;
coinex

میانبر کنکور با راه ابریشم آلا

میانبر کنکور با راه ابریشم آلا ؛ اگر برای شما هم سوال پیش آمده که آلا چیست و راه ابریشم کنکور به چه معناست پیشنهاد میکنم چند دقیقه وقت خود را به ما اختصاص دهید و در ادامه همراه ما باشید.

مدرسه مجازی آلا یکی از برترین موسسات فعال در حوزه آموزش دروس و کنکور در کشور است. سایت آلا alaatv.com در سال 1392 با تلاش و همت گروهی از دانشجویان و اساتید دانشگاه صعنی شریف برای اجرای عدالت آموزشی در کشور شروع به فعالیت کرد که در حال حاضر در سال 1400 خانواده دانش آموزی آلا بیش از 6 میلیون جمعیت دارد.

آلاء چند سالی است در جهت حمایت و پشتیبانی همه جانبه خود از دانش آموزان در سراسر کشور دست به تحولی بزرگ در حوزه آموزش کنکور زده است و با شکستن فضاسازی های تبلیغاتی موسسات معروف کنکوری شاهراه تازه ای برای موفقیت در کنکور خلق کرده که این محصول آموزشی با نام راه ابریشم به دانش آموزان و داوطلبان کنکور ارائه میشود. کلاس کنکور راه ابریشم به عنوان پک کنکوری مورد استقبال نفرات برتر آزمون سراسری 1400 یک کلاس کنکور همه جانبه برای صفر تا صد آمادگی دانش آموزان و داوطلبان کنکور سراسری تهیه و تولید شده است.

میانبر کنکور با راه ابریشم آلا

دوره کنکور جامع و کامل راه ابریشم آلاء بی تردید جزء برترین و معتبر ترین منابع کنکور است که با استفاده از آن میتوان احتمال موفقیت در کنکور را افزایش داد البته این تفسیر از نگاه ما نیست بلکه بر اساس نظر سنجی و گفتگوهای انجام شده با نفرات برتر کنکور سراسری است که میتوانید ویدیو مصاحبه های خودمانی دبیران و مشاوران مجموعه آلا با این افراد را در سایت آلا به طور کامل مشاهده کنید.

اگر برای موفقیت در کنکور و دستیابی به آرزوهای خود برای قبولی در دانشگاه و رشته مورد نظر تصمیمتان جدی و عزمتان راسخ است همین الان گام اول برای موفقیت را محکم بردارید و با جستجوی سایت آلا در مرورگر اینترنت خود وارد داشبورد راه ابریشم شوید و ….

چرا نام این دوره جاده ابریشم است؟

یکی از سوالاتی که ممکن است ذهن شما را به خود مشغول کند، این است که چرا موسسه آموزشی عدالت محور آلا نام کلاس کنکور مجازی خود را راه ابریشم گذاشته است؟

به منظور پاسخ به این سوال باید نگاهی به تاریخ آسیا انداخته و شما را با بزرگترین و اصلی ترین جاده قاره آسیا یعنی راه ابریشم آشنا کنیم که شرق قاره آسیا را به غرب این قاره و از آنجا به آفریقا و اروپا نیز به متصل میکرده است. این جاده در گذشته به عنوان اصلی ترین و کلیدی ترین راه برای سفر و تجارت بازرگانان در این قاره به حساب می آمد و با وجود این که راه های مختلفی برای ارتباط بین شهرها و کشورهای گوناگون در این قاره وجود داشت، اما این راه ابریشم بود که به عنوان اصلی ترین مسیر شناخته می شد.

میانبر کنکور با راه ابریشم آلا
میانبر کنکور با راه ابریشم آلا

در واقع جاده ابریشم در بین هزاران راه مختلف در این بین، به عنوان شاهراه اصلی و حیاتی محسوب می شود. موسسه آلا نیز با استفاده از این مفهوم اقدام به تدوین یک دوره آموزش کنکور جامع و کامل به نام راه ابریشم کرده است.

راه ابریشم کنکور به شما اجازه می دهد تا بتوانید به بهترین شکل ممکن مسیر موفقیت در کنکور را طی کرده و از بین هزاران راه مختلف و بعضا گمراه کننده در این حوزه، با انتخاب اره ابریشم به عنوان یک شاهراه حیاتی، در یک مسیر میانبر برای رسیدن به موفقیت در آزمون ورودی دانشگاه ها قدم بردارید.

راه ابریشم آلا کامل ترین راه برای موفقیت در کنکور

اگر بخواهیم در رابطه با پک کنکوری راه ابریشم آلا صحبت کنیم، باید به این مسئله بسیار مهم توجه داشته باشید که دوره راه ابریشم جزء کامل ترین برنامه های آموزشی است که برای دانش آموزان تهیه شده و افرادی که قصد موفقیت در کنکور سراسری را دارند، می توانند با شرکت در دوره راه ابریشم آلا، خود را بی نیاز از تمامی دوره های آموزشی مختلف کنند چرا که در این محصول آموزشی از پایه دهم تا پایه دوازدهم به شما به صورت کاملا مفهومی آموزش داده میشود همچنین برای شما دوره های جمع بندی، آزمون آزمایشی معتبر، برنامه ریزی مطالعاتی و مشاوره تحصیلی و انگیزشی در نظر گرفته شده است.

موسسه آلا به منظور بهبود دوره راه ابریشم خود تلاش کرده تا بهترین ویدیو های آموزشی در استودیوهای مجهز به تخته های هوشمند، جزوات خوانا با طراحی های زیبا، آموزش های تست زنی و… را در اختیار دانش آموزان قرار دهد و این مسئله باعث می شود که شما پس از ثبت نام در دوره آموزشی راه ابریشم آلا بتوانید بدون آن که نیاز به گرفتن جزوات دیگر و یا دیدن ویدیوهای آموزشی سایر مدرسین و موسسات داشته باشید، آزمون سراسری خود را با موفقیت طی کرده و به هدف خود در این آزمون دست پیدا کنید.

با نقشه راه ابریشم به هدف خود برسید

یکی از نکات بسیار مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که متاسفانه بسیاری از دانش آموزان با وجود این که هدف مشخصی برای قبولی در کنکور سراسری دارند و از همان ابتدا رشته مورد نظر و دانشگاه مورد علاقه خود را انتخاب می کنند، اما برای رسیدن به هدف خود برنامه ریزی ندارند.

در واقع اگر شخصی تنها هدف خود را مشخص کند اما برنامه ریزی دقیقی برای رسیدن به هدف نداشته باشد، شانس رسیدن به مقصد برای او به طرز چشمگیری کاهش پیدا می کند.

به منظور حل این مشکل آلا در راه ابریشم برنامه مطالعاتی کاملی را برای دانش آموزان به وجود آورده است. این برنامه مطالعاتی در واقع نقشه راهی است که شما کمک می کند تا در مسیر جاده ابریشم بتوانید میانبر زده و به هدف خود در کنکور سراسری دست پیدا کنید.

بی شک برنامه مطالعاتی یکی از مهم ترین ویژگی های محصول راهبردی راه ابریشم است که به دانش آموزان برای موفقیت در کنکور سراسری کمک می کند.

میانبر کنکور با راه ابریشم آلا
میانبر کنکور با راه ابریشم آلا

انگیزه خود را با راه ابریشم برای موفقیت در کنکور بالا نگه دارید

یکی از مشکلاتی که ممکن است بسیاری از دانش آموزان در مسیر رسیدن به کنکور سراسری با آن مواجه شوند، مشکل از دست رفتن انگیزه است. در واقع به دلیل آن که دانش آموزان مجبور هستند تا چند سال به صورت متمادی و پیوسته درس خوانده و برای شرکت در آزمون سراسری فعالیت های مختلفی انجام دهند، ممکن است در طی کردن این مسیر بسیاری از دانش آموزان انگیزه خود را از دست داده و علاقه ای برای شرکت در کنکور نداشته باشند.

متاسفانه کمتر موسسه آموزشی وجود دارد که توجه بسیار زیادی به این مسئله بسیار مهم داشته باشد و تلاش کند تا انگیزه دانش آموزان را همچنان بالا نگه دارند. موسسه آلا با داشتن مشاورین تحصیلی مجرب تلاش کرده تا در کنار ارائه مشاوره های تحصیلی به دانش آموزان، در دوره جامع راه ابریشم مشاوره انگیزشی نیز برای دانش آموزان فراهم کند.

این مشاوره انگیزشی به شما کمک می کند تا بتوانید در این راه طولانی و پر از چالش انگیزه خود برای طی کردن مسیر کنکور را بالا نگه داشته و در راستای رسیدن به هدف خود قدم بردارید.

برگ برنده نفرات برتر کنکور

داشتن انگیزه کافی به شما کمک می کند تا به راحتی بتوانید در مسیر موفقیت قدم برداشته و در برابر شکست هایی که ممکن است در طول مسیر برای شما رخ دهد، از خود مقاومت نشان داده و به هیچ وقت تسلیم نشوید.

استفاده مجازی و غیر حضوری از راه ابریشم آلا

با توجه به شیوع ویروس کرونا یکی از مسائل بسیار مهمی که در کشور رشد پیدا کرد، مسئله آموزش مجازی و آنلاین بود. در همین راستا موسسه آلا با توجه به پیشینه طولانی و موفق خود در زمینه ارائه آموزش های مجازی در این بازه زمانی بسیار قدرتمند عمل کرد و مدرسه را به خانه دانش آموزان آورد.

علاوه بر این دانش آموزانی که در شهرستان ها و روستاهای مختلف کشور زندگی می کنند، می توانند با استفاده از امکانات غیر حضوری و آنلاین دوره راه ابریشم، به راحتی خود را برای کنکور آماده کنند و از ویدیو های آموزشی و جزوات استفاده کنند و همچنین در آزمون سه آ (آزمون آنلاین آلا) شرکت کنند و حتی مشاوره تحصیلی و انگیزشی غیر حضوری دریافت کنند.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر