;
coinex

آپدیت اسکایپ با قابلیت‌ها و طراحی جدید به زودی در دسترس قرار می‌گیرد

آپدیت اسکایپ با قابلیت‌ها و طراحی جدید به زودی در دسترس قرار می‌گیرد. مایکروسافت در حال آزمایش نسخه بهتر شده از اسکایپ با امکانات بهتر و بیشتری است

طبق گفته‌ی مایکروسافت زمان زیادی است که با توجه به بازخوردها در حال بهینه‌سازی اسکایپ است و ظرف چند ماه آینده تغییرات جدیدی را در این نرم‌افزار اعمال می‌کند.

آپدیت اسکایپ با قابلیت‌ها و طراحی جدید

براساس گفته‌های مایکروسافت، بیشترین تغییر اسکایپ در قسمت Call Stage رخ داده است. جدولی که در زمان تماس نشان داده خواهد شد، در آینده بدون در نظر گرفتن اینکه افراد ویدیو را فعال نموده باشند یا نه، شامل همه کاربران موجود در تماس خواهد شد.

نسخه تازه اسکایپ دارای تم‌ها و چیدمان‌های جدیدی به این حالت نمایشی شده است. در این نسخه خواهید توانست بین حالت نمایش بلندگو، شبکه‌ای، گالری بزرگ، Together Mode و حتی نمایش محتوا انتخاب‌هاییِ داشته باشید. علاوه بر این خواهید توانست تنها افرادی را به نمایش بگذارید که ویدیو را فعال نموده‌اند.

آپدیت اسکایپ با قابلیت‌ها و طراحی جدید

به تازگی تم‌های تازه و رنگی اسکایپ با دکمه‌های تازه، پنل جانبی بهتر شده و آیکن‌هایی که از طراحی Fluent Design استفاده می‌کنند، در دسترس قرار خواهند گرفت. کاربرانی که حساب کاربری‌شان فاقد آواتار باشد هم به جای عکس با طیف‌های رنگی جدیدی نشان داده خواهند شد تا مخاطب به راحتی بتواند آن‌ها را بشناسد.

البته تغییرات اسکایپ تنها به تغییرات ظاهری محدود نخواهد شد. تیم توسعه این نرم‌افزار در پستی در وبلاگ خود می‌گوید: «هرچند تغییرات ظاهری این نسخه را بسیار دوست داریم، ولی می‌دانیم که این تغییرات کافی نیستند. می‌دانستیم که باید روی عملکرد نرم‌افزار تمرکز داشته باشیم تا تجربه استفاده از اسکایپ را ارتقا دهیم.» مایکروسافت ادعا دارد که سرعت عمل نسخه اندروید این برنامه را در سناریوهای کلیدی بیش از ۲۰۰۰ درصد و در نسخه دسکتاپ ۳۰ درصد بیشتر کرده است.

علاوه بر این اسکایپ در آینده از همه مرورگرها نیز پشتیبانی خواهد نمود. تیم توسعه این نرم‌افزار می‌گوید: «معتقدیم که تجربه اسکایپ باید بدون توجه به مرورگر یا دستگاهی که از آن استفاده می‌کنید بی‌تکلف، در دسترس و قابل اعتماد باشد، پس پشتیبانی از همه مرورگرها را فراهم خواهیم کرد.»

بعضی از این بهینه‌سازی‌ها اکنون در دسترس قرار گرفته‌اند اما بعضی دیگر طی ماه‌های آینده عرضه خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اپدیت اسکایپ با قابلیت‌ها و طراحی جدید چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر