;
coinex

سامسونگ گلکسی A03 با باتری 5000 میلی آمپری معرفی می‌شود

طبق گزارشات منتشر شده، به زودی سامسونگ گلکسی A03 با باتری 5000 میلی آمپری معرفی می‌شود. این موبایل ویژگی‌های منحصر به فرد و جدیدی دارد.

طبق اخبار منتشر شده، سامسونگ گلکسی A03 دارای باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ ساعت، تراشه‌ی Unisoc SC9836A با ۲ گیگابایت رم و اندروید ۱۱ خواهد بود.

سامسونگ گلکسی A03 با باتری 5000 میلی آمپری

سامسونگ ماه پیش گلکسی A03s را با قیمت ۱۱۴۹۹ روپیه در هند معرفی نمود اما گویا اکنون در حال ساخت گلکسی A03 است که احتمالا نسخه‌ی ضعیف‌تر گلکسی A03s باشد.

به تازگی موبایل با شماره‌ مدل SM-A032M در کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) در آمریکا و نوع دیگر با شماره‌ مدل SM-A032F در سایت بنچمارک گیک‌بنچ دیده شده‌اند. شماره‌ی مدل‌های ذکرشده از این خبر می‌دهد که احتمالا این دستگاه، گلکسی A03 نام دارد.

سامسونگ گلکسی A03 با باتری 5000 میلی آمپری

طبق گواهینامه‌ی FCC، گلکسی A03 فاقد پشتیبانی از شبکه‌ی ارتباطی 5G و دارای باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ ساعتی، تراشه‌ی Unisoc SC9863A، دو گیگابایت رم ، اندروید ۱۱ است.

از طرفی چون گلکسی A02 نسخه‌‌ای با ۳ گیگابایت رم داشته است، به احتمال زیاد گلکسی A03 هم نسخه‌ای با ۳ گیگابایت رم داشته باشد اما اطلاعات بیشتری از این موبایل در اختیار ما نیست ولی احتمالا گلکسی A03 بعضی از ویژگی‌های گلکسی A03s را خواهد داشت. قطعا این موبایل از دسته پایین‌ رده‌ها است و در ماه اکتبر یا همان مهر و آبان ۱۴۰۰ به طور رسمی معرفی می‌گردد.

جهت یادآوری شما لازم به ذکر است، موبایل سامسونگ گلکسی A03s دارای صفحه‌ نمایشی ۶٫۵ اینچ +HD، تراشه‌ی هلیو P35 با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی، اندروید ۱۱ و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و دوربین سه گانه پشتی با دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکیسلی است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص سامسونگ گلکسی A03 با باتری 5000 میلی آمپری چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر