;
coinex

کارت واکسن دیجیتال به دو زبان فارسی و انگلیسی صادر می‌شود

طبق گفته‌ی وزارت بهداشت برای همه‌ی افرادی که یک یا دو دوز واکسن کرونا را دریافت نموده‌اند، کارت واکسن دیجیتال به دو زبان فارسی و انگلیسی صادر می‌شود .

افرادی که یک یا دو دوز واکسن زده‌اند می‌توانند به وسیله ی سامانه salamat.gov.ir کارت واکسن دیجیتال خود را به زبان فارسی و انگلیسی، به رایگان بگیرند

کارت واکسن دیجیتال به دو زبان فارسی و انگلیسی

لازم به ذکر است که با سرعت یافتن واکسیناسیون در کشور، بعضی محدودیت‌ها برای حضور افراد در مکان‌های عمومی با داشتن کارت واکسن دیجیتالی حذف می‌شود.

افرادی که دارای کارت واکسن دیجیتال فارسی هستند، خواهند توانست به زودی بدون محدودیت در اماکن آموزشی، ورزشی و رفاهی حاضر شوند و بعضی اصناف و مشاغل هم با داشتن کارت واکسن دیجیتال مجاز به ادامه‌ی فعالیت خود بدون محدودیت‌ هستند.

کارت واکسن دیجیتال به دو زبان فارسی و انگلیسی

در سامانه salamat.gov.ir گزینه‌ای برای گرفتن  کارت واکسن به زبان انگیسی هم هست تا افرادی که می‌خواهند به خارج از کشور بروند بتوانند به وسیله ی همین سامانه کارت واکسن دیجیتال خود را به زبان انگلیسی بگیرند

علاوه بر این، اعلام شده است که دریافت این کارت رایگان است و گویا بزودی و با واکسینه شدن افراد زیاد تری در اختیار داشتن کارت دیجیتالی واکسن  برای حضور در بعضی مکان‌ها اجباری گردد.

کارت واکسن دیجیتال به دو زبان فارسی و انگلیسی

برای دریافت کارت واکسن دیجیتال به زبان فارسی، بعد از ورود به سامانه کافی است گزینه مرتبط  را انتخاب نمایید و با وارد کردن کد ملی مراحل را بگذرانید.

بعد از ثبت نام در سامانه با وارد کردن کد ملی، متقاضیان دریافت کارت واکسن پیامکی را خواهند گرفت که به وسیله آن خواهند توانست کارت واکسن را دانلود نمایند.

به زودی چه درون کشور و چه خارج از کشور برای انجام بسیاری از فعالیت‌ها نیاز به دریافت واکسن خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص کارت واکسن دیجیتال به دو زبان فارسی و انگلیسی چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر