;
coinex

بازگشت عادل فردوسی پور به صدا و سیما منعی ندارد !

عادل فردوسی‌پور سال‌ها مجری و تهیه کننده‌ی برنامه نود بوده که مدتیست ممنوع‌الکار گشته ولی اخیرا اعلام شده بازگشت عادل فردوسی پور به صدا و سیما منعی ندارد !

در حال حاضر با به وجود آمدن تغییراتی در ریاست صداوسیما و انتخاب پیمان جبلی برای این جایگاه، به احتمال زیاد وضعیت برای عادل نیز تغییر نموده باشد.

بازگشت عادل فردوسی پور به صدا و سیما

اخیرا یکی از هواداران درباره‌ی وضعیت برگشت عادل فردوسی‌پور به تلویزیون از پیمان جبلی سوالی پرسیده است و جواب وی نیز این بود که منعی برای برگشت عادل نیست و او خواهد توانست برگردد.

با تغییر یافتن رییس صداوسیما خیلی‌ها از تغییر شرایط و تمرکز بر برنامه‌سازی، سریال‌سازی و حتی بازگشت بعضی از برنامه‌ها مثل نود سخن به میان آورده‌ بودند.

بازگشت عادل فردوسی پور به صدا و سیما

نود به طور قطع از محبوب‌ترین برنامه‌های تاریخ صداوسیما است که هر هفته دوشنبه شب‌ها با اجرا و تهیه‌کنندگی عادل فردوسی‌پور پخش می‌شد که ریاست سابق صداوسیما در ۲۰ اسفندماه ۹۷ دستور به بسته شدن آن داد.

لازم به ذکر است که پیمان جبلی گفته عادل خواهد توانست دوباره برگردد یعنی این مسئله قطعی نیست. احتمالا که در پشت پرده در حال حاضر شرایط خوبی برای برگشت عادل فردوسی‌پور آماده نباشند.

اما چرا شرایط آماده نیست؟ اگر به خاطر بیآورید فردوسی پور سال پیش در تلاش بود با برنامه ۹۹ دوباره وارد خانه هواداران خود شود. قرار بود او هم تهیه کننده و هم مجری‌ این برنامه با قالب و فرمتی مشابه نود باشد و با وجود اینکه مجوز لازم را از وزارت ارشاد دریافت کرده بود، اما این برنامه از ساترا موفق نشد که مجوز بگیرد

از وقتی که فردوسی‌پور کناره‌گیری کرد صداوسیما در تلاش بود تا با برنامه فوتبال برتر که مجری‌گری آن را همکار قدیمی فردوسی‌پور، محمدحسین میثاقی انجام می‌داد بتواند جالی خالی نود را پر نماید، ولی حتی آمارهای خود صداوسیما نیز نتوانست این را پنهان کند که این برنامه به هیچ عنوان نتوانسته با ساخته‌های پرهوادار عادل فردوسی‌پور رقابت کند و قطعا اخراج عادل فردوسی‌پور ضررهای مالی زیادی در این سه سال به صداوسیما زده است. ضررهایی که مقصر اصلی آن خود صداوسیما بوده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص بازگشت عادل فردوسی پور به صدا و سیما چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر