;
coinex

سریال کره ای big mouth ؛ تاریخ پخش، داستان و بازیگران

big mouth یک سریال درام کره‌ای است که محصول سال 2022 خواهد بود. در ادامه این مقاله قصد داریم به تاریخ پخش و بازیگران سریال کره ای big mouth بپردازیم.

این سریال کره‌ای که به زودی منتشر خواهد شد جدیدترین سریال لی جونگ سوک است. big mouth اولین پروژه این بازیگر پس از اتمام سربازی‌اش است. اگر شما در جریان نیستید باید بگوییم که در کره جنوبی نیز افراد در سن 18 تا 25 سال به سربازی می‌روند.

سلبریتی و ستارگان کی پاپ کره برای رسیدگی به حرفه خود می‌توانند این پروسه را تا سن بالاتر حتی نزدیک به 30 سالگی به تعویق بیاندازند. بازیگر معروف کره لی جونگ سوک در 8 مارچ 2019 زمانی که 29 ساله بود به سربازی رفت. خدمت او تا به سال 2021 ادامه داشته و با تازگی به اتمام رسیده است.

سازنده big mouth که یک سریال شگفت‌انگیز درام کره‌ای خواهد بود، اوه چونگ هان است. این سریال اولین سریالی نخواهد بود که اوه چونگ هان و لی جونگ سوک باهم کار می‌کنند و در یک سریال هستند، بلکه این دو باهم در سریال‌های زیادی مانند سریال جنایی وقتی تو خواب بودی در سال 2017 کار کرده‌اند.

در سریال وقتی تو خواب بودی لی جونگ سوک نقش یک کارآگاه را بازی کرده است. به نظر می‌رسد که وی در big mouth نیز نقش یک وکیل را بازی خواهد کرد. رونمایی از نقش او در این سریال برای هوادارن او خبری بسیار خبر خوشحال‌کننده است زیرا که باری دیگر آن‌ها شاهد این خواهند بود که لی جونگ سوک در نقش یک قهرمان نقش‌آفرینی کند. در ادامه به داستان سریال big mouth خواهیم پرداخت.

سریال کره ای big mouth

Big mouth یک درام ساخته کشور کره است که به زودی منتشر خواهد شد. گفته شده که این سریال هیجان‌انگیز در 16 قسمت ساخته شده است. داستان سریال big mouth بر پایه اتفاقات عجیب غریبی است که برای یک وکیلی که در حال برسی پرونده قتل و پی بردن به حقیقت است، می‌افتد.

ما در عین حال که در این سریال شاهد یک پرونده راز‌آلود قتل و برسی آن خواهیم بود، تجربه جنگیدن یک وکیل درجه معمولی برای حفاظت از خود و خانواده خود را نیز در این سریال کره‌ای تجربه خواهیم کرد. این وکیل نه تنها باید به پرونده قتل رسیدگی کند بلکه باید برای خود و خانواده‌اش و حتی شغلش در این دنیایی که پر از پلیدی است بجنگد.

در این سریال لی جونگ سوک در نقش آن وکیل است که در سریال با نام پارک هو چانگ شناخته می‌شود. در این درام به خوبی نشان داده می‌شود که پارک چانگ هو یک وکیل درجه پایین بوده که افتخارات زیادی را نیز کسب نکرده است. وی هیچ موفقیتی نداشته و یک وکیل تنها با ریت موفقیت ده درصد است که یک پرونده قتل را بر عهده می‌گیرد.

پارک هو چانگ در بین همکاران خود کمترین ریت موفقیت را کسب کرده و از طریق شغلش پول کمی به دست می‌آورد به طوری که حتی از پس هزینه‌های اجاره خانه خود نیز بر نمی‌آید، وی باید بهترین تلاشش را برای این پرونده بگذارد. زنی که باعث شده پارک هو چانک به یک وکیل تبدیل شود گو می هو بوده که همسر او نیز است.

گو می هو در زمان دانشجویی خود یک فرد با کمالات و خجالتی بوده اما در حال حاضر به یک فرد پرخاشگر و گستاخ تبدیل شده است. در ادامه این مقاله قصد داریم به تاریخ پخش سریال کره ای big mouth و سپس به بازیگران سریال کره ای big mouth بپردازیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای 2021

بهترین سریال های کره ای 2020

تاریخ پخش سریال کره ای big mouth

سریال کره ای big mouth

اطلاعاتی که درباره تاریخ انتشار سریال big mouth به دست ما رسیده بدین‌گونه است که گفته شده، تاریخ پخش سریال کره ای big mouth در سال 2022 خواهد بود. اگر چه که در ارتباط با تاریخ شروع big mouth هنوز به طور دقیق اطلاعاتی وجود ندارد اما مطمئن هستیم که این سریال در اوایل سال 2022 منتشر خواهد شد.

از آخرین بازی که لی جونگ سوک در سریالی ایفای نقش کرده باشد حدود چند سالی می‌گذرد بنابراین طرفدران او پس از این وقفه که به دلیل خدمت این بازیگر ایجاد شده، به شدت به دنبال برنامه‌های او هستند.

big mouth از شبکه tvN کره جنوبی پخش خواهد شد. مانند بسیاری از سریال‌های کره ای، big mouth نیز از 16 قسمت تشکیل خواهد شد و به احتمال زیاد در 1 فصل ساخته بشود.

نمایشنامه آن توسط جانگ یونگ چول و جانگ کیون سونگ نوشته شده است. به نظر می‌رسد که ژانر این سریال درام هیجان‌انگیز باشد، برای اطلاع از جزئیات دیگر باید منتظر پخش این سریال باشیم. در ادامه با بازیگران سریال کره ای big mouth و تریلر سریال big mouth همراه شما هستیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های چینی 2021

بهترین سریال های کره ای

بازیگران سریال کره ای big mouth

سریال کره ای big mouth

ما تا به اینجا درباره داستان سریال big mouth و تاریخ انتشار سریال big mouth صحبت کرده‌ایم، در این قسمت می‌خواهیم به نخوه حضور بازیگران سریال big mouth بپردازیم. در این قسمت از مقاله لیستی از بازیگران این سریال را برای شما گرد آوری کرده‌ایم.

  • لی جونگ سوک در نقش پارک چانگ هو
  • ایم یونا در نقش گو می هو
  • یانگ کیون وون در نقش گونگ جی هون
  • کیم جو هیئون در نقش چویی دو ها

از آنجایی که تا تاریخ شروع big mouth زمان زیادی مانده اطلاع دقیقی از دیگر بازیگران این سریال وجود ندارد، حتی داستان این سریال نیز به طور کامل شرح داده نشده است. ما برای داشتن اطلاعات بیشتر از این سریال باید کمی بیشتر منتظر بمانیم. در این قسمت ابتدا به معرفی بازیگران اصلی این سریال خواهیم پرداخت و سپس با تریلر این سریال همراه شما خواهیم بود.

لی جونگ سوک: بازیگر و مدل اهل کره جنوبی است. وی پیشه هنرمندی خود را در ابتدا با عرصه مدلینگ در سال 2005 آغاز کرد. لی جونگ سوک متولد 14 سپتامبر 1989 است و در حال حاضر 32 سال سن دارد. وی در ابتدای پیشه مدلینگ خود به عنوان جوان‌ترین مدل کره‌ی جنوبی معرفی شد. قد این بازیگر 186 سانت و وزنش کیلوگرم است.

او در فیلم‌ها و سریال‌های معروف زیادی بازی کرده است. از بهترین سریال‌های لی جونگ سوک می‌توان به باغ مخفی در سال 2010، می‌توانم صدایت را بشنوم در سال 2013، دکتر غریبه در سال 2014، پینوکیو در سال 2015، وقتی تو خواب بودی در سال 2017، آهنگ مرگ در سال 2018 و عشق یک کتابچه راهنما است در سال 2019 اشاره کرد.

این بازیگر همچنین در فیلم‌های معروفی نظیر، As one در سال 2012، The face reader در سال 2013، No breathing در سال 2013 و Hot young bloods نقش آفرینی کرده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای مدرسه ای 

بهترین سریال های کره ای نتفلیکس

سریال کره ای big mouth

ایم یونا: خواننده و بازیگر اهل کره جنوبی بوده که در حال حاضر 31 سال سن دارد. وی به عنوان عضوی از گروه girls generation (گرلز جنریشن) شناخته می‌شود. وی تا به الان یکی از پر درآمدترین بازیگران کره جنوبی است.

ایم یونا جدا از فعالیت در عرصه موسیقی با بازی در سریال تو سرنوشت منی در سال 2008 توانسته جایزه بهترین بازیگر زن جدید را در جشنواره کی بی اس دریافت کند. ایم یونا در سریال‌های معروف دیگر از جمله باران عشق در سال 2012، من و نخست وزیر در سال 2013، ماموریت محرمانه در سال 2017 و خروج در سال 2019 بازی کرده است.

ایم یونا یک سلبریتی بسیار فعال کره جنوبی است، وی علاوه بر اینکه در صنعت بازیگری و خوانندگی فعالیت می‌کند یک مدل بسیار معروف نیز هست. او همچنین در تبلیغات تلوزیونی کره‌ای زیادی ظاهر شده است. ایم یونا در سال 2018 آلبوم خود را با عنوان پیاده روی به یاد ماندنی منتشر کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای کمدی

بهترین سریال های کره ای تاریخی

تریلر سریال big mouth

سریال کره ای big mouth
جدیدترین سریال های کره ای 2021

طرفداران هر فیلم یا سریالی با شنیدن اعلام خبر انتشار فیلم و یا سریال مورد نظر خود همیشه در پی دیدن تریلر مربوط به آن‌ها هستند بنابراین، در حال حاضر با اعلام تاریخ شروع big mouth طرفداران این سریال در سراسر دنیا به دنبال دیدن تریلری از آن هستند.

متاسفانه باید بگوییم که در حال حاضر به نظر نمی‌رسد که تریلری از این سریال پخش شده باشد و باید کمی دیگر منتظر آن بمانیم اما انتظار داریم با نزدیک‌تر شدن به تاریخ پخش این سریال که در سال 2022 است، تریلری مبنی بر آن را مشاهده کنیم.

بیشتر بخوانید:

.

منابع: korean-drama-list. , otakukart

نظر شما در خصوص این سریال چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر