;
coinex

اسمارت واچ شیائومی واچ کالر 2 با هدفون بی سیم رونمایی شد ؛ مشخصات فنی و قیمت

اسمارت واچ شیائومی واچ کالر 2 با هدفون بی سیم رونمایی شد ؛ مشخصات فنی و قیمت و امکانات این ساعت و هدفون نیز مشخص گردیده است.

به تازگی ساعت هوشمند شیائومی واچ کالر ۲ – Xiaomi Watch Color 2 با انواع امکانات ردیابی ورزشی و سلامت، طراحی صفحه گرد و قیمت مناسب معرفی گردیده است.

اسمارت واچ شیائومی واچ کالر 2 با هدفون بی سیم

نسل اول ساعت هوشمند Mi Watch شیائومی دارای عمری بلند و مفید بوده که سازنده در کنار معرفی موبایل جدید شیائومی Civi، از نسل جدید ساعت هوشمند خود به نام شیائومی واچ کالر ۲ نیز رونمایی نموده است. در این رویداد یک هدفون بی‌سیم TWS تازه با پشتیبانی از حذف نویز فعال هم معرفی شده است.

این ساعت هوشمند دارای یک نمایشگر جدید ۱.۴۳ اینچی امولد با تراکم پیکسلی ۳۲۶ppi (مشابه نمایشگر ۱.۳۹ اینچی مدل اصلی این ساعت)، فریم فلزی دور نمایشگر در سه رنگ با بیش از ۲۰۰ واچ فیس و ۶ بند رنگی (مشکی، آبی، سفید، سبز، زرد و نارنجی) است.

اسمارت واچ شیائومی واچ کالر 2 با هدفون بی سیم

با وجود این که این ساعت هوشمند مجهز به یک ساعت هوشمند اختصاصی است که خواهد توانست برنامه‌های متفرقه را هم اجرا نماید. البته سیستم عامل Wear OS گوگل نیست.

سطح مقاومت این اسمارت واچ ۵ATM است؛ به این معنی که خواهید توانست با آن شنا انجام دهید. شیائومی واچ کالر ۲ ۱۱۷ حالت ورزشی مختلف دارد که ۱۹ مورد آن برچسب «حرفه‌ای» دارد. تمرینات ورزشی در محیط‌های خارج از خانه هم به وسیله ی جی پی اس دو باند پشتیبانی خواهد شد.

ساعت هوشمند Xiaomi Watch Color 2 دارای یک باتری بزرگ‌تر ۴۷۰ میلی‌آمپر ساعتی (نسبت به ۴۲۰ میلی‌آمپر ساعت در نسخه اول) است که خواهد توانست با هر بار شارژ کامل ۳۰ ساعت ردیابی به وسیله‌ی GPS را ارائه نماید و با استفاده عادی خواهید توانست حداقل تا ۱۲ روز و با استفاده محدود تا ۲۴ روز شما را از شارژ مجدد خود بی‌نیاز نماید. عمر باتری این گجت پوشیدنی برای ۲۴ ساعت نظارت روی ضربان قلب، سطح اکسیژن خون و خواب، کافی است. امکانات مخصوصی برای بانوان هم در این ساعت هوشمند وجود دارد.

قیمت این ساعت از همین امروز با قیمت ۱۵۵ دلاری پیش‌فروش شده و تا چند روز دیگر فروش قطعی آن هم شروع خواهد شد.

شیائومی هدفون بی‌سیمی جدید به نام Xiaomi True Wireless Earphones 3 Pro هم رونمایی نموده که مجهز به قابلیت حذف نویز فعال پیشرفته برای کاهش سر و صداهای ناخواسته تا ۴۰ دسی‌بل است. علاوه بر این خواهید توانست با حالت شفاف، صدای محیط اطراف خود را هم بشنوید و از قابلیت ردیابی سر کاربر برای پشتیبانی از فناوری صدای فضایی (Spatial Sound) استفاده نمایید و اولین دستگاه‌هایی هستند که آخرین نسخه کدک صوتی با کیفیت LHDC 4.0 را ارائه خواهد کرد.

گوشی‌های این ایرباد و کیس شارژ آن خواهند توانست تا شارژدهی ۲۷ ساعته‌ای داشته باشند و با وجود گواهی IP55 در برابر آب و تعریق هم مقاوم هستند. این گجت پوشیدنی قیمتی معادل ۱۱۰ دلار دارد و در سه رنگ مشکی، سفید و سبز وارد بازار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اسمارت واچ شیائومی واچ کالر 2 با هدفون بی سیم چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر