;
coinex

تبلت اقتصادی موتورولا Moto Tab G20 رونمایی شد؛ مشخصات فنی و قیمت

پس از مدت‌ها تبلت اقتصادی موتورولا Moto Tab G20 رونمایی شد ؛ مشخصات فنی و قیمت آن نیز توسط کمپانی موتورولا معلوم شده است.

کمپانی موتورولا در سال‌های پیش چند مدل از تبلت‌های خود را معرفی نموده بوده و سرانجام امروز تبلت جدید خود را نیز معرفی نموده است.

تبلت اقتصادی موتورولا Moto Tab G20

هفته پیش مشخصات و طراحی تبلت Moto Tab G20 موتورولا لو رفته بود و توقع این را داشتیم که تاریخ رونمایی این تبلت هشتم مهر ماه باشد که سرانجام زمان موعود رسید.

براساس گزارشات منتشر شده، موتورولا تبلت جدید خود را امروز در هند معرفی نموده است که از دسته تبلت‌های اقتصادی به حساب می‌آید.

این تبلت، دارای نمایشگری با قطر ٨ اینچ از نوع IPS LCD با وضوح +HD و رفرش ریت ۶٠ هرتزی، تراشه‌ی Helio P22T با لیتوگرافی ١٢ نانومتری، وزن و ضخامت ٣٠۵ گرمی و ٨.١۵ میلی متری، اندروید ۱۱، دوربین اصلی تکی ۵ مگاپیکسلی، دوربین سلفی تکی ٢ مگاپیکسلی، اسپیکر از نوع Mono، جک ٣.۵ میلی متری هدفون، بلوتوث ۵.٠، باتری ۵,١٠٠ میلی آمپر ساعتی با شارژر ١٠ واتی است. این شارژ چند ساعت زمان می‌برد تا باتری تبلت تازه‌ی موتورولا را به کاملا شارژ نماید.

تبلت اقتصادی موتورولا Moto Tab G20

موتورولا دارای ٣ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR4X 1866MHZ و ۳٢ گیگابایت حافظه داخلی از نوع eMMC 5.1 با قابلیت استفاده از حداکثر ٢ ترابایت کارت حافظه جانبی، فاقد فلش LED و جنس قاب پشتی و فریم پلاستیکی است.

این تبلت جدید موتورولا در تک نسخه ٣/٣٢ گیگابایتی وارد بازار هند گشنه است و قیمتی معادل ١٠,٩٩٩ روپیه‌ای برابر با ١۴٩ دلار آمریکا را دارد. حال باید منتظر ماند و دید با توجه به گمرک و رجیستری قیمت این تبلت در ایران چقدر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تبلت اقتصادی موتورولا Moto Tab G20 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.ت

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر