دلار آمریکا، نسخه ۵۵ اینچی نیز قیمتی ٢,۶٩٩ یوانی معادل ۴١٨ دلار آمریکا و در نهایت، نسخه ۶۵ اینچی که بیشترین امکانات را دارد، قیمتی ٣,۴٩٩ یوان معادل ۵۴٢ دلار آمریکا دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تلویزیون آنر ویژن ایکس 2 چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر