;
coinex

افشای مشخصات تبلت سامسونگ گلکسی Tab A8

افشای مشخصات تبلت سامسونگ گلکسی Tab A8 به عنوان تبلت ارزان قیمت سامسونگ برای سال 2021 به طور عمومی برای همگان اتفاق افتاده است.

قطعا تبلت گلکسی تب A7 سامسونگ یکی از بهترین تبلت‌های با قیمت مناسب در بازار است که با قیمت ۲۳۰ دلاری، مشخصات فنی کلی مناسب و یک نمایشگر بزرگ ۱۰.۴ اینچی بسیار رضایت بخش بوده است پس توقع این که نسل بعدی این تبلت، گلکسی تب A8 2021 نیز هم همینگونه باشد دور از انتظار نیست.

افشای مشخصات تبلت سامسونگ گلکسی Tab A8

اوایل سپتامبر بود که رندرهای باکیفیتی از گلکسی Tab A7 منتشر شده بود که نمایشگر ۱۰.۵ اینچی آن را نشان می‌داد و اکنون هم گزارشی، خبر از تجهیز این تبلت به چیپست Unisoc T618 و ۴ گیگابایت رم می‌دهد.

قیمت و تاریخ عرضه، هنوز معلوم نیست اما باقی اطلاعات آن کاملا لو رفته است. قطعا سامسونگ دوباره قرار است زیر ۲۵۰ دلار محصولی عرضه کند و این تبلت را در یک نسخه پایه با ۳ گیگ رم و ۳۲ گیگ حافظه داخلی منتشر خواهد کرد. البته تبلت گلکسی تب A8 در دو نسخه دیگر با ۴ گیگ رم + ۶۴ گیگ حافظه و ۴ گیگ رم + ۱۲۸ گیگ حافظه هم منتشر می‌شود که البته قیمت این دو نسخه بالارده‌تر هنوز معلوم نیست.

این تبلت با یک باتری ۷،۰۴۰ میلی‌آمپر ساعتی عمر باتری خوبی دارد و به یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی روی قاب جلویی مجهز است.

رزولوشن نمایشگر نسبتاً بزرگ‌تر این تبلت تغییری نکرده است. در مقایسه با مدل قبلی، Galaxy Tab A8 2021 مجهز به یک حسگر اثر انگشت روی فریم جانبی خود است و از جک هدفون تا درگاه USB-C و اسپیکر چهارگانه با پشتیبانی از دالبی اتموس همگی به این دیوایس اضافه گشته‌اند.

با توجه به چیپست Unisoc که جایگزین چیپست اسنپدراگون ۶۶۲ کوالکام در نسل قبل می‌گردد و طراحی مدرن‌تری که برای سال ۲۰۲۱ بهتر خواهد بود احتمالا قیمت آن از نسخه پارسال هم کمتر باشد.

افشای مشخصات تبلت سامسونگ گلکسی Tab A8

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص افشای مشخصات تبلت سامسونگ گلکسی Tab A8 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر