;
coinex

گوشی فیرفون 4 فایوجی با طراحی خاص و حذف جک هدفون به زودی رونمایی می‌شود

گوشی فیرفون 4 فایوجی با طراحی خاص و حذف جک هدفون به زودی رونمایی می‌شود. نکته جالب شرکت فیرفون این است که در تولید به محیط زیست اهمیت می‌دهد.

گوشی Fairphone 3 Plus دقیقا یک سال پیش با چیپست Snapdragon 632 تولید گشت و Fairphone 4 در گذشته اطلاعات آن چندبار لو رفته است. امروز هم گوشی Fairphone 4 5G با طراحی خاص و بدون نقص 3.5mm صدا نشان داده شده است.

گوشی فیرفون 4 فایوجی با طراحی خاص

گوشی فیرفون  ۴ آگست و به وسیله‌ی اتحاد Wi-Fi تأیید گشت و اولین تصاویر در اوایل ماه جاری به بیرون درز کرد. هم اکنون جزئیات زیادتری درباره این تلفن مثل جزئیات فنی و زوایای جدیدی از طراحی انتشار یافته است.

سایت WinFuture رندرهای جدیدی از Fairphone 4 5G را به اشتراک گذاشته است که زاویه های زیادتری  نسبت به گزارش های قبلی نشان می‌دهد. احتمالا این گوشی دارای قاب فلزی است ولی جک هدفون در آن نیست. احتمالا برای گوشی Fairphone یک جفت هدفون بی سیم کار خواهد کرد.

گوشی فیرفون 4 فایوجی با طراحی خاص

در گزارشات منتشر شده‌ی قبلی، دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و صفحه نمایش 6.3 اینچی (احتمالاً LCD و نه OLED) را تأیید نمود.

همین طور  به احتمال  زیاد این گوشی چیپست Snapdragon 750G را خواهد داشت که پیشرفت قابل توجهی نسبت به Snapdragon 632 موجود در Fairphone 3 فعلی خواهد داشت. سنسور اثر انگشت از قاب پشتی به دکمه پاور انتقال یافته است.

درباره نرم افزار این گوشی هم با اندروید ۱۱ تولید خواهد شد که احتمالاً برای هیچ کس عجیب نخواهد بود چرا که اکنون در انتظار اندروید ۱۲ هستیم. گوشی Fairphone 4 احتمالا در تاریخ ۱۵ مهر ۱۴۰۰ عرضه خواهد شد. حال باید منتظر ماند و دید آیا این گوشی در موعد مقرر عرضه خواهد شد یا نه.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص هدست گوشی فیرفون 4 فایوجی با طراحی خاص چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر